|
Post by Quatannens on Mar 17, 2008 18:54:38 GMT 1
Ik voel dat nog niet
|
|
|
Post by captagon on Mar 17, 2008 21:33:32 GMT 1
Mijn seizoen is geslaagd, ik sta op 1! nooit verwacht. De dauphine is dan ook extreem goed verlopen. De tour de suisse is wat minder goed aan het gaan. debbaut geblesseerd geraakt, en na een goede eerste rit een slechte 2e gereden. De fauw lek gereden, jamin 2x lek gereden (steering 9) de nauteuil, die erg goed presteerde in de eerste rit 2 keer gevallen (bravery 10) Gelukkig dat Raty nog een rit heeft kunnen winnen, maar zijn klassement is ook naar de knoppen natuurlijk. Ik zit momenteel in Suriname en heb niet veel tijd om te internetten (vandaar mijn slechte fitness tactiek in de Giro) en verwacht dan ook niet op 1 te blijven. Ik ben al blij dat ik zo goed als zeker niet meer kan degraderen, ongeacht de geweldige fouten die ik maak. Er staan ook 2 renners te koop, vader en hanquet. Allebei hun contracten lopen binnen 2 weken af en ik heb te veel van zulk soort renners. Iedereen succes met de komende rondes. ik kan niet beloven dat ik ze allemaal mee kan doen, ik heb de tijd niet om te puzzelen. Het zullen dus vooral de bergrondes en ritten zijn. Classica San Sebastian staat in ieder geval hoog op het verlanglijstje.
|
|
|
Post by pottel on Mar 18, 2008 8:35:23 GMT 1
Proficiat met de eerste plek Ik doe niet echt mee dit seizoen en Pinault en Lambregts laten gaan is veel zenne Maar de jonkies nemen goed over bidault, Baudault, Ahmed, Surin buiten Ahmed zijn de 3 andere echte meevallers, poppen snel en hebben een goede CA. Perfect dus. In de bergen doe ik nog altijd niet mee, das geen nieuws onder de zon Enkel La Rosa en Padori vallen een beetje tegen, maja de berggeiten zijn van een ander niveau zo te zien Ma toch doel was top 5 en een 10 tal zeges, en da zit er aan te komen, da is altijd leuk als de doelstellingen haalbaar blijken te zijn
|
|
|
Post by peenuts on Mar 18, 2008 13:29:29 GMT 1
Ik voel dat nog niet Mijn gevoel is ook weeral volledig verdwenen... . Maar misschien zit mijn eerste bergtrui er toch nog aan te komen ?
|
|
|
Post by pottel on Mar 19, 2008 8:23:20 GMT 1
Voila de tourploeg is gemaakt. T zal minder worden dan vorig seizoen toen Lambregts de ene ritzege na de andere boekte en Beresi t geel pakte. Maar toch hebben we ambities. Ik hoop op 3 ritzeges en de groene trui. Selectie bestaat uit volgende renners: Padori is de klassementsrenner, komt waarschijnlijk tekort maar moest dit blijken dan gaan we gewoon voor een ritzege met deze jongen. Ahmed is de sprintbom voor de vlakke ritten. Hoop mee te doen voor de groene trui met Ahmed en misschien een ritzege te nemen. La Rosa is de allrounder van dienst. Klassement zit er niet meer in dan een top 30 dus deze gaat in een overgangsetappe t beste van zichzelf geven. Tavernier gaat wederom voor de TT proef. Daar valt hij niet en als hij niet valt kan hij met de top mee opt vlakke. Thwaites, ik moest toch 1 -20 jarige meenemen en deze jongen gaat ook een gooi doen naar een ritzege. Maar zal er waarschijnlijk niet in slagen. Ma kom gewoon ritzeges is ook een nobel doel he
|
|
|
Post by captagon on Mar 20, 2008 20:07:57 GMT 1
genant... een renner die de helft van zijn truien en ritzeges dit seizoen in 1:1 heeft verdiend en dus een goede ca en fa heeft, gaat weg voor minder dan 2 miljoen... ik zou hem precies liever hebben ontslagen. Maar goed, er is nu eenmaal beperkt plaats in de ploeg, dus er moeten soms mensen uit.
Mijn tour-ploeg is kansloos in het peloton, maar mogen meedoen om de pot te spekken. In de Vuelta zullen we weer een mooie ploeg opstellen. Hopelijk zal ik dan ook wat punten pakken om de achterstand die ik in de tour ga oplopen kleiner te maken.
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 21, 2008 21:40:00 GMT 1
Ola, verrassende uitlag in de Tour de Suisse voor mijn ploegje. Ondanks dat van der Drift in de laatste twee ritten weer twee keer is lek gereden toch een mooi eindklassement. Ook de Laveleye verbaast mij en Barbault de derde plaats in het jongerenklassement. Niet slecht en daarmee schuif ik weer een beetje hoger, weg van die voorlaatste plaats
|
|
|
Post by pottel on Mar 25, 2008 11:34:41 GMT 1
Ik zen in vrije val he van plek 2 naar plek 5 ma who cares, win nog altijd regelmatig, das t enige wat telt he
|
|
|
Post by peenuts on Mar 25, 2008 12:52:23 GMT 1
Ik voel dat nog niet Mijn gevoel is ook weeral volledig verdwenen... . Maar misschien zit mijn eerste bergtrui er toch nog aan te komen ? Zelfs dat werd me niet gegund !
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 25, 2008 17:28:09 GMT 1
Bij mij gaat alles zoals ik had gedacht. Mijn beste renner die meedoet staat momenteel nog altijd bij de beste 20, dat is het enige doel
|
|
|
Post by pottel on Mar 27, 2008 8:19:55 GMT 1
Hehe Bij mij meer dan ok Ahmed doet mee voor de groene trui da ist
|
|
|
Post by Arda66 on Mar 29, 2008 13:44:42 GMT 1
eindelijk eens een rit gewonnen !! daarnaast mogen we morgen voor een dagje met de bolletjestrui rondrijden
|
|
|
Post by NikeBoy on Mar 29, 2008 15:24:13 GMT 1
Kan ik helemaal niet mee lachen ... net nu ik dacht een beetje voorsprong te kunnen nemen op de degradatieplaatsen, sluip je weer gevaarlijk dichtbij In elk geval is de strijd tegen degradatie enorm spannend
|
|
|
Post by manisero on Mar 29, 2008 17:10:16 GMT 1
Voor mij wordt het ook alles of niets in de komende ritten. Ik moet in de laatste tourritten punten pakken, anders is het voorbij. Maar het zit er wel in denk ik
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 30, 2008 17:50:14 GMT 1
En ik blijf maar naar de 12de plaats te naderen, maar het gaat maar heel langzaam Een renner op 100% in de bergen eindigt 4de, wat ik niet zo slecht vind als ik de concurrentie bekijk. Maar het is niet genoeg om goed wat punten te pakken. De Deutschland en Eneco Tour zullen ook niet alles worden, maar ik hoop toch op wat punten
|
|