|
Post by Faaneuh on Feb 8, 2009 21:27:54 GMT 1
ik ga voor de winst morgen met LALOUX!!!!
|
|
|
Post by Faaneuh on Feb 9, 2009 13:31:34 GMT 1
Voor de vierde keer in zijn cariere wint Laloux Alessandria > La Thuile in Giro d'Italia. Wat een prestatie vooral met wat een overmacht... Tussendoor nam Hurren nog de tweede plaats mee wat ook altijd leuk is.
|
|
|
Post by Schizm on Feb 9, 2009 16:13:14 GMT 1
de witte trui is dus niet voor Goemans, het enige klassement waar ik echt een rol in speelde kan ik dus ook op mijn buik schrijven. kleine prognose gebaseerd op het klassement nu en de tijden in de resterende ritten vorig jaar. (dus enkel van diegenen die vorig seizoen ook meededen) : 1. Gigot 2. Van Loey op 10:18 3. De Caters op 10:23 4. Barrea op 12:07 5. Langelier op 12:45 6. Van Wijk op 13:05 7. Hastir op 13:10 8. Van den broeck op 17:01 9. Delanaye op 19:18 10. Haentjens op 20:33 het lijkt me vooral spannend te worden voor de plaatsen 2 tot 7 ...
|
|
|
Post by hansie on Feb 9, 2009 17:18:48 GMT 1
Terug van weg geweest. Jah het valt af te wachten als ik wel de juiste keuze heb gemaakt met vanneste, hij zal idd ook meedoen in volta de catalunya. Hij heeft ondertussen al een deftige hill-skill, dus het zal wel meevallen hoop ik. In de giro verwacht ik niet dat ik veel ptn zal oprapen, soms eens in een ritje.
|
|
|
Post by droopy on Feb 9, 2009 18:49:46 GMT 1
de witte trui is dus niet voor Goemans, het enige klassement waar ik echt een rol in speelde kan ik dus ook op mijn buik schrijven. kleine prognose gebaseerd op het klassement nu en de tijden in de resterende ritten vorig jaar. (dus enkel van diegenen die vorig seizoen ook meededen) : 1. Gigot 2. Van Loey op 10:18 3. De Caters op 10:23 4. Barrea op 12:07 5. Langelier op 12:45 6. Van Wijk op 13:05 7. Hastir op 13:10 8. Van den broeck op 17:01 9. Delanaye op 19:18 10. Haentjens op 20:33 het lijkt me vooral spannend te worden voor de plaatsen 2 tot 7 ... mooi overzichtje! Ik vermoed ook dat Gigot nog zal stijgen. Tn koste van de Caters jammer genoeg. Mijn Delanaye heeft deze ronde iets teveel pech gehad en mag een van de volgende ritten voor dagsucces gaan. Jammer van Goemans. Er zijn toch veel geblesseerden valt mij op, Giuliano ontsnapt er bij mij ook niet aan. Ik denk niet dat hun IP per se slecht is. Als je al even bezig bent is het logisch dat zoiets wel eens gebeurt. En renner met 19 balance valt ook wel eens.
|
|
|
Post by Schizm on Feb 11, 2009 13:16:36 GMT 1
Brommersma behaald vandaag zijn eerste overwinning ooit en het is meteen een mooie : de Kronplatz is immers een naam als een klok in de Giro. Ben ik ook ff blij dat die rij nullen achter Skill-Schizmano eindelijk gebroken is. droopy : Goemans zit ver van die 19 af hoor.
|
|
|
Post by Berserker on Feb 13, 2009 16:11:15 GMT 1
Bogemans bleek een zeer taaie klant voor de groene trui. Vandaag probeerde Massacret zijn groene trui veilig te stellen, en dat is zonder mirakels of ongelukken een feit! De ritzege zat er niet in voor Massacret. Hij moest Delanaye en Sisti laten rijden omwille van een lekke band, om dan op amper 1:25 binnen te komen, ruim voor de achtervolgende groep. Maar dat hoort erbij, hij maakte dit allemaal goed door onderweg alle punten mee te pakken!
|
|
|
Post by wimpie on Feb 13, 2009 18:56:45 GMT 1
Het zal spannend worden voor eindwinst heb ik de indruk! Ik hoop op mijn Langelier voor eindwinst maar ben al content met podium voor mijn eerste seizoen in 1.1 zou da mooi zijn! nu nog twee dagen wachten, met Volta, op het slot van de Giro.
|
|
|
Post by Faaneuh on Feb 14, 2009 11:07:29 GMT 1
Ik voel het ik win vandaag weer
|
|
|
Post by droopy on Feb 14, 2009 11:37:18 GMT 1
we zullen zien...
|
|
|
Post by hansie on Feb 14, 2009 12:27:27 GMT 1
|
|
|
Post by captagon on Feb 14, 2009 13:13:54 GMT 1
een waar slagveld, survival of the fittest vandaag. Van de eerste 6 slechts 2 die samen binnenkomen, de rest heeft alleen de heuvels omhoog moeten bikkelen. Voor mij leuk om te zien dat nr 1, 2, 4, 6 en 7 bij mij hun opleiding hebben genoten.
Schizm en Droopy weten blijkbaar beide waar deze ronde beslist wordt, dat bleek vorig seizoen ook al. Leuk om te zien dat mijn rennertjes (op reynders na) goed terecht gekomen zijn. Nu maar zien of Sarton recht blijft in de laatste etappe, en of de (voormalig?) boezemvrienden Vanneste van zich af kunnen houden in de laatste etappe. Als het goed is wordt het 1 sarton, 2 verleyse en 3 vanneste. Gefeliciteerd aan Sarton voor zijn eerste rondeoverwinning in 1:1
|
|
|
Post by droopy on Feb 14, 2009 13:17:51 GMT 1
Ik vreesde dat er niet veel aan sarton te doen zou zijn, maar heb het toch geprobeerd. Enkel jammer dat verleyse in de eerste rit ook het asfalt wilde voelen. Zijn secondaries zijn een stuk beter dan die van Sarton.
vraag mij enkel af wat sneessens had kunnen doen voor de punten als hij niet gevallen was geweest.
|
|
|
Post by hansie on Feb 14, 2009 13:38:01 GMT 1
dit heb ik idd nog niet veel meegemaakt dat er zoveel "a block" zijn gegaan, wel leuk om zien. best wel content met die 3de stek! Kan jullie nu al zeggen dat vanneste maar op 75% zal rijden morgen enzo de volta wellicht niet zal winnen. (dit konden jullie wss wel al raden). Mss een podiumplaats in de eindklassering... En de winnaar van de afgelopen 2 gele truien in de tour zal dit seizoen zijn trui niet verdedigen, in plaats daarvan zal hij proberen stoffe te vloeren in tour de suisse dat wordt een serieuze clash! Spijtig dat ik destijds een 2-tal miljoen tekort kwam om sarton te kopen, serieus topperke!
|
|
|
Post by captagon on Feb 14, 2009 13:58:05 GMT 1
dapper, catalunya rijden tegen verleyse en sarton en het tegen stoffe opnemen in tour de suisse. Je schuwt de tegenstand niet. Ik weet overigens niet zeker of Vanneste aan 75% genoeg heeft om podium te rijden, maar qua ballen zou hij het verdienen.
Sarton is inderdaad een toppertje... samen met Elen was hij een van mijn favorietjes.
|
|