|
Post by droopy on Jan 28, 2009 23:56:30 GMT 1
Het hoort er inderdaad bij, maar voor Mensert mocht het echt op elk moment van het seizoen gebeuren maar niet tijdens de giro. Dan start ik nu maar met een bijzonder sterke ploeg in zwitserland.
In de amstel verliep het nog niet volledig volgens plan, maar vandaag demonstreert mijn ploeg volledig. Het volledige podium + de vijfde plaats. Op naar LBL!
|
|
|
Post by captagon on Jan 30, 2009 15:09:50 GMT 1
Jammer van Sarton, die door een val zijn winst in LBL aan zijn neus voorbij ziet gaan. Ik had het hem gegund, bij zijn terugkeer in 1:1. Proficiat aan zijn oud ploeg-genoot verleyse en diens manager Droopy. Wie gaat Droopy dit seizoen tegenhouden?
|
|
|
Post by halewijnv on Jan 31, 2009 11:29:26 GMT 1
Wie gaat Droopy dit seizoen tegenhouden? Dat zal zeker ik (De Stovebuzen) niet zijn. Mijn wedstrijden zitten er zowat op. Hier en daar nog iets proberen meepikken en hopelijk een podiumplaats in de Tour... Verder reiken mijn ambities voor de rest van het seizoen niet.
|
|
|
Post by droopy on Feb 2, 2009 14:20:18 GMT 1
Ik kan spreken van een zeer geslaagd voorjaar met 6 overwinningen. Jacobin moest vandaag op het einde enkel Smaele laten voorgaan voor de bergpunten, ooit zal ik nog wel eens een bergtrui winnen. Ingelrulst van trukendoos reed verstandig en stelde de puntentrui veilig. Stoffe deelde een kleine tik uit aan Vanneste, hopelijk kan hij morgen standhouden in de zware slotetappe.
In de Giro starten De Caters en gigot met grote ambities.
|
|
|
Post by Schizm on Feb 2, 2009 18:40:06 GMT 1
pff, het houd niet op , mijn enig echte ambitie in Romandie meedoen voor de witte trui werd gewoon gekelderd vandaag Grafe 1 x plat en 2 x gevallen en dat nochthans met secondaries die niet eens zo slecht zijn 9 en 14. de witte trui lijkt wel verdoemd voor me dit seizoen (al enkele keren 2e geworden).
|
|
|
Post by droopy on Feb 3, 2009 15:19:28 GMT 1
en vandaag buiten verwachting de 7de overwinning.
Waarom ging vanneste niet voluit? Heeft hij een slechte winter doorgemaakt en is er een wissel van de wacht? ik vond het al verrassend dat hij de Giro liet schieten. Al presteerde hij toch nog degelijk in de VaPV. Gaat hij het in catalunya proberen? Dan zal hij toch sterk voor de dag moeten komen. Ik heb met verleyse en elen twee kanshebbers. remery en zeker Sarton zijn de andere favorieten in mijn ogen. Opvallend ook Dellanoy, steeds sterk als het bergop gaat, lijkt zijn zinnen op Catalunya gezet te hebben... Dat belooft!
|
|
|
Post by wimpie on Feb 4, 2009 11:20:00 GMT 1
Vandaag begint de Giro, daar probeer ik zo dicht mogelijk te eindigen met Langelier en met mijn andere renners probeer ik in een rit zo dicht mogelijk te eindigen, mss eentje proberen winnen als da erin zit Aangezien zondag mijn tweede beste renner Van Den Buverie geblesseerd raakte heb ik mijn ploeg nog moeten wijzigen op één plaats, wat moeilijk was aangezien ik daar niet op gerekent had en al mijn klimmers in LBL al volluit gingen en dus niet fit waren. Daardoor zal hij wel starten in de Volta, eens zien of hij daar iets kan rapen. Succes aan iedereen in deze eerste grote ronde van het seizoen.
|
|
|
Post by droopy on Feb 4, 2009 13:31:28 GMT 1
De leke tubes imponeren vandaag en duiken onder het halfuur (op 38km, dus gem meer den 76km/u, sterk!)
