|
Post by pottel on Mar 31, 2009 17:24:58 GMT 1
Idd Thwaites, Baudoux en anderen worden nu op mountain getraind, door die degresieve trainingscurve von ik het niet meer raadzaam om verder te blijven trainen op vlak. Denk dat het beter is voor die mannen hun ontwikkeling om ze een beetje andere skills bij te scholen. Ga volgend jaar denk ik gewoon de races met Massacret ontwijken, wat een verdomd sterke renner is da toch. Die mag hier altijd kopman komen spelen zenne, Thwaites wilt em de ganse dag uit de wind zetten
|
|
|
Post by Berserker on Mar 31, 2009 22:25:37 GMT 1
Die mag hier altijd kopman komen spelen zenne, Thwaites wilt em de ganse dag uit de wind zetten Flatterende woorden van de grote pottel Bwa, hoeveel heb je voor hem over? Lol ;D ... door die degresieve trainingscurve von ik het niet meer raadzaam om verder te blijven trainen op vlak. Ok, vanaf nu gaan we dure woorden gebruiken in 1.1 ;D Edit: op voorwaarde dat ze goed gespeld zijn
|
|
|
Post by pottel on Apr 1, 2009 8:18:27 GMT 1
de grote pottel??? waar da zen mo een meter 85 zenne,zo groot is dat niet en ik heb veel voor u onstopbare renner over, maar heb gisteren net 40M uitgegeven aan opsomer dus vrees dat ik momenteel een beetje cashloos ben dure woorden zijn enkel mooi om te gebruiken als je ze fout spelt he, anders is da zo arrogant he
|
|
|
Post by Berserker on Apr 1, 2009 21:45:12 GMT 1
Bwa ik denk dat hij volgend seizoen nog wel mag volmaken voor mijn team Verbalisme is zo fout! lol
|
|
|
Post by pottel on Apr 2, 2009 8:00:15 GMT 1
Bwa ik denk dat hij volgend seizoen nog wel mag volmaken voor mijn team Verbalisme is zo fout! lol ik zou da niet doen ze echt een afrader van formaat (geen zak van mijn onzin geloven he ) Is echt een schoon rennerken, ik ken mijn renners en ik zie hoe hij ze een figurantenrol geeft, dan zijt ge echt niet slecht zenne
|
|
|
Post by Berserker on Apr 2, 2009 9:43:30 GMT 1
Ik denk dat er wel wat renners van je in de buurt komen qua skills, maar dat zijn CA ook wel heel hoog is.
|
|
|
Post by pottel on Apr 2, 2009 17:50:24 GMT 1
wel in t showroom topic kun je thwaites en baudoux bekijken (heb nog nooit geheimen gemaakt van mijn renners hun skills, denk op ht al een paar keer mijn volledige kern gepost) die mannen hun CA is noghtans ook deftig zenne
|
|
|
Post by droopy on Apr 3, 2009 12:43:23 GMT 1
miserie, miserie: 3*lek voor stoffe in de Vuelta, ondertussen heeft hij 17 steering. Die grote ronde, het wil maar niet lukken....
|
|
|
Post by Berserker on Apr 5, 2009 10:54:06 GMT 1
Dan heb je volgend seizoen toch nog iets om achter te jagen
|
|
|
Post by Berserker on Apr 5, 2009 12:10:20 GMT 1
Vanneste neemt een serieuze optie op de Vuelta! Langelier verwacht ik op de 2de plaats.
|
|
cp
Amateur Team
|
Post by cp on Apr 5, 2009 18:36:54 GMT 1
ik heb een mooie 3 dagen vuelta achter de rug, 2 zeges, wat top 3 plaatsen, met zekerheid de bergtrui en nu een dagje de leiderstrui, want ik denk dat Barrea 5e zal eindigen opt einde meer dan 2e plaats in beste renner van 1.1 zal het ook niet meer worden behoud in 1.1 lijkt ook zeker te zijn... mooie vuelta, ik ben content
|
|
|
Post by wimpie on Apr 5, 2009 18:57:53 GMT 1
Ik denk niet dat Langelier tweede zal worden! Ik denk pas vijfde ofzo, na de pech van vandaag heel jammer natuurlijk want mss kon hij vandaag nog wat uitgelopen hebben op Vanneste en co maar helaas lot heeft het anders beslist, maar kijk naar Stoffe die al veel pech gehad heeft deze ronde! We zullen het wel zien zeker ik denk eerder de 4de of 5de plaats!
|
|
|
Post by Berserker on Apr 6, 2009 12:21:48 GMT 1
Janszen wint de ronde van Polen op economie, spijtig genoeg voor Massacret die 28 sec. te kort kwam, maar voor hetzelfde geld werd hij 3de want ook Sisti reed sterk. Massacret nam wel weer groen, hij won dit seizoen dus in elke rittenkoers waar hij meedeed de groene trui! Ook De Caters spaarde zich voor Lombardije, dus dat belooft ook een mooie koers te worden!
|
|
|
Post by droopy on Apr 6, 2009 12:24:36 GMT 1
Sterk van Massacret.
Rijdt Janszen Parijs tours? Of durft hij een rechtstreeks duel aan met De Caters in Lombardije?
|
|
|
Post by halewijnv on Apr 6, 2009 14:16:32 GMT 1
Janszen wint de ronde van Polen op economie, spijtig genoeg voor Massacret die 28 sec. te kort kwam. Dit was een gokje, het draait goed uit voor Janszen. Vier keigoede renners op een zakdoek, een handvol seconden heeft beslist in Janszen z'n voordeel. Inderdaad. Het is dan ook een topper hé! Rijdt Janszen Parijs tours? Of durft hij een rechtstreeks duel aan met De Caters in Lombardije? Janszen mag rusten tot volgende week... Een mooie ereplaats op Italiaanse bodem zal echter al mooi zijn denk ik.
|
|