|
Post by manisero on Mar 21, 2007 13:18:52 GMT 1
Vuelta heeft ritten waar flat redelijk onbelangrijk is en waar die dus wel degelijk zal rijden, en als je niemand beter hebt waarom niet? En aan shevas: stopt is me winnen, tis niet meer leuk
|
|
|
Post by shevas on Mar 21, 2007 18:29:59 GMT 1
nog een paar degen geduld en dan zal ik niet meer winnen eens de vuelta is gestart zal er een andere renner winnen (van veendaal) nu ga ik nog proberen in de eneco tour te winnen in de bollekes en punten trui en mss kan ik ook de gele trui bemachtigen
|
|
|
Post by bobrain1 on Mar 22, 2007 8:33:36 GMT 1
mijn renners moeten fit zijn tegen de vuelta anders kan ik het helemaal schudden,nu net een nieuwe trainer genomen . mountain 15 fitness 10 een duurdere trainer kan ik me nog niet veroorloven,wat in het Bobrainskamp weer voor een schuldenberg heeft gezorgd.
|
|
|
Post by shevas on Mar 22, 2007 9:12:29 GMT 1
als ik jou was zou ik toch eerst een trainer nemen met 20 op een skill als flat en niet op fitness fitness is enkel handig om te trainen als je daarmee een grote ronde kunt winnen anders is het zonde van de training die je daaraan verliest maarja iedereen zijn keuze eh
|
|
|
Post by manisero on Mar 22, 2007 17:12:49 GMT 1
Zeker niet ontevreden vandaag. Dacke bevestigt, en de nieuwe aanwinst voor de kleinere rondes eindigt ook top 10. Morge minder flat en dus verwacht ik van hem toch zeker top 5, samen met dacke
|
|
|
Post by shevas on Mar 22, 2007 20:06:00 GMT 1
mijn kopman voor geel heeft gewonnen en mijn renner voor groen en bollekes heeft het zeker ook niet slecht gedaan. ik ben heel tevreden met de uitslag vandaag ik ben heel tevreden met de uitslag van de laatste 10-tal wedstrijden ;d
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 22, 2007 22:02:15 GMT 1
Ik ben niet slecht bezig in de Eneco-Tour. Hopelijk kan Herrebrandt of Sepulveda toch top 5 eindigen.
|
|
|
Post by shevas on Mar 22, 2007 22:58:33 GMT 1
ge moet positief zien eh mss dat ze beide top5 halen ;d
|
|
|
Post by manisero on Mar 24, 2007 16:48:05 GMT 1
Eindelijk de zegereeks van shevas beeindigt, Dacke komt nu ook aan de leiding. Voor alle truien gaat het nog spannend worden, maar ik zit als er geen vallen ofzo met 3 a 4 in de top 10 dus das zeker al een mooie prestatie. Ik zie al uit naar morge
|
|
steger
U23 Developm. Team
|
Post by steger on Mar 25, 2007 12:10:59 GMT 1
Ik weet het, ik laat mijne kop hier niet vaak zien en als ik eens kom is het om te klagen :-) Ik ben heel blij dat Hoellinger vandaag de groene trui en de bolletjes trui heeft gewonnen. Meer nog, hij heeft alles gewonnen vandaag van sprinten en bergen.. maar........ Hoe kan het dat hij 10 km voor het einde nog een tussensprint wint en uiteindelijk 2'44 later als de eerste binnekomt. Hetzelfde voor Perzan en Parsy maar dan nog iets erger.... Eigelijk wel belachelijk!!!..... maar algemeen ben ik toch tervreden :-)
|
|
|
Post by manisero on Mar 25, 2007 12:22:16 GMT 1
Hoellinger had al heel den dag alles gegeven op elken berg en in elke tussensprint, Dacke zat heel de tijd rustig uit de wind. Op die laatste 10 kilometer Hill demareert hij, Hoelinger probeert nog te volgen maar is helemaal leeg gereden en valt compleet stil en wordt op bijna 3 minuten gereden. Ok nu serieus, zo zit de engine nu eenmaal in elkaar, das mss een beetje onrealistisch ma da stoort mij ni echt. Proficiat met u 2 truien, ik ben ook heel content met 4 man in de top 10 van geel en groen, en 3 man in de top 10 van de bollekes, waarvan 2 zelfs met 0 punten! Op naar de vuelta nu, hopelijk zo spannend als de tour.
|
|
steger
U23 Developm. Team
|
Post by steger on Mar 25, 2007 12:28:11 GMT 1
Inderdaad... proficiat met uw resultaat. Er staat geen maat op uw team en dat van sheva's. Maar nu tussen ons :-)....... ik ben aan het sparen voor een scout 20-20-20. En heb bijna genoeg geld. Is dit uiteindelijk iets of wat rendabel zo'n scout?
|
|
|
Post by manisero on Mar 25, 2007 12:39:47 GMT 1
Kijk naar mijn transfergeschiedenis, de laatste 3 verkochte zijn pulls. 2 ervan ware echt wel goe behalve hun flat, ene was wa minder. Dus als ge chance hebt dan pulde wss is een hele goeie, maar zelfs als ge da ni hebt verdient ge da op den duur wel terug als ge zon renner pulld als ik de vorige 3 weken. Volgens mij is het de moeite.
|
|
|
Post by shevas on Mar 25, 2007 19:28:53 GMT 1
kheb vandaag een renner gepuld met 4 op TT hij staat nu te koop mijn eerste jeugdproduct heb ik kunnen verkopen voor 73000 en mijn tweede hebik gehouden
|
|
|
Post by Quatannens on Mar 25, 2007 19:54:38 GMT 1
Ik ga ook een scout kopen, na vandaag een (eigenlijk veel te dure ) renner gekocht te hebben. Het is opvulling. Ik verwacht niets van de Vuelta, er is veel te veel hill en mountain om ook maar iets te kunnen betekenen. Als ik nog maar top-10 zou behalen, zou ik al tevreden zijn.
|
|