|
Post by pottel on Feb 7, 2008 15:00:23 GMT 1
Wat een rit vandaag, 2 renners zijn niet op hun gezicht gevallen of lek gereden. Waarschijnlijk omdat ze zo traag reden dat ze niet konden vallen En wederom zware kosten, Wuylin heeft 3 klinken van de deur getrokken toen hij aan de wagen ging, een regelrechte schande noem ik het. Volgend jaar gaan we voor een Toyota-volgwagen en smijten we die Ladakes buiten. En Padori, pff zware teleurstelling noem ik het, de profiteur
|
|
|
Post by Joop on Feb 7, 2008 21:29:04 GMT 1
Ik ben blij en niet blij. Blij met de overwinning uiteraard . Maar al m'n andere renners hebben me zwaar teleurgesteld . Hopelijk kan ik morgen blij en blij zijn . PS: Joop ontdekt de kleurtjesfunctie jawel ;D.
|
|
|
Post by droopy on Feb 7, 2008 22:23:04 GMT 1
Ik lees hier veel berichten van teleurgestelde mensen, maar dat komt vooral omdat de verwachtingen te hoog zijn. Er waren maar liefst 19 van de 20 ploegen die aan de VAPV deelnamen. Als je de top 30 van België bekijkt komen daar slechts 6 renners uit andere divisies in voor, en dit pas te beginnen van de 12de plaats. Al deze rennners zouden in eender welke divisie het podium halen, maar in 1:1 halen ze vaak niet eens top20. We zullen met de moordende concurrentie moeten leren leven. Geniet dus extra hard van elke overwinning, de plaatsen zijn duur.
|
|
|
Post by Arda66 on Feb 8, 2008 13:37:26 GMT 1
toch al wat beterschap in vergelijking met gisteren weliswaar 2 reners op volle kracht laten rijden, maar toch mooi resultaat. Houtekie mag zondag in de witte trui vertrekken, maar zal die heel wellicht na de aankomst opnieuw moeten afstaan
|
|
|
Post by droopy on Feb 9, 2008 18:53:01 GMT 1
Ahmed begint het toch echt waar te maken. Alle plaatsen waren overigens mooi verdeeld tussen de leke tube-doortrappers-ittekes. Voor aanderekker was deelnemen vandaag belangrijker dan winnen.
Morgen ga ik met Stoffe resoluut voor de jongerentrui. Hij presteert zeer mooi voor zijn skills, een opsteker voor de toekomst! Surville en Jottrand zullen de volgende keer toch iets meer moeten laten zien voor de kwaliteiten die ze bezitten.
In het algemene klassement zal rabo drinking team de mooiste plaatsjes in beslag nemen. Knap van hen, alleen jammer dat dit het derde seizoen op rij is dat ik met hen in de reeks zit. Ooit komt er een dag dat de rollen omgedraaid zullen zijn (hoop ik...)
|
|
|
Post by captagon on Feb 10, 2008 14:16:19 GMT 1
Eindelijk een mooie prestatie van het Rabo Drinking Team. De eerste test, de 3e etappe in parijs-nice, was wat teleurstellend, waardoor de ploeg wat in mineur kwam te zitten, maar deze week heeft alles goed gemaakt. Een reactie van de winnaar, Janak Reynders: "Ik ben erg blij, en eerlijk gezegd ook wat verrast met deze prestatie. Ik had verwacht te rijden voor Beckx, hij was de absolute kopman in deze ronde, mede door het feit dat hij het baskenland tot nu toe steeds gewonnen heeft. In de 2e etappe miste hij echter al vroeg de aansluiting met de kopgroep, waardoor hij bijna alleen kwam te zitten en de hele etappe heeft moeten werken om het verschil goed te maken. Ik zat in een goede groep, en heb geen trap te veel gedaan. Zo kwam ik ineens in een goede positie te zitten om voor het klassement te gaan. Ik was voor de start redelijk nerveus, en was bang onder de druk te bezwijken. Kalpanath (Beckx, red.) heeft met dan apart genomen en gezegd dat ik gewoon in zijn wiel moest gaan zitten, en zo zou hij me dan naar de overwinning fietsen. Hij heeft alle aanvallen van Kleiweg en Oosterling gepareerd, en ik ben wel duizend keer gestorven in zijn wiel, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. Nu gaan we even rusten, en dan weer flink trainen. Hopelijk kan ik dan in LBL iets voor Beckx en De Fauw terug doen"
De bergtrui voor Hanquet is ook een leuk cadeautje voor de ploeg. Een reactie van hem is niet mogelijk, aangezien hij met zijn en reynders' fles champagne onder de toog is geëindigd. Om de jonge Reynders tegen zichzelf in bescherming te nemen heeft de oude rot uit voorzorg alles opgedronken. Wat een teamgeest!
