|
Post by floppiwoppi on Mar 9, 2009 1:10:00 GMT 1
Als er wat meer reactie op komt.. wil ik de draad wel terug oppikken. Alvast bedankt quiller.. en succes met de ronde!!
|
|
|
Post by quiller on Mar 9, 2009 16:15:14 GMT 1
van mij ga je zeker reactie krijgen vanaf nu!!!
|
|
|
Post by quiller on Mar 11, 2009 20:55:45 GMT 1
Betreffende de Tour ben ik tevreden maar ik moet wel zeggen dat ik geluk gehad heb met het uitvallen van Van Bruggen...
|
|
|
Post by Mike on Mar 12, 2009 22:03:24 GMT 1
Door tijdsgebrek ben ik een tijdje van het forum weg geweest en moet zeggen de rapportages die ik hier lees waren fenomenaal. Hopelijk komt er nog een vervolgje aan... Betreffende mezelf (Quiller-Step) we doen het niet slecht maar ik had meer verwacht... soit mss praat ik na de tour anders In elk geval ben ik overtuigt dat als ik de gaskraan tot einde seizoen open draai ik makkelijk ga promoveren maar de vraag is of ik na de tour de gaskraan nog volledig ga open draaien... Maak eens rap da je in 2de zit, daar hoor je thuis grtz by the way
|
|
|
Post by quiller on Mar 14, 2009 11:19:00 GMT 1
Wel wees gerust de beslissing is genomen ik ga vanaf nu voluit
|
|
|
Post by floppiwoppi on Mar 14, 2009 12:51:32 GMT 1
succes.. blijkbaar willen de olijke & co ne clash slaan op de volgende rittenkoers.. Kzal men best doen, om de draad nog eens op te pikken voor de plaatselijke krant.. cross fingers.
|
|
|
Post by quiller on Mar 14, 2009 20:45:11 GMT 1
Wel we zullen zien of ze dat lukt... wss wel want voor het terrein van de vuelta hebben zij de betere ploeg, maar ik breng wel een nog sterkere ploeg aan de start van de vuelta dan aan die van de tour... kortom lees : seba capiau start niet in de vuelta en wordt vervangen!!!
edit : op de 9 ritternkoersen dit seizoen tot nogtoe heb ik reeds vijfmaal de bolletjestrui gepakt... weliswaar tweemaal met geluk door een uitvaller...
|
|
|
Post by floppiwoppi on Mar 15, 2009 13:47:56 GMT 1
Vandaag start de Ronde van Duitsland. Buiten enkele kleppers als Sevenans (Quiller), Hulscher en Nardozza (VS) zijn het vooral jonge talenten die het traject zullen moeten kleuren. Blijkbaar houden sommige teams hun grote kanonnen voor de Ronde van Spanje. Eerste rit: Dusseldorf - Bielefeld Zoals verwacht regende het aanvallen vanaf de eerste kilometers, doch niemand raakte echter weg.. tot Van Lindt samen met Pierret en Nardozza in Schwerte met een stevige lenderuk enkele honderden meters nam.. enkel Nilis en Vercauteren konden even later aanpikken. Het peloton liet maar begaan, waardoor het vijftal een mooie voorsprong van 6minuten bij elkaar sprokkelde. In Steinhagen kwamen de echte berggeiten Hulscher, Vollinga en Sevenans serieus in actie en raakten bij de leiders in no time!! Wat een spectakel!! Enkel Vercauteren kon nog net enkele punten verzamelen op het bergtopje. De afdaling zorgde voor wat verwarring daar Ciumak even uit de bocht ging, gelukkig zonder kleerscheuren.. maar het kopgroepje was hierdoor wel verbrokkeld. Vollinga demarreerde als eerste van het overgebleven quartet, doch Sevenans pareerde formidabel en maakte het met een neuslengte af! 'Ik ben kapot, ik ben kapot..', hijgde Sevenans nog wat na, die naar alle waarschijnlijk morgen een snipperdag neemt. Hulscher was enorm teleurgesteld.. 'gelukkig verloor ik niet teveel tijd'. Morgen revanchke?! 1. Sevenans 4:42:33 Quiller-Step 2. Nardozza +0 vs 3. Vollinga +0 after unibet 4. Brone +0 Solo - Superia 5. Vercauteren +1:57 Team Pajar 6. Ciumak +1:57 after unibet 7. De Haas +1:57 pype cycling team 8. Pierret +1:57 after unibet 9. Hulscher +1:57 vs 10. Dreel +1:57 Quiller-Step |
ritwinnaar: Devontae Sevenans www.peloton-game.net/cyclistdetails.aspx?id=41838
|
|
|
Post by Mike on Mar 15, 2009 14:06:54 GMT 1
Leuke verslaggeving, maak jij ook maar dat je in 2de zit, maar dan bij ons. ... voor de verslaggeving
|
|
|
Post by chakra on Mar 15, 2009 14:30:07 GMT 1
Neenee, laat die nog even in 3de, volgend seizoen rijd ik bij hem en hebben we een geweldige verslaggever. (Die heeft dan toch niks anders te doen onderweg, want hij zal wel wat sterk zijn)
|
|
|
Post by floppiwoppi on Mar 15, 2009 21:31:41 GMT 1
Hmm.. Opbieden is toegestaan hé mannen! Kzal men reknr sturen..
