|
Post by pottel on Jan 18, 2009 13:08:09 GMT 1
lap alle 5 renners in de top 7 en nog niet winnen ma thwaites en baudoux gaven een zeer goede indruk aan 85% van hun kunnen vandaag en zijn volgende week de te kloppen mannen he zijn dit seizoen echt wel zeer matig bezig
|
|
|
Post by droopy on Jan 18, 2009 14:59:47 GMT 1
slechts 36 renners voor gent wevelgem!? Mijn Van Pottelbergh eindigt zelfs 11de
|
|
|
Post by pottel on Jan 18, 2009 22:58:53 GMT 1
slechts 36 renners voor gent wevelgem!? Mijn Van Pottelbergh eindigt zelfs 11de met zo een fantastische achternaam kant ook moeilijk anders he
|
|
|
Post by paarkanonner on Jan 19, 2009 0:59:58 GMT 1
slechts 36 renners voor gent wevelgem!? Mijn Van Pottelbergh eindigt zelfs 11de Als de site de avond/nacht voor de wedstrijd plat ligt en je zoals ik pas op het laatste moment je ploegorders doorgeeft dan ligt daar voor een deel de verklaring. Had me wel kansen voor een top-5 plek toegedicht maar nu zal ik die ploeg voor een andere wedstrijd moeten inpassen.
|
|
|
Post by droopy on Jan 19, 2009 12:44:04 GMT 1
dat is id jammer. De race een paar uur uitstellen had beter geweest.
In het vervolg de ploegorders toch iets eerder ingeven, al besef ik dat zoiets ten koste van tacktiek gaat.
|
|
|
Post by droopy on Jan 19, 2009 13:19:32 GMT 1
Lichte ontgoocheling bij Aanderekker, 2 lekke banden en een valpartij in de laatste rit. Vooral de valpartij van Gigot was zuur, hierdoor viel hij weg uit de kopgroep, miste hij de kans om mee te sprinten voor de overwinning en een punt ten koste van Fink mee te pikken om de puntentrui voor stoffe veilig te stellen.
Vanneste nog op 80%, dus toch geen giro dit seizoen? Of liever nog eerst een ereplaatsje meepikken en dan alsnog de Giro rijden.
|
|
|
Post by wimpie on Jan 19, 2009 13:47:17 GMT 1
Ja zoals verwacht was podium het hoogst haalbare, indien de val van Langelier niet in de eerste rit kon ik kans maken maar dit was dus niet het geval Idem met Barrea zijn lekke band, ging nog spannender geworden zijn anders maar ben toch blij met de prestatie van Langelier.
|
|
cp
Amateur Team
|
Post by cp on Jan 19, 2009 13:53:38 GMT 1
jammer van de ritzege vandaag, ma fink wss beter in vlak en niet genoeg bergen en heuvels vr barrea, ook jammer dak net de bergtrui misloop met 1 punt ook idd jammer van de lekke band in de rit van zaterdag
op naar de Giro!
|
|
|
Post by Faaneuh on Jan 20, 2009 0:05:34 GMT 1
ik ben zeer tevreden Mooie eerste winst!!! Van Wijk bewijst zijn klasse en Laloux mooi 6de er zit muziek in
|
|
|
Post by Berserker on Jan 22, 2009 22:58:20 GMT 1
Morgen is het vlak en dus ga ik voor winst met kopman Massacret!
|
|
|
Post by Berserker on Jan 23, 2009 13:08:11 GMT 1
1. Massacret 0 0 3:46:51 Quick.Step - Innergetic Voorspellen en winnen, heerlijk
|
|
|
Post by wimpie on Jan 23, 2009 13:19:01 GMT 1
Ja zeer sterke prestatie van Massacret, toprenner!
|
|
|
Post by droopy on Jan 26, 2009 10:17:02 GMT 1
Op de laatste voorbereidingsstage op de Giro kwam Mensert ten val, hij mag twee weken niet trainen van de artsen en kan bijgevolg niet deelnemen aan de Giro.
Mensert reageert bijzonder ontgoocheld, volgens de ploegleider was hij bijzonder sterk bezig op training en daardoor een van de grote kanshebbers op de eindoverwinning in de Giro. Mensert hervat vermoedelijk in Zwitserland.
|
|
|
Post by halewijnv on Jan 26, 2009 14:03:20 GMT 1
Leuk om te zien dat Van Nerum het winnen toch nog niet verleerd is! En zeggen dat ik op het punt stond hem vorige week te verkopen. De Amstel was z'n laatste kans om het te bewijzen bij de Stovebuzen in 1.1. Van Nerum heeft deze kans dan ook met beide handen gegrepen! Het hoeft niet gezegd te worden dat de manager uitermate tevreden is met deze prestatie, ook het mooie knechtenwerk (aan 85%) van kopman Letellier wordt hierbij zeker op en top gewaardeerd!
|
|
|
Post by Berserker on Jan 28, 2009 19:56:58 GMT 1
Op de laatste voorbereidingsstage op de Giro kwam Mensert ten val, hij mag twee weken niet trainen van de artsen en kan bijgevolg niet deelnemen aan de Giro. Mensert reageert bijzonder ontgoocheld, volgens de ploegleider was hij bijzonder sterk bezig op training en daardoor een van de grote kanshebbers op de eindoverwinning in de Giro. Mensert hervat vermoedelijk in Zwitserland. Bij mij is Hagedoorn (ritwinnaar in Tirreno) geblesseerd geraakt en mist bijgevolg de Giro. Dit is ook voor mijn team een serieuze streep door de rekening... Maar het hoort erbij he
|
|