|
Post by Arda66 on Jan 30, 2008 14:39:55 GMT 1
20 jaar en 10 flat is niet mis ik vin unen beste jongere zeker en vast niet slecht zenne als ge interesse hebt in zo'n renner (4flat, 6mountain), er staat ene te koop bij mij vanavond (is wel al 23 )
|
|
|
Post by pottel on Feb 1, 2008 12:36:50 GMT 1
niet echt zenne
heb genoeg renners
verkoop er wel 3 deze week maar kan voort
ga mijn jp een kansje geven
Denk zelf dat ik een aantal van mijn toppers dit seizoen ga verkopen, denk dat ik verder de kaart van de trainees ga trekken en enkel Ahmed, Beresi, La Rosa, Guins en Padori ga houden. Eerst genoeg punten nemen om me een beetje safe te zetten zodat ik niet degradeer he en dan gewoon kapitaal opbouwen
|
|
|
Post by Joop on Feb 1, 2008 20:19:52 GMT 1
Eerst genoeg punten vergaren zodat ge safe zit voor de top 3 zeker. Met diene Lambregts mag da geen probleem wezen. Zelfs die namen die je daar zegt over te houden zijn voldoende om niet te degraderen.
|
|
|
Post by peenuts on Feb 2, 2008 14:24:44 GMT 1
Dramatiseren is een beetje de specialiteit van onze pottel-vriend. Met het puntenaantal dat hij nu al heeft en de vijf renners die hij wil overhouden, zal hij moeiteloos in de top 10 eindigen. Och ja, ik nestel me ook liever in de rol van underdog dan van topfavoriet, maar met mijn team ben ik deze keer wel topfavoriet voor de degradatie ;D.
|
|
|
Post by Arda66 on Feb 4, 2008 0:35:20 GMT 1
ik heb eentje van 9 mountain die voor het jongerenklassement kan rijden (al denk ik dat hij geen goede CA heeft, in tegenstelling tot FA ) 10 mountain ;D
|
|
|
Post by Joop on Feb 4, 2008 12:30:11 GMT 1
Damn zo zot , 20 jaar en 10 mountain. Het zal bij m'n ene witte trui blijven vrees ik.
|
|
|
Post by droopy on Feb 5, 2008 22:35:59 GMT 1
Het is morgen toch de ronde he, waar blijft de grootspraak. Of is de wedstrijd niet mooi genoeg?
|
|
|
Post by Arda66 on Feb 5, 2008 22:52:22 GMT 1
ik doe niet mee, mijn renners zouden belachelijk gemaakt worden wellicht een overwinning voor Lambregts, niet? *** Lambregts, Hagendoorn, Kleefsman, Walet ** Massonet, DeGender, Boffin, Vlamings, Matagne * Doroftei, Polet, Coolkens, Lambalk
|
|
|
Post by pottel on Feb 6, 2008 8:35:11 GMT 1
Het is morgen toch de ronde he, waar blijft de grootspraak. Of is de wedstrijd niet mooi genoeg? Lambregts wint natuurlijk, moet toch niet veel over gezegd worden Blijkbaar wilt niemand die jongen echt hebben, strange mo kom. Vasco is niets voor mij al ligt de laatste rit me een beetje Wevelgem is voor ahmed he Verwacht 2 overwinningen deze week en een ereplaats voor baudoux, Padori en La Rosa
|
|
|
Post by Arda66 on Feb 6, 2008 18:54:49 GMT 1
vanaf morgen begint het intressant te worden voor mij eens zien wat mijn berggeiten waard zijn in 1ste klasse, als dit tegenvalt dan zullen jullie volgend seizoen geen last meer van mij hebben
|
|
|
Post by pottel on Feb 7, 2008 8:39:06 GMT 1
Et voila Lambregts won ook Is ondertussen gelist voor een 17M is goed om verder te trainen op mountain (tot 9 popt hij snel, gebruik hem nog altijd als vergelijkingspunt voor mijn jonkies) Nu nog gent-wevelgem winnen en de laatste rit van baskenland (die ligt me een beetje, maar niet supper) een deftige uitslag voor mijn 5 renners en vandaag en morgen proberen dat iedereen op tijd binnenkomt, heb al extra stevige klinken aan den auto gehangen zodat de sportbestuurder de renners boven kan slepen )
|
|
|
Post by Joop on Feb 7, 2008 11:32:30 GMT 1
Zou hem wel willen kopen maar ik heb geen 40M zitten helaas, want dat zal wel z'n prijs worden schat ik.
Vandaag begint eindelijk het echte werk. Hopelijk wordt het weer geen teleurstelling zoals die bergrit in Parijs-Nice. Ik vrees er alleszins voor want er zitten iets te veel berggeiten in 1e klasse.
|
|
|
Post by pottel on Feb 7, 2008 12:26:34 GMT 1
denk niet dat hij 40M zal gaan zenne
ben blij met een 25M, zijn stats zijn niet supper en op flat is hij zo goed als uitgetrained ze
|
|
|
Post by Arda66 on Feb 7, 2008 13:56:44 GMT 1
Teleurstelling in Segura! Hoewel Kleiweg en Faure nog meedoen voor top 10 plaats in het klassement werden de verwachtingen door ,misschien een van de grootste talenten, Houtekie niet behaald. Op meer dan 8 minuten na de winnaar bereikte hij de finish, teleurstellend voor zowel de renner zelf als het team. "Die jongen mist nog de ervaring, maar zal er zeker staan binnen enkele jaren!" wist de manager te vertellen. Houtekie zelf wou liever geen commentaar geven. (jaaa, de examens zijn gedaan 't werd tijd, kan nu weer volle dagen aan peloton spenderen
|
|
|
Post by Schizm on Feb 7, 2008 14:08:14 GMT 1
Ik had niet bepaald hoge verwachtingen maar toch valt het voorlopige resultaat me zwaar tegen, ben nu ook verplicht om sommige renners te verkopen wegens regelrecht op weg naar een negatieve balans ! Ik hoop dat ze toch nog een beetje opbrengen anders zullen er in de volgende weken meer moeten volgen ...
|
|