|
Post by Arda66 on Apr 2, 2008 18:44:51 GMT 1
Als ge wilt degraderen haalt dan geen punten hé! Maakt het makkelijker voor iedereen We zijn nu me 6 voor drie plaatskes, het zal hard worden ! de Tour was succesvoller dan gedacht
|
|
|
Post by NikeBoy on Apr 2, 2008 19:50:29 GMT 1
Ik probeer er inderdaad alles aan te doen om niet af te zakken, dus een oproep aan alle ploegen rondom mij : gelieve alle punten aan mij te laten !!! ;D
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 2, 2008 19:57:05 GMT 1
Ik denk dat je dat beter vraagt aan de eerste 8 ploegen ofzo Ik zal in ieder geval geen/weinig punten pakken die u dwars gaan zitten
|
|
|
Post by peenuts on Apr 2, 2008 21:47:19 GMT 1
Ik probeer er inderdaad alles aan te doen om niet af te zakken, dus een oproep aan alle ploegen rondom mij : gelieve alle punten aan mij te laten !!! ;D Als iedereen zich laat zakken, dan blijf ik er misschien ook nog in ;D !
|
|
|
Post by pottel on Apr 3, 2008 9:03:54 GMT 1
Hehe allez tis spannender vanachter dan vanboven. Is de sfeer hier nu echt zo slecht da iedereen gaat lopen. Alst een troost mag wezen, ik maak iedere week ook mooie verliezen zenne. @nikeboys succes he
|
|
|
Post by Stinus1986 on Apr 3, 2008 15:49:22 GMT 1
Alé, nu is mijn Tour toch nog uiteindelijk meer dan geslaagd. Het begon allemaal heel slecht met direct 2 blessures, maar de laatste rit heeft het allemaal goed gemaakt met een ritoverwinning en de eindoverwinning. Voor de komende weken begint het rekenwerk weer voor het klassement. Een top 3 moet er voor mij denk ik wel zeker inzitten, maar misschien lukt het wel weer om kampioen te worden...
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 3, 2008 17:23:18 GMT 1
Hehe allez tis spannender vanachter dan vanboven. Is de sfeer hier nu echt zo slecht da iedereen gaat lopen. Alst een troost mag wezen, ik maak iedere week ook mooie verliezen zenne. @nikeboys succes he Ik maak geen verlies elke week? Vergeet je de winsten van je merchandise niet ofzo want die leveren bij jouw meer op dan bij mij... En de sfeer is hier goed genoeg, maar over een paar seizoenen nog beter
|
|
|
Post by pottel on Apr 4, 2008 9:22:51 GMT 1
Hehe merchandising das een lachertje he, daarmee betaal ik mijn scout en trainer inkomsten sponsers 21k mercandise 176k profit uitgaven renners 117k personeel 196k dus inkomsten 200k en uitgaven 320k prijzengeld gaat deze gap niet vullen zenne maar heb nikeboy vorig seizoen belooft niet meer te zagen en aangezien dak hem door mijn naam te veranderen in de miserie gebracht heb, gak dat ook niet doen he
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 4, 2008 12:43:36 GMT 1
Ja, ok. Als je je personeel alleen al 200k moet betalen vraag je er zelf om ze En uwe merchandise is precies toch u belangrijkste vaste inkomen he Dus zo een lachertje is het ni btw: Ik krijg 115k van merchandise (winst) en ik betaal iets meer als 120k voor renners en personeel, met mijn 19k sponsorgeld kan ik dus rondkomen
|
|
|
Post by peenuts on Apr 4, 2008 12:49:12 GMT 1
Operatie redding is ingezet ! Als een paar ploegen zich nu af en toe laten verliezen om te zakken...
|
|
|
Post by Schizm on Apr 4, 2008 13:06:23 GMT 1
Income Merchandise : 224.015,00 Sponsor : 24.666,00 Costs Cyclists: 238.073.00 Staff: 215.250.00
Ik kom nog meer tekort blijkbaar
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 4, 2008 13:39:55 GMT 1
Maarja, hoeveel loon geef jij je renners wel niet? Ik heb in heel mijn ploeg twee renners lopen die al eens opslag hebben gekregen
|
|
|
Post by Schizm on Apr 4, 2008 14:42:27 GMT 1
ik sta op peloton-stats.info in de top 5 bij average salary dus .... aan de andere kant sta (stond ?) ik ook op 1 bij average transfervalue dus geheel onlogisch is het ook niet.
edit : herstel die top 5 moet zijn stond, nu op 8 er zijn dus nog gekken die meer betalen ...
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 4, 2008 14:53:53 GMT 1
Ja, ok dat wel, maar je betaalt toch nog altijd te veel denk ik hoor Je transfervalues zijn volgens mij toch niet dubbel zo hoog als de mijne en toch betaal je massa's meer. Enkel om hun mood naar boven te krijgen, bij u helpt dat misschien iets, bij mij niet En die andere die nog meer betalen zullen mensen zijn die in derde klasse alles winnen ofzo, maar volgend seizoen komen die in de problemen. Ik doe renners hun loon niet graag naar boven omdat ze dan meer kosten en vooral omdat ze meestal daarna een onwaarschijnlijk hoog loon gaan vragen waardoor je ze niet in je ploeg kan houden. Ik verhoog dus niets tot hun contract bijna verloopt en dan geef ik gewoon wat ze vragen, meestal iets rond de 5-6k en dan blijven ze nog 45 weken extra. Alleen als je onderhandelingen eens mislukt zijn, zit je met problemen. Ik heb dus bijvoorbeeld een renner (Harper Viniss), hij traint zeer snel en is een prachtige renner in worden. Alleen is hij ooit in één keer van content naar unhappy gezakt door onderhandelingen en nu vraagt hij 13k loon. Ik moet dus volgend seizoen zijn mood terug omhoog krijgen om hem normaal te kunnen betalen en toch bij te houden. Bij jou zijn nu veel renners happy ofzo, maar wat ga je doen als ze daarna 30k vragen? Moet je ze dan verkopen of ga je hun mood terug naar content proberen te brengen om ze dan toch een iets lager loon te kunnen geven?
|
|
|
Post by NikeBoy on Apr 4, 2008 18:18:39 GMT 1
maar heb nikeboy vorig seizoen belooft niet meer te zagen en aangezien dak hem door mijn naam te veranderen in de miserie gebracht heb, gak dat ook niet doen he Allez, er zit toch nog wat verdraagzaamheid in
|
|