|
Post by bobrain1 on Mar 17, 2007 10:42:17 GMT 1
één rit maakt dan ook de lente weer niet maar we moeten er blijven in geloven.
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 17, 2007 11:02:02 GMT 1
Vandaag werd er een redelijk jonge renner met veel Flat gekocht om zo een zeer goede flatrenner te hebben, wat in het begin van het seizoen toch zeer belangrijk is in al die afzonderlijke ritten met veel flat. Nu nog een kopman voor de Vuelta
|
|
|
Post by shevas on Mar 17, 2007 13:18:05 GMT 1
vandaag ben ik met 1 renner voluit gegaan en hij heeft gewonnen mijn kopman is 2de geworden en heeft al wat woorsprong in het klassement het ziet er wer goed uit voor shevas
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 17, 2007 15:48:36 GMT 1
Ok, geen slechte rit vandaag. Zeker met 4 renners die maar op 70% reden... Hopelijk kan Flink flink zijn en nog wat renners voorbijsteken
|
|
|
Post by manisero on Mar 17, 2007 20:11:48 GMT 1
Vandaag gereden zoals ik verwacht had. Als Devillers top 3 kan rijden in alle klassementen ben ik al dik content
|
|
|
Post by shevas on Mar 17, 2007 21:02:42 GMT 1
morgen zullen vele renner op 80% rijden dus mijn renner die nu eerste staat zal wel wegzakken. en als Devillers 3de wordt en mijn renner wint zal ik ook blij zijn want dan kan mijn voorsprong nog wat groter worden. Maar ik denk dat die nu al groot genoeg is om zeker te zijn. maar je weet natuurlijk maar nooit eh
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 17, 2007 23:16:44 GMT 1
Ik hoop dat mijn Flink het goed doet en toch op een vijfde plaats kan blijven.
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 18, 2007 11:11:42 GMT 1
Ik heb nu een renner gekocht, misschien een beetje te duur, maar hij zou toch iets moeten kunnen presteren in de Vuelta...
|
|
|
Post by manisero on Mar 18, 2007 14:40:33 GMT 1
Vandaag goe verder gedaan om in alle klassementen top 3 te rijden. Wel raar, mijn supporters zijn gedaald. Is dat door die ene koers niet mee te doen, of omda ik 'maar' vierde eindig?
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 18, 2007 17:58:38 GMT 1
Olala, prachtige race vandaag! Flink tweede gelijk met Kleefsman, en verder ook mooie plaatsen. Flink komt in het totaalklassement op een tweede plaats, die zullen we proberen te behouden.
|
|
|
Post by manisero on Mar 20, 2007 13:06:01 GMT 1
4de in het eindklassement en 2de in de nevenklassementen, zeker niet slecht. Proficiat aan de koereurs met hun eerste gele trui, en aan shevas die met 3 verschillende renners de drie ritten won
|
|
|
Post by shevas on Mar 20, 2007 14:58:11 GMT 1
vandaag ben ik de gele trui nog kwijt geraakt wat ik niet erg vond (het was zelfs mijn bedoeling want die renner had ik en vrij hoge bonus gegeven als hij eerste zou worden en het was beter voor mij op financieel vlak als hij tweede werd) maar ik heb toch de twee andere truien. ik ben nu vooral mijn team aan het uitbouwen met jonge twintigers die in de toekomst heel goed zullen worden als ze wat hebben getraind
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 20, 2007 16:52:14 GMT 1
Het doel is bereikt en zelfs overschreden We zijn onverwacht toch nog eerste geworden (ook door op 100% te rijden), dat zonder een ritoverwinning Mensen zoals ik moeten het doen in kleinere rondes he
|
|
|
Post by shevas on Mar 20, 2007 18:06:00 GMT 1
mijn beste renners doen mee in de vuelta dus de iets mendere teams moeten het idd hebben van de kleinere rondes. (hoewel ik ook alleen die kleinere rondes kan winnen zolang van veendaal meedoet in de grote rondes)
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 20, 2007 21:54:46 GMT 1
Ik sta nu toch op een mooie vierde plaats, alleen ben ik weer bang om voorbijgestoken te worden in de Vuelta. Al zou dat met mijn nieuwe kopman niet mogen gebeuren... Misschien nog een klein aankoopje tegen dan BTW: Zou ik een renner met superslechte stats, maar toch 3 op mountain en hill laten meedoen in de Vuelta. Zou hij iets kunnen presteren? (Pfff, mountain en hill sucken zo hard bij mij )
|
|