|
|
|
Post by Quatannens on Feb 10, 2008 18:59:05 GMT 1
Yeah, 5de in het jeugdklassement en dat is het enige positieve Mijn renner van 19j met 19 bravery valt toch wel in de eerste rit en is direct geblesseerd, gelukkig maar voor één week Hopelijk een goede training vanavond edit: Goede training, 6 pops zonder blessure...
|
|
|
Post by pottel on Feb 10, 2008 23:29:10 GMT 1
4 pops nice Ahmed wint en komt dedju alleen binnen, sterk bezig dienen jongen. Denk dat ik de verkoop van Lambregts wel overleef Lambregts nog 22M voor gekregen, zen ik blij mee, heb eindelijk een beetje geld En Padori toch eens een top 10 gereden, t werd tijd de prutser
|
|
|
Post by Quatannens on Feb 13, 2008 13:10:55 GMT 1
Vandaag met Cammaert toch 6de, zo pak ik weer wat punten om op die dertiende plaats te komen. In de Scheldeprijs hoop ik ook op een top-10 plaats met Moyaert ofzoiets
|
|
|
Post by manisero on Feb 14, 2008 18:23:51 GMT 1
Toch een goede aankoop geweest, die Gauthy. Het was wel heel mijn budget weg in 1 keer, maar hij is zowat de enige in heel mijn team die punten kan pakken precies. Mijn andere mannen zijn dit seizoen echt wel niet goed genoeg voor in 1.1.
|
|
|
Post by Quatannens on Feb 14, 2008 18:24:02 GMT 1
Pfff, 12de plaats, dat is gene vette Toch iethingy goed nieuws: Onverwacht een renner gekocht (van Rabo Drinking Team ) voor 2.4M 3-3-7, vind ik toch niet zo slecht edit: Typo? iethingy = iets
|
|
|
Post by captagon on Feb 14, 2008 20:41:49 GMT 1
vind ik ook helemaal niet slecht. Vooral aangezien hij echt wel rap traint.
|
|
|
Post by Quatannens on Feb 14, 2008 22:15:35 GMT 1
Ja, dat was de enige reden dat ik hem kocht. Als je ziet dat ik overlaatst een renner heb verkocht die 12 weken nodig had om te poppen en ik voor een goedkoper bedrag een sneller trainende kan kopen is het goed. De stats waren ook niet zo verschillend, vooral de secondaries zijn nu iets minder (maar om te trainen maakt dat toch geen zak uit )
|
|
|
Post by Joop on Feb 15, 2008 10:49:31 GMT 1
De flatkoersen trekken opvallend weinig deelnemers. Volgens mij heeft dat te maken met die idiote mooddrops wanneer je bij de onderste eindigt. Waarom zouden de mountaintrainers (waaronder ikzelf) nog renners sturen naar die koersen als ze toch sowieso onderaan eindigen waardoor hun mood zakt en je je daarna blauw betaalt om die mood weer op te krikken. Wanneer gaat deze dwaze regel eens afgeschaft worden?
|
|
|
Post by captagon on Feb 15, 2008 12:01:20 GMT 1
Inderdaad, daar moet iets aan gedaan worden. Zo is in de ronde van het baskenland een renner van mij, ondanks een 7e plek in een rit en het behalen van de bergtrui, gedaald in mood. weinig realistisch... die flatkoersen laat ik dus ook maar links liggen, mede dankzij de renners-limiet. Ik ga liever voluit in een klimkoers dan dat ik aan 85% rijd om toch achteraan te eindigen.
|
|