cp
Amateur Team
|
Post by cp on Mar 24, 2009 13:53:59 GMT 1
hopelijk klopt barrea nu wel Van Wijk weer
|
|
|
Post by paarkanonner on Mar 24, 2009 18:11:39 GMT 1
Mijn pronostiek: 1. Vanneste 2. Stoffe 3. Langelier 4. Van Wijk 5. Verleyse 6. Barrea Het zal in ieder geval een boeiende Vuelta worden. Denk nog spannender als vorig seizoen toen de 3 vedetten Lemeer, Vanneste en Stoffe vochten voor de winst. Nu het seizoenseinde nadert begin ik traditiegetrouw weer goe op gang te komen. Ben vandaag zelfs in de divisie van plaats 7 naar plaats 4 gesprongen. Er wachten nog een paar bijna-zekere overwinningen zodat 3e eindigen in de divisie wel in de lijn van de verwachtingen ligt. Hansie is iets te hoog gegrepen, denk ik. Maar in feite zijn we maar 2e categorie ploegen in vergelijking met aarderekker. De cijfers spreken voor zich: 4000 ptn, 15 overwinningen, ... We zijn maar doodgewone figuranten in feite
|
|
|
Post by NikeBoy on Mar 24, 2009 18:59:39 GMT 1
Inderdaad, ongelooflijk van Droopy, hoe doet hij het ?! Hij heeft nu al het absoluut record aantal punten in 1.1 allertijden ! Tijd voor een diepte interview : wie is hij, wat drijft hem ? Welke geheim schuilt er achter zijn succes ?
|
|
|
Post by Schizm on Mar 24, 2009 20:00:48 GMT 1
Inderdaad, ongelooflijk van Droopy, hoe doet hij het ?! Hij heeft nu al het absoluut record aantal punten in 1.1 allertijden ! Tijd voor een diepte interview : wie is hij, wat drijft hem ? Welke geheim schuilt er achter zijn succes ? ahum het record aantal punten is dat in seizoen 2 en dat is voorlopig nog niet gebroken (maar ik ben er van overtuigd dat dat er zeker in zit). edit : geheugensteuntje dat was 4999 punten, droopy haalde dat dus net niet in dit seizoen.
|
|
|
Post by NikeBoy on Mar 25, 2009 7:20:50 GMT 1
Oeps, dat seizoen heb ik blijkbaar over het hoofd gezien ! Sorry
|
|
|
Post by pottel on Mar 25, 2009 9:47:36 GMT 1
Idd dikke proficiat aan droopy is echt indrukwekkend terwijl het niveau omhoog gaat in divisie 1.1 neemt hij steeds meer en meer voorsprong echt impressive we zijn gewoon figuranten en als je naar de leeftijd van zijn renners kijkt weet je dat onze figurantenrol nog een tijdje zal duren Vin het meer en meer zonde dat ik die titel mijn eerste seizoen in eerste heb misgelopen met een leke tube, denk niet dat ik er ooit nog zo dicht zal tegenzitten En iemand ambities vandaag in Frankrijk? Ik laat Jordens eens volledig doorrijden voor zijn afscheid aan mijn ploeg, hoop toch dat hij top 10 kan halen, de rest van de ploeg is gewoon sponsoren van de mannen die wel kunnen winnen
|
|
|
Post by Berserker on Mar 25, 2009 14:24:51 GMT 1
Ik had ambitie vandaag met Rindone, maar een lekke band besliste er anders over. Misschien zat er wel winst in maarja, hoort erbij hé.
|
|
|
Post by paarkanonner on Mar 25, 2009 16:39:43 GMT 1
Voila een reekske is neergezet van 4 ritzeges op 5 Het is een goede keuze gebleken om Diels uit de Vuelta selectie te halen en te wisselen met Van Cauter die gisteren won. Nu kan Diels nog zijn zinnen zetten op Paris-Tours. Nu in de Vuelta nog paar keer vlammen en de meeste zeges proberen te halen na de almachtige Aanderekker.
