steger
U23 Developm. Team
|
Post by steger on Mar 31, 2007 13:58:46 GMT 1
Inderdaad quatanmens :-) alle fustraties van alle vorige ritten dit seizoen worden er in de vuelta afgereden. Niks dan lachende gezichten nu :-) en bij mij staan de dollartekentjes al in de ogen ;-) Hopelijk kunnen mijn renners dit niveau tot het einde aanhouden. Ben heel content van Stolk en Castagnoli... minder van Hoellinger want die kan beter. Maar 4 man in de top 13... Ik heb zowaar nipt het sterkste team als je enkel de top 4 bekijkt van ieder team. De Vuelta ligt mij wel, de bergprijs is verloren maar de rest kan nog.
Van de tour van Polen zet ik mijn sterkste B-team in ;-) Ik verwacht niet veel...maar, dat deed ik van de Vuelta eigelijk ook niet. Wie weet :-p
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 31, 2007 14:30:43 GMT 1
T-Rasson doet het pas slecht in de Vuelta, daar heb ik geen bang meer voor om mijn vierde plaats te verspelen Ik hoop dat ik het niveau van mijn renners wat naar boven kan trekken met mijn jeugdscout
|
|
|
Post by manisero on Mar 31, 2007 16:28:33 GMT 1
Tuurlijk heb ik nog een manneke voor de tour van Pologne. Hij staat 6des geklasseerd in onze divisie, het enige probleem me hem is dat hem ni zo dapper is en nogal veel valt
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 1, 2007 17:01:31 GMT 1
Ik hoop toch op een top-10 plaats met ofwal Panepinto ofwel Flink, Boogearts zie ik het niet echt doen
|
|
|
Post by shevas on Apr 1, 2007 19:38:25 GMT 1
vandaag tijdens de training 7 renners gestegen (4 daarvan doen mee aan de tour van polen) dus ik kan wel spreken van een geslaagde training
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 1, 2007 19:40:49 GMT 1
Bij mij zijn er maar 2 renners gestegen, maar in de toekomst zullen dat er wel meer worden. Vandaag heb ik een mooie renner gepulled, hij zal ook meerijden aan de tour van Polen, maar ik verwacht nog niet te veel van hem. Hopelijk heeft hij een hoge future ability.
|
|
|
Post by shevas on Apr 1, 2007 19:45:26 GMT 1
tis tte hopen da ge een mooie renner pulld met zo een loon dat die scout krijgt
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 1, 2007 21:57:46 GMT 1
Jaja, ik zou als ik hem zou verkopen zeker dikke winst maken, maar ik houd hem bij met oog op de volgende seizoenen. Nu zijn het eigenlijk de beste beginrenners die winnen, maar binnen een paar seizoenen worden die ook ouder en dan zullen de gepullde renners het moeten doen, ik hoop dat ik dan mee kan doen op hoog niveau.
|
|
|
Post by manisero on Apr 1, 2007 22:31:51 GMT 1
Amai vandaag 5 stijgingen, waaronder van Veenendaal naar 5 hill . En ook mijn renner die ik vorige week nog maar pulde steeg al. Ik ben echt content van die jeugdscout, zie wa ik nu weer pull: Primary skills Flat: 3 Downhill: 1 Hill: 3 Sprint: 3 Mountain: 2 Time trial: 3 Secondary skills Steering: 13 Bravery: 7 Experience: 0 Leadership: 1 Ni slecht zou ik zegge!
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 2, 2007 2:25:19 GMT 1
Ik dacht dat ik volgende week niet zou kunnen pullen, maar ik kom zondag vroeg terug van skivakantie Ik kan dus op 1 dag, 2 renners pullen Dat wordt een kick, ik heb nu mijn scout ook delighted gemaakt, hopelijk 2 evengoede renners als de jouwe Mijn renner van vandaag had: Flat 2, Hill 3, Mounain 1, Downhill 3, Sprint 3, TT 2 Hopelijk eindigt hij top-20 in de tour van Polen. Het enige waar je niet zeker van bent is of hij een hoge future ability heeft... Voor hetzelfde geld is het ne prutser
|
|
|
Post by manisero on Apr 2, 2007 10:01:08 GMT 1
Bwoa ik denk dat door het feit dat je scout future ability 20 heeft, de kans toch groot is dat de renners die je pulld een hoge future ability hebben. Ik gaan ook 5 dage weg zijn, succes iedereen en goei vakantie
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 2, 2007 10:52:57 GMT 1
Ik hoop in ieder geval dat ik een paar renners pull met een zeer hoge future ability, die kunnen dan hopelijk het klasseverschil een beetje verkleinen door hun snelle groei.
|
|
steger
U23 Developm. Team
|
Post by steger on Apr 3, 2007 14:35:09 GMT 1
De laatste 6 ritten 3 overwinningen behaald, Mooie vooruitzichten in de tour van Polen en Spanje, 20-20-20 scout aangenomen....... Jammer dat het seizoen bijna gedaan is. Het begint juist leuk te worden :-( :-)
|
|
|
Post by Ambi on Apr 3, 2007 14:37:21 GMT 1
Ehm er is daarna nog een seizoen he
|
|
steger
U23 Developm. Team
|
Post by steger on Apr 3, 2007 16:21:28 GMT 1
Ja maar nu heb ik juist "het momentum"... hopelijk kan ik dat ook volgend jaar aanhouden :-))
|
|