Zelf neem ik nu al een kleine voorsprong op enkele concurrenten. ik geef toe dat ik enkele renners heb geselecteerd obv hun tt capaciteiten. Mijn vrees (die ik vooral in het seizoensbegin had) dat ik op vele fronten net dat tikkeltje tekort zou komen blijkt nu al compleet ongegrond. Dit seizoen zou het toch moeten lukken voor Aanderekker om eindelijk die grote ronde te winnen.
|
|
|
Post by Berserker on Feb 5, 2009 12:00:27 GMT 1
pff, het houd niet op , mijn enig echte ambitie in Romandie meedoen voor de witte trui werd gewoon gekelderd vandaag Grafe 1 x plat en 2 x gevallen en dat nochthans met secondaries die niet eens zo slecht zijn 9 en 14. de witte trui lijkt wel verdoemd voor me dit seizoen (al enkele keren 2e geworden). Toch nog binnengehaald blijkbaar Net voor mijn renner Agroppi
|
|
|
Post by Berserker on Feb 7, 2009 13:07:24 GMT 1
Vandaag mijn eerste ritoverwinning in de Giro (en misschien de laatste dit seizoen) met Larrieu, die nog zijn best moest doen om renners als De Caters, Sisti, enz. af te houden die op economie reden!
Opvallend is ook dat Janszen opnieuw op 95% stond, wat toch opvallend is want zo gaat zijn Tour verloren als De Stovebuzen niet besluit fitness te trainen! Per ongeluk halewijnv?!
|
|
|
Post by droopy on Feb 7, 2009 13:42:37 GMT 1
proficiat! Waarom Janszen zo moest rijden is mij een raadsel. Al heeft hij met Letellier nog een kanshebber voor de tour. En bij hem heeft halewijnv wel goed gerekend. Alles op eneco?
De Caters reed weeral fantastisch, zijn skills rechtvaardigen dit ook hoor. Morgen pakt hij normaal gezien het roze. Dan ben ik benieuwd hoe de verhoudingen in de echte bergetappes gaan liggen.
|
|
|
Post by droopy on Feb 7, 2009 13:44:49 GMT 1
ook opvallend, slechts 5 youngsters. Goemans van Schizm doet het nog min of meer redelijk. De anderen bengelen helemaal achteraan.
|
|
|
Post by halewijnv on Feb 7, 2009 20:51:20 GMT 1
Inderdaad!!! Waarom Janszen zo moest rijden is mij een raadsel. Mij ook... Het was de bedoeling dat hij vrijdag (de rit die hij gewonnen heeft) maar aan 70 % reed en vandaag aan 95 %. Ik heb hem per ongeluk tweemaal aan 95 % gezet. Janszen moest vandaag winnen en inderdaad tegen de Tour terug 100 % fit zijn... Ik begrijp niet wat ik uitgespookt heb... Letellier wordt nu stand-in kopman in de Tour.
|
|
|
Post by Berserker on Feb 8, 2009 12:02:53 GMT 1
Nuja, met Janszen heb je nu wel een serieuze kandidaat om een kleinere ronde te winnen... Vandaag zal het wel voor Tavernier zijn zeker?
|
|
|
Post by jjvdh on Feb 8, 2009 12:10:22 GMT 1
Nuja, met Janszen heb je nu wel een serieuze kandidaat om een kleinere ronde te winnen... Vandaag zal het wel voor Tavernier zijn zeker? Terug van weggeweest opt forum, Loesjen Van Impe mikt op top 10 plaatsen met Van Loey, Van Den Hoogen, Rai, maar mocht het er maar eentje zijn dan zou dat nog zo slecht niet zijn. De bergetappes moeten nog komen. Ritzege vandaag: Ja dien Tavernier uiteraard, een type Cancellara met extra longinhoud... Eindzege: De Caters, met Van Wijk als berggeit naast zijn zijde.
|
|