|
Post by manisero on Mar 26, 2007 17:30:21 GMT 1
Vandaag wel gewonnen, maar het ziet er naar uit dat het shevasblok weer heel goe ga rijden. Rit van morge vind ik nogal raar qua profiel
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 26, 2007 20:53:15 GMT 1
Amai, wil je leren zo slecht mogelijk rijden? Kijk dan naar mijn renners Hopelijk kan het nog wat beter de komende ritten, morgen doe ik niet mee. De rit is echt niets voor mijn renners en ik heb geen goede fitness meer
|
|
|
Post by bobrain1 on Mar 27, 2007 12:16:58 GMT 1
zo een klasieker tussen de vuelta door dat is het niet,ik heb één renner laten rijden aan 100% kost mij 5000 en hij eindigt 35 en rijdt maar liefst 7 keer plat en een mens mag niet klagen.
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 27, 2007 13:34:36 GMT 1
Betere renner opstellen he Maar de uitslag van vandaag De eerste 9 renners zijn allemaal van shevas en Koffie Verheyen. BTW: Mag ik aan shevas of Koffie Verheyen vragen een andere outfit te kiezen
|
|
|
Post by manisero on Mar 27, 2007 18:47:41 GMT 1
Ik vond het ook wel grappig de top 10 vandaag . Ik had ni zo'n goeie renners opgesteld, gewoon een paar op een hoog percentage late rijden. En waarom moet ik of shevas van outift veranderen, ik snap het ni?
|
|
|
Post by shevas on Mar 27, 2007 19:45:11 GMT 1
we hadden dezelfde uitrusting en das niet zo overzichtelijk het leek alsof de hele top 10 voor dezelfde ploeg rijd maar ik heb mijn uitrusting al veranderd ondertussen
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 28, 2007 8:27:51 GMT 1
Vandaag is het een rit voor de klimmers Dat is dus niets voor mij...
|
|
|
Post by manisero on Mar 28, 2007 13:59:51 GMT 1
Vandaag van Veenendaal deraf gereden in de bergen, gebeurt ook ni veel . Ik hoop dat het door de val was. Ma toch zeker ni ontevreden over de klassementen voorlopig, nog bergritten genoeg in deze vuelta !
|
|
steger
U23 Developm. Team
|
Post by steger on Mar 28, 2007 16:20:12 GMT 1
Amai... Van een onverwachte overwinning gesproken... Ik dacht dat het van Veenendaal vandaag weer ging zijn maar dit was eindelijk nog eens een puike prestatie van mijn team. Enig minpuntje is dat Hoellinger, toch wel het speerpunt van mijn team, het weer laat afweten. Net als de vorige rit weer gevallen.... Hij is precies nog wat plat voor het grote rondewerk. Net als in de tour verrast Stolk mij ook nu in de Vuelta. Een hoge rangschikking zit er weer in. :-)
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 28, 2007 21:20:22 GMT 1
Sepulveda doet het toch minder dan ik verwacht had, maar hij kan zich nog steeds bewijzen. Een zware teleurstelling is Knipping, hij staat maar liefst op de 32ste plaats :S Ik had hem toch liever wat hoger gezien... Tja, hopelijk kan Sepulveda toch nog iets forceren...
|
|
|
Post by manisero on Mar 29, 2007 16:27:36 GMT 1
Vandaag wel gewonnen, maar toch nog anderhalve minuut achter in het klassement. Ik vrees voor de eindoverwinning, al is alles natuurlijk nog mogelijk. Wel heel tevreden over de rest van de ploeg. Vandaag is Base trouwens van vier naar 5 gegaan in experience, nog iemand die al zo'n hoge xp heeft?
|
|
|
Post by shevas on Mar 29, 2007 22:17:25 GMT 1
nu al vrezen voor het eindklassement??? het is noglang eh ik heb nog niemand met 5 xp maar wel iemand met 5ls
|
|
|
Post by manisero on Mar 30, 2007 6:43:50 GMT 1
Vergeet niet dat er 2 trainingen in de vuelta vallen, die een imens verschil kunnen maken volgens mij!
|
|
|
Post by manisero on Mar 31, 2007 12:24:46 GMT 1
Vandaag toch de overwinning, maar weeral Cantillon er niet kunnen afrijden jammer genoeg. Ondanks dat Naert het toch wel goed doet in de tussensprints, staat van Veenendaal ook daar eerst, en de bollekestrui die lijkt al binnen te zijn. Nu de tour de pologne, ik ben benieuwd wie er nog toppers heeft die niet meedoen aan de vuelta
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 31, 2007 13:01:21 GMT 1
Wil die smiley zeggen dat jij er nog hebt misschien? Ik hoop op niet te veel en ik vind dat de Kannibalen het veel te goed doen naar mij goesting in de Vuelta... Sepulveda blijft op de zevende plaats hangen, maar de kloof tussen nummer 6 wordt groter en de achtervolgers komen dichter Van Bragt en Van Straaten stijgen een plaatsje in het klassement
|
|