|
Post by peenuts on Mar 30, 2008 18:49:58 GMT 1
Ik zal solidair zijn met Sint-Truiden...
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 30, 2008 20:59:57 GMT 1
Ik ben weer een content na de training van vandaag, die renner van JOAR (de Laveleye) is ne goeie. Ik ben hem echt dankbaar En vandaag een nieuwe 18-jarige gekocht en getest op training. Hij blijkt vrij snel te trainen, hopelijk is zijn CA ook goed Ook tevreden over blessures, één van mijn rennertjes kan al terug trainen en andere vanaf volgende week, hopelijk blijven mijn renners gespaard van blessures...
|
|
|
Post by pottel on Mar 31, 2008 7:22:37 GMT 1
Pfff weer eens dik om zeep Ahmed die ik ging inzetten om de laatste rit te winnen en de groene trui de 2de stek te behalen ligt 4 weken in de lappemand Eerst Beresi en nu Ahmed t mocht niet zijn voor de ronde. Ma kom Beresi staat topfit aan de start van de flattenfall, das ook al goed nieuws Zie deze week goed zitten een 2-3 dagzeges moeten er zeker inzitten. Tavernier, bidault en beresi zijn er klaar voor Verder 4 pops de zondag, eentje naar 11, eentje naar 8 en dan 2 jonkies
|
|
|
Post by Schizm on Mar 31, 2008 12:29:38 GMT 1
Larrieu valt voor de 2e keer deze ronde, en ik dacht dat hij zaterdag al opvallend veel tijd verloor aan die val maar nu komt hij pas binnen op 21:16 minuten !!! Hij is de beste klimmer van mijn tour-selectie dus erg logisch lijkt zo een groot verlies mij zeker niet. Couttet komt binnen op 9:45 en Romain op 11:07 (die heeft een iets slechtere Mountain maar voor de rest blijven zijn primarie skills echt heel dicht bij die van Larrieu (uitgezonderd TT maar dat is hier niet van toepassing), wat dus een tijdsverlies in één val van zeker 10 minuten zou betekenen !
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 31, 2008 13:06:36 GMT 1
Wees blij dat hij niet geblesseerd is... Bij mij was het al twee keer zover
|
|
|
Post by Arda66 on Mar 31, 2008 15:15:20 GMT 1
2de overwinning van het seizoen en ook de bergtrui is binnen. in het klassement heel wat plaatsen opgeschoven, terwijl ik mij al aan het voorbereiden was om volgend seizoen een knalprestatie neer te zetten in 2de klasse. moeilijke keuze komt eraan: - ofwel er nu mee ophouden voor dit seizoen en hopen dat de concurrenten nog voldoende punten halen zodat ik volgend seizoen in 2de klasse veel win en veel geld verdien - of toch de vuelta rijden en ook volgend seizoen bij de elite rijden iemand raad of tips?
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 31, 2008 16:00:26 GMT 1
Er vooral rekening mee houden dat de elite van volgend seizoen nog sterker zal zijn Daarom dat ik even naar tweede ga zakken om daar dan geld te verdienen en mijn trainingsschema helemaal af te maken. Als je dus denkt dat je renners snel genoeg stijgen om de elite bij te houden, kan je best blijven. Als je denkt dat dat niet zo is, kan je beter even zakken Ik ga in ieder geval zakken en de traagste poppers nog proberen te vervangen, mss dan nog een seizoen in tweede blijven om mijn achterstand proberen op te halen en dan terug in eerste Tegen dan zou ik toch wat schoontjes moeten hebben rondlopen/rijden Je zal zelf moeten kiezen...
|
|
|
Post by peenuts on Apr 1, 2008 17:41:47 GMT 1
Vorig jaar heb ik tegen beter weten in gestreden om erin te blijven en ik ben nipt 12e geworden. Dat moet ik nu dit jaar wel bekopen..., maar ik ben niet van plan om me ooit bewust te laten zakken. 't Zal een slechte, weinig tactische karaktereigenschap zijn, vrees ik.
|
|
|
Post by pottel on Apr 2, 2008 8:11:06 GMT 1
Ik zou me nooit vrijwillig laten afzakken persoonlijk. Ge zit in eerste da geeft ge niet zomaar af he Dagsucces 8 is binnen, heb een goede tijdrijder gevonden blijkbaar vuelta gak gewoon meedoen voort prijzengeld, maar ga de komende kleine wedstrijden proberen naar 140 dagsuccesjes te gaan zou al mooi zijn
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 2, 2008 8:32:37 GMT 1
Ja, ik zou me dus wel vrijwillig laten afzakken. Maar enkel en alleen omdat ik weet dat ik als ik zou blijven, het nipt zou worden en het volgend seizoen een grandiose afslachting zou worden. Volgens mij ben ik ook bij de teams die momenteel het minste hebben gewonnen in deze reeks, dus daar zal ik mijn geld niet van halen. Ook van training zal dat geld nog een paar seizoenen moeten wachten want tegenover vele teams sta ik toch nog wat achter. Als ik nu dus niet degradeer zou het uitstel, een van de komende seizoenen gebeurt het toch. Dus dan kan ik beter mijn achterstand zo snel mogelijk goed maken he
|
|
|
Post by Arda66 on Apr 2, 2008 9:33:26 GMT 1
Ja, ik zou me dus wel vrijwillig laten afzakken. Maar enkel en alleen omdat ik weet dat ik als ik zou blijven, het nipt zou worden en het volgend seizoen een grandiose afslachting zou worden. Volgens mij ben ik ook bij de teams die momenteel het minste hebben gewonnen in deze reeks, dus daar zal ik mijn geld niet van halen. Ook van training zal dat geld nog een paar seizoenen moeten wachten want tegenover vele teams sta ik toch nog wat achter. Als ik nu dus niet degradeer zou het uitstel, een van de komende seizoenen gebeurt het toch. Dus dan kan ik beter mijn achterstand zo snel mogelijk goed maken he voila, meer heb ik hier niet aan toe te voegen geen vuelta voor mij, misschien (afhankelijk van klassement) zal ik deelnemen in de ronde van polen
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 2, 2008 9:55:02 GMT 1
Ik doe wel mee aan de Vuelta! Een renner die volgens mij dit seizoen nog niet klaar is (volgend seizoen waarschijnlijk nog niet ), maar slecht is hij toch niet. Ik vraag me gewoon af wat de uitkomst gaat zijn. Zeer slecht flat en time trial, maar verder valt het wel mee met 9 hill als beste skill.
|
|
|
Post by Arda66 on Apr 2, 2008 13:55:33 GMT 1
Joop14, DDC, Nikeboy en/of Manisero ik vermoed dat jullie in eerste willen blijven? hopelijk halen 3 van jullie toch nog voldoende punten om me voorbij te steken
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 2, 2008 14:01:58 GMT 1
Dan kan ik maar hopen dat ik niet bij u in de reeks kom he En ik denk dat Manisero toch nog wat punten gaat pakken als er niet voor de derde keer op rij iets misloopt met zijn Vuelta Die van Veenendaal daar volgens mij toch geschikt voor, en Jytte zal nog wel punten pakken in bergritten, net als Nikeboy en Joop14 zeker
|
|
|
Post by manisero on Apr 2, 2008 18:35:14 GMT 1
Als ge wilt degraderen haalt dan geen punten hé! Maakt het makkelijker voor iedereen We zijn nu me 6 voor drie plaatskes, het zal hard worden !
|
|