|
|
|
Post by floppiwoppi on Mar 16, 2009 13:23:23 GMT 1
2de etappe: Bad tolz - seefeld Vandaag werd het een hoogdag voor de klimmers. Onder sterke aandrang van de wielrenners in de koers kortte de organisatie de koninginnenrit in wegens het slechte weer in de bergen van het Duits-Oostenrijkse grensgebied. Temperaturen van net boven nul en een ijskoude wind waren teveel, vonden de coureurs. Sevenans is de troef bij uitstek van de Quillers bij deze etappe. Alle verwachtingen werden dan ook compleet van de kaart geveegd.. Blijkbaar bracht een bacteriële infectie roet in het eten, waar het Vs-team gretig gebruik van maakte. Op de Zugspitze maakte het VS-team brandhout van het peloton.. enkel Rassat verraste het Vs-team en pakte de volle buit voor de bolletjes. VS-team controleerde verder deze mooie etappe tot de laatste helling. Op de laatste helling duwde Rassat dan eventjes het gaspedaal in en nam enkele honderden meters, samen met Sevenans. Hulscher kon nog net aanpikken. Het leek op een spurt met 6 uit te draaien, maar Nardozza wou absoluut geel. Hij gaf er een serieuze lap op en nam enkele kilometers van de meet een vlucht.. met Rassat en Vollinga in zijn zog. Woohooww.. wat een snelheid!! Het kwam tot een mooie open spurt onder het drietal.. Nardossa nam het initiatief van achteren uit, Vollinga volgde.. maar het was Rassat die het nog net haalde met een bandbreedte voor Vollinga. ‘Verkeerde versnelling..’ snikte Vollinga nog wat na, die een glunderende ;D Nardozza in het geel zag. rituitslag: 1. Rassat 5:44:32 pype cycling team 2. Vollinga +0 after unibet 3. Nardozza +0 vs |
Stand na de 2de etappe: 1. Nardozza 10:26:57 vs 2. Vollinga +0 after unibet
3. Sevenans +1:00 Quiller-Step 4. Pierret +4:56 after unibet 5. Ciumak +4:56 after unibet 6. De Haas +4:56 pype cycling team 7. Hulscher +4:56 vs 8. Brone +6:10 Solo - Superia 9. Vercauteren +8:07 Team Pajar 10. Dreel +8:07 Quiller-Step |
ritwinnaar: Rassat: www.peloton-game.net/cyclistdetails.aspx?id=22714
|
|
|
Post by quiller on Mar 16, 2009 20:42:55 GMT 1
Breaking news van het Quiller kamp : Sevenans heeft in een persconferentie te kennen gegeven dat hij absoluut ontevreden was over het gebrek aan hulp uit de ploeg. Hij vind dat de ploegleden die hem hier omringen absoluut onvoldoende presteren waardoor hij vandaag alle werk moest doen en tengevolge daarvan duidelijk tekort kwam in de laatste kilometers... een hongerklop liet hij ook weten... Sevenans denkt dat de eindzege weg is maar zal toch nog alles op alles zetten om een poging te doen... Bijkomend geeft hij aan de bolletjestrui in geen geval uit handen te willen geven... Sevenans zal ook debuteren in de Vuelta met als doel 'testen wie volgend jaar binnen de ploeg de rol van Haile Schotsaert overneemt'...
|
|
|
Post by quiller on Mar 17, 2009 15:59:31 GMT 1
lol... ik denk dat je even de pedalen kwijt bent... dat is de etappe van gisteren... vandaag was er geen rit
|
|
|
Post by quiller on Mar 18, 2009 13:16:21 GMT 1
Vlak na de wedstrijd hadden we een gesprek met Sevenans... : 'fuck man I did it!!!!' de dagzege zat er niet in daarvoor heb ik onderweg teveel werk moeten verrichten maar man wat een wedstrijd en dan met enkele secondjes de eindzege pakken dat doet goed!!!!'
Het wedstrijdverslag krijgt U later vandaag van onze andere reporter...
|
|