|
|
|
Post by pottel on Mar 26, 2009 8:49:42 GMT 1
Jordens idd top 10, is toch niet de prutser die ik in hem zag Guins was echt wel zwak denk dat mijn 36 jarige er dit seizoen niet zal in slagen een rit te winnen @paardekanonner sterk bezig, zalt u volgend seizoen proberen lastiger te maken zenne
|
|
|
Post by hansie on Mar 27, 2009 14:08:44 GMT 1
Wat een spannende Vuelta! Niemand kan voorlopig afstand nemen, dat zal de volgende rit mss anders zijn gezien de vele kilometers bergop. Wss zullen Langelier en Barrea beetje voorsprong pakken, maar dat zal dan ook niet groter dan 2 minuten zijn. Wel sportief van Stoffe dat hij ook eens lek rijdt Kdenk dat Vanneste en stoffe hun stats heel gelijkaardig zijn, ze zouden zonder die lekke banden altijd in dezelfde tijd zijn aangekomen. Dus de tijdritten en de laatste rit zou tussen ons wel eens de doorslag kunnen zijn. Wat rijdt die Verleyse ook verdomd sterk!! De eindzege zal duidelijk gaan tussen "the fantastic six" die nu domineren.
|
|
|
Post by Berserker on Mar 28, 2009 13:14:48 GMT 1
Quick.Step - Innergetic wint zowaar een bergrit, kijk eens aan! Voor het algemeen klassement blijft het razend spannend, hoewel het volgens mij tussen de huidige top-4 zal gaan. In Polen staat ook veel schoon volk aan de start!
|
|
|
Post by pottel on Mar 30, 2009 9:51:18 GMT 1
idd in Polen staat idd veel schoon volk aan de start zenne Bij mij ist weert gebruikelijke rit 1 en de rest tja iemand moet laatstes worden he
|
|
|
Post by pottel on Mar 31, 2009 12:31:08 GMT 1
Ronde van polen is begonnen en ben weeral eens geklopt door Massacret, ik doe het niet graag maar volgend jaar leg ik duimspijkers op de weg als hij meedoet geen enkel van mijn renners kon mee met de versnelling van Massacret, Tavernier heeft geprobeert maar kwam toch tekort en loopt uiteindelijk op een ruime achterstand binnen. Massacret was al rustig een interview aant geven terwijl Tavernier nog stond na te hijgen van de inspanningen. De ploeg was wel vrij sterk 2de, 3de, 4de en 7de stek is zeker en vast niet slecht voor een laatste wedstrijd vant seizoen voor deze mannen. Tavernier zal nu wel in de top 10 van beste renners in divisie 1.1 blijven, was al ongerust dat ik er niemand in zou hebben, wat goed nieuws is Morgen de afscheidsrace van Guins vermoed ik, eens zien wat hij nog uit zijn 36 jaar oude botten kan toveren in zijn lievelingswedstrijd.
|
|
|
Post by Berserker on Mar 31, 2009 15:52:54 GMT 1
Ja Massacret duld niet veel tegenstand op het vlakke (in de Vuelta gunt hij groen in een grote ronde aan iemand anders ), maar ik denk dat hij in de toekomst persoonlijk duimspijkers gaat leggen om Thwaites, Baudoux e.a. voor te blijven! Hoewel die nu op bergen getraind worden zeker? Toch een sterke collectieve prestatie van de leke tubes die met 3 renners nog voor Hagedoorn eindigden. Massacret heeft al heel wat tijd genomen op enkele concurrenten voor het algemeen klassement, nu is het een kwestie van zo weinig mogelijk tijd te verliezen. Janszen eindigde als eerste renner die niet voluit ging op zo'n 16 min. en is dan ook de grote favoriet. Maar een mooie ereplaats is extra want Massacret heeft al een rit en een grote kans op groen. Verder hoop ik op een goede plaats in het jongerenklassement met Ollevier en nog wat punten in het algemeen klassement met Vis en Beerten. De strijd voor een top-5 plaats in het divisieklassement is nu helemaal losgebroken, Schizm!
|
|
|
Post by wimpie on Mar 31, 2009 16:20:41 GMT 1
Ja Massacret is een echte toprenner gebleken dit seizoen, zeer sterke seizoen gereden! Morgen verwacht ik een renner van BBC Paarkannon voor de ritzege, heeft toch blijk gegeven van sterke vlak/heuvels selectie te bezitten! Ik zie voor mij in Polen helaas geen succes weggelegd er zullen overal wel mannen zijn die net beter zijn dan mijn renners! In Vuelta hoop ik nog op een ritzege en kan ik kijken hoe ver ik kan komen met Langelier, maar denk dat podium het hoogst haalbare zal zijn met toppers Stoffe, Vanneste en mss ook Van Wijk voor mij! Hopelijk kan ik de degradatie vermijden natuurlijk
|
|