|
Post by halewijnv on Jan 5, 2009 14:51:11 GMT 1
Ik ben overigens zeer tevreden met de seizoensstart van De Stovebuzen. Twee zeges in het algemeen klassement na evenveel rondes, dat vind ik nog niet zo slecht. Janszen en Letellier hebben daarbij nog geen trap te veel gegeven, Janszen is alweer 100 % fit en Letellier mag de rest van de week rusten zodat hij volgende week terug 100 % fit is.
|
|
|
Post by halewijnv on Jan 5, 2009 14:53:56 GMT 1
Met 2 ritten, een 2de, 5de en 8ste plaats in het algemeen klassement, de puntentrui, het jongerenklassement en het ploegenklassement is mijn Tirreno-Adriatico zeker geslaagd! Inderdaad geslaagd lijkt me zo!
|
|
|
Post by Berserker on Jan 5, 2009 17:04:19 GMT 1
ALS ik Letellier voluit had laten rijden dan was Massacret waarschijnlijk nooit in dezelfde tijd binnen gekomen en had ik naast het algemeen klassement ook nog de ritoverwinning meegepikt. ALS... Inderdaad ik zei het toch praatjes achteraf Je had dan inderdaad veel meer voorsprong gehad in het algemeen klassement, maar de rit had je niet gewonnen denk ik Proficiat met je eindoverwinning!
|
|
|
Post by paarkanonner on Jan 5, 2009 19:21:11 GMT 1
YESSS!! De eerste prijs is binnen: de bergtrui in den Tirreno De tegenstand beet zijn tanden stuk op een renner met een mountainskill van ..........................................................................2 ;D Proficiat met jullie sterke seizoenstart Quick Step en Stovebuzen!
|
|
|
Post by Faaneuh on Jan 5, 2009 20:59:14 GMT 1
Ik wacht op het juiste moment in de flat races heb ik echt niets te zoeken met hoogste skill van 7 op flat lol
|
|
|
Post by pottel on Jan 8, 2009 12:36:40 GMT 1
ik ben terug onder de mensen, was de orders blijkbaar vergeten in te geven. Had een A4tje met orders voor de eerste 4-5 seizoensweken en dacht dat ik de eerste week had ingegeven, had dus enkel de eerste rit ingegeven. Dus ik laat een paar puntjes liggen Wel leuk Tavernier wint aan 95%. Allez vandaag een race die me niet licht maar ik beloof dat ik de komende wedstrijden er af en toe eentje zal proberen mee te pikken met Tavernier, Ahmed, Bidault of Thwaites Allez als ik de orders niet vergeet in te geven zoals ik blijkbaar wel vaker voorheb
|
|
|
Post by jjvdh on Jan 8, 2009 20:30:01 GMT 1
Ook terug onder de mensen, Bogemans wint voor de 4de keer M-S
|
|
|
Post by radeksken on Jan 9, 2009 11:32:28 GMT 1
Dit is meer naar IP gericht maar de anderen mogen er gerust hun gedacht over zeggen. Ik heb eens zitten denken (jaja:) ), en zou het niet handig zijn om in een seizoen ook een belgisch kampioneschap en/of een wereldkampioenschap kan gereden worden? En dit dat voor 2 leeftijdscategoriën (<21 en >=21).
voordelen: *We kunnen van onze jongere renners goed inschatten wat hun ca is ten opzichte van de leeftijdsgenoten. *Er komen 1 of 2 fantastische wedstrijden bij op een seizoen dat iedereen gaat willen winnen.
Er zullen waarschijnlijk nog voordelen zijn en het grootste nadeel is waarschijlijk dat dit veel tijd zal vergen om in elkaar te steken (of niet?, want een krak in het programmeren ben ik niet...).
grtz!
|
|
|
Post by NikeBoy on Jan 9, 2009 12:39:43 GMT 1
Inderdaad prima idee, maar je was niet eerst Er zijn al talloze topics hierover gepost en bediscussieerd. Uiteindelijk zal dit er zeker komen, alleen moet er nog een goeie format gevonden worden (en is het momenteel te druk owv de funrace implementatie)
|
|
|
Post by Berserker on Jan 9, 2009 14:31:24 GMT 1
ik ben terug onder de mensen, was de orders blijkbaar vergeten in te geven. Had een A4