|
Post by Schizm on Mar 9, 2008 23:03:07 GMT 1
De fitness-training van Gust goed voorspeld maar vandaag misschien genoeg mazzel gehad voor de eindoverwinning : De Geest rijd plat, Goudreau rijd plat en valt en Oosterling valt. Als Flink morgen niet hetzelfde overkomt lijkt mijn eerste eindwinst in de Giro binnen.
|
|
|
Post by Stinus1986 on Mar 10, 2008 16:39:59 GMT 1
Proficiat Schizm, met je overwinning! Het is dik verdiend. Nu heb enkel nog maar spijt dat ik Flink niet heb kunnen kopen toen ik de kans had. Voor mij was het een tegenvallende Giro. Het is enkel gebleven bij mijn TT-overwinning.
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 10, 2008 16:49:48 GMT 1
Het is toch een beest ze dieje Flink Het is de eerste grote ronde dat hij meedoet en wint hem direct (in eerste dan nog ) Proficiat Schizm met de overwinning! De Geest is wel met de twee andere truien weg en ook daarvoor proficiat aan gust
|
|
|
Post by Schizm on Mar 11, 2008 9:40:51 GMT 1
Bedankt Quatannes en Stinus, en Stinus nu weet je een beetje hoe het voelt als ik Berenguer zie rijden (ik kon toen niet meer mee hoger bieden omdat ik die dag Fortuna al had gekocht). . De Giro is voor mij een onverhoopt succes met de eerste plaats van Flink en van de ploeg. Flink rijd enkel in de eerste echte rit 2 maal lek en daarna niet meer dus ik heb echt ook wel geluk gehad, ook omdat enkele concurenten niet bespaard bleven van fall's en flat's. En ook proficiat aan gust, dacht vorige week echt dat De Geest ging kraken maar hij heeft me toch nog bang doen afwachten en terwijl toch nog groen en bolletjes veroverd !
|
|
|
Post by pottel on Mar 11, 2008 13:51:33 GMT 1
Proficiat aan schizm mooie prestatie jong De Geest was ook beresterk Beresi doet wat ik verwachte, top 20 halen Ben eigenlijk vrij tevreden met mijn giro Beresi top 20 een ritzege in de TT met Tavernier begot, em kan dus toch winnen in eerste Ahmed kwam iets te kort voor mee te doen voor de groene trui maar da kan geen kwaad De RvF ligt me beter, daar moet Beresi top 5 kunnen halen hoop ik toch, al zal Kamstra er ook wel zeer dicht tegen zitten. Allez mijn naam is veranderd dat de punten nu maar terug mogen binnenkomen want sinds ik met gust van naam wisselde waren mijn punten ook echt volledig "non"
|
|
|
Post by Schizm on Mar 11, 2008 13:58:28 GMT 1
Merci .
Kamstra ? dan zal er toch fitnesstraining van moeten komen bij trukendoos die staat slechts op 55%. met maar 1 training meer voor de start van de tour.
Zelf ga ik voor het ploegenklassement (vorige keer was ik 1e (4,5,7 en 11 !)). Monville (vorig keer 4e) komt toch tekort tegen mannen als Beresi en Berenguer. Maar als Kamstra en De Geest niet van start gaan zit er heel misschien nog een podiumplaats in. Intussen staan al 3 namen in mijn selectie vast : Larrieu, Couttet en Monville. Ze worden aangevuld met nog een klassementsrijder en de 5e man wordt dan weer iemand die ervaring mag komen opdoen in een grote ronde.
Alvast succes gewenst.
|
|
|
Post by peenuts on Mar 11, 2008 18:36:25 GMT 1
Goed gezien Schizm, Kamstra doet niet mee aan de Tour ! Ik vrees zelfs dat gans mijn Trukendoos forfait zal geven. Maar in Spanje zijn we weer paraat en wie weet zo nu en dan tussendoor ook !
|
|
|
Post by pottel on Mar 13, 2008 8:52:54 GMT 1
Bij mij ist zowiezo Beresi, Padori en Ahmed die starten me wel een paar %tjes misrekend maar geen echte ramp Verwacht Beresi in de top 5 Ahmed top 3 voort groen Padori top 10 bolletjes en een degelijk eindklassement Overige plekken zalt gaan tussen La rosa, en de flattertjes twijfel nog redelijk hard
|
|
|
Post by Joop on Mar 14, 2008 16:42:59 GMT 1
Ik doe mee voor de show in TDF, zelfde me TDS trouwens en Dauphiné.
|
|
|
Post by Arda66 on Mar 14, 2008 18:00:35 GMT 1
Over de Giro ben ik tevreden:
de witte trui werd zoals verwacht behaald, 2 renners in de top5 van het bergklassement en in het klassement plaats 13, 14, 18, 23 en 31. Daarnaast ook nog 2x nipt naast de ritzege gegrepen...
voor de Tour zal mijn selectie op 3 plaatsen wijzigen, enkele jongeren zullen hun kans krijgen
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 14, 2008 22:58:35 GMT 1
Voor de tour ga ik een renner laten meerijden die toch iets kan (tegenover de rest van mijn team), ik ga zijn CA beter leren kennen door zijn eindklassement. Verder nog wat opvulling
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 15, 2008 13:14:17 GMT 1
Ik koop renners met een hoge bravery zodat ze niet zouden geblesseerd geraken tijdens wedstrijden, vandaag is het weer zover. Nadat Hensels met 19 bravery één maal is gevallen en direct geblesseerd was, is het nu de beurt aan Cammaert. Hij heeft ook 19 bravery en valt voor de eerste keer Direct vier weken out en de rit van vandaag helemaal naar de knoppen, want hij zou op 100% rijden en als ik zie waar mijn van der Drift eindigt zou hij zeker top-3 gereden hebben en top-10 voor de groene trui... (Hij wint elke tussenspurt) De Tour de Suisse begint al rampzalig...
|
|
|
Post by pottel on Mar 17, 2008 12:09:39 GMT 1
Troost u de ronde kent een topper minder mijn kopman heeft zijn vinger tussen zijn wiel gestoken de lompen otter Beresi is dus out, en ik mag vergeten om ook maar een goede eindklassering te halen in de ronde De zaterdag een talentje van mij dat erin slaagt te winnen, da was een onverwachte meevaller, zijn eerste zege ooit zonde dedju, zag em wel een goed resultaat halen
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 17, 2008 16:35:50 GMT 1
Ik ben ook tevreden over de rit van vandaag. De Laveleye eindigt veel hoger dan ik nog maar had durven hopen Hij heeft een mooie mountainskill dus ik hoop dat hij een mooi eindklassement kan behouden (de kans op een val of lekke band is zeer klein gezien zijn secs). Mijn eingelijke klassementsrijder daarentegen doet het weer minder, hij rijdt twee keer lek vandaag en verliest zo weer tijd. Toch kan hij momenteel nog in de top-10 blijven. Als hij geen pech meer kent, zou hij dit moeten kunnen behouden. En het is spijtig van Beresi ja, maar nu kan mijn renner toch zeker 1 plaatsje hoger eindigen
|
|
|
Post by peenuts on Mar 17, 2008 18:26:40 GMT 1
Ik voel dat ik rijp ben voor mijn eerste overwinning dit seizoen ! Het moet er deze week van komen...
|
|