|
Post by Berserker on Apr 13, 2009 17:00:00 GMT 1
Proficiat droopy met de titel! Nu dit noemen ze nog eens 'met kop en schouders er bovenuit steken'. Ikzelf ben tevreden met mijn 5de plek, mijn beste resultaat dusver in Peloton! Ik heb met Massacret ook het hoogst haalbare voor een renner bereikt, nl. 'Beste renner in 1.1'. Nuja de beste renner is hij zeker niet, hoewel hij dominant was op zijn terrein. Laten we hem maar 'de renner die het meeste punten vergaarde' noemen.
|
|
|
Post by Schizm on Apr 13, 2009 23:06:08 GMT 1
Proficiat Droopy, sterk staaltje, 3 seizoenen overheersing al geloof ik ? en de kloof wordt alleen maar groter. ik stel voor dat we voor jou speciaal een divisie oprichten , misschien kunnen we EGV (NL 1.1) daar ook in steken die is daar al 7 seizoenen kampioen (Benelux 1.0) Ook felicitaties voor Joris , Massacret de beste renner in Be 1.1 mooi !
|
|
|
Post by NikeBoy on Apr 14, 2009 5:54:48 GMT 1
We moeten inderdaad misschien eens werk maken van een super-divisie waarin alle beste teams van een land vertegenwoordigd zijn.
|
|
|
Post by droopy on Apr 14, 2009 11:17:21 GMT 1
Dank voor de felicitaties, ik zal mij af en toe proberen in te houden volgend seizoen . Maar die grote ronde zal er komen! En het wordt ook een beetje lastig voor mij, contractvernieuwingen...
|
|
|
Post by Genomico on Apr 14, 2009 15:58:01 GMT 1
Proficiat Droopy, sterk staaltje, 3 seizoenen overheersing al geloof ik ? en de kloof wordt alleen maar groter. ik stel voor dat we voor jou speciaal een divisie oprichten , misschien kunnen we EGV (NL 1.1) daar ook in steken die is daar al 7 seizoenen kampioen (Benelux 1.0) Ook felicitaties voor Joris , Massacret de beste renner in Be 1.1 mooi ! Dat zou ik zeker graag willen. Want met alle respect voor mijn tegenstanders is er niet zo heel veel uitdaging in Nederland. Er is geen nivillerende werking, waardoor het gat t.o.v. de rest niet snel ingehaald zou kunnen worden. Ik zou ook open staan voor een overplaatsing naar Belgie. Want nu is het nog steeds niet duidelijk wie de beste manager is. Maar goed, dat zal lastig worden. Overigens een beetje stom van me dat ik in 2007 al aan de huidige overheerser in Belgie uit heb gelegd hoe het trainingssysteem precies werkte (dus op elke week op tienden nauwkeurig de training bijhouden). Maar aan de andere kant trots dat dat misschien ook een beetje heeft meegeholpen aan de tot stand koming van die overheersing Maar petje af voor Droopy, erg knap! Gefeliciteerd.
|
|
|
Post by Genomico on Apr 14, 2009 16:16:02 GMT 1
Want zijn de skills van de toprijders in Belgie:
Mijn renner met de hoogste FA is nu 23 jaar en heeft flat 15.7 en mountain 8.3.
Maar EGV moet het (net als Droopy denk ik) vooral hebben van de sterkte in de breedte. De gemiddelde skill van mijn 15 beste renners is 14.0 flat en 7.8 mountain.
|
|
|
Post by droopy on Apr 14, 2009 17:36:21 GMT 1
Ah dat is waar. Hoe de transferwaarde een impact had op de skills. Toch kan ik u geruststellen dat ik dat voordien ook al vrij nauwkeurig kon inschatten, maar het was wel een leuk weetje! Bedankt!
Ik heb id een sterke kern in de breedte. Als ik de hill score mee in rekening breng, zijn mijn renners vrij gelijkaardig. Heb jij ooit hill getraind?
|
|
|
Post by Schizm on Apr 14, 2009 18:03:34 GMT 1
toevallig heb ik ook ongeveer 15 renners die er een beetje bovenuit steken, ik kom op 9,5 flat, 3,7 hill en 10,7 mountain uit. (hill heb ik niet zelf getraind maar heb enkele renners die daar voordien op getraind zijn).
Renner met de beste FA is ook 23 en scoort 7,5-5,0-13,0.
edit : Dit is dus geen belgisch top-team hé, hooguit sub-top, ik heb eigenlijk maar één renner die ook echt iets kan winnen.
|
|
|
Post by Genomico on Apr 14, 2009 23:04:57 GMT 1
... Heb jij ooit hill getraind? Nee nooit. 25 weken op mountain en de rest (86 weken?) op flat.
|
|
|
Post by peenuts on Apr 15, 2009 18:02:33 GMT 1
Mijn geschiedenis in Peloton :
Seizoen 1 : 1e in divisie 1.1 (wat niet in de ploeggeschiedenis vermeld staat, tot mijn grote frustratie) Seizoen 2 : 4e in divisie 1.1 Seizoen 3 : 12e in divisie 1.1 Seizoen 4 : 14e in divisie 1.1 Seizoen 5 : 4e in divisie 2.1 Seizoen 6 : 1e in divisie 2.1 Seizoen 7 : 13e in divisie 1.1
Ben benieuwd in welke van de 2e divisies ik volgend seizoen terechtkom en wat de mogelijkheden zullen zijn...
|
|
|
Post by pottel on Apr 17, 2009 11:57:05 GMT 1
damn die FA ik zen een prutser wat ik heb is 25 jaar met 5-10-12 en beste FA is 23 met 15-2-5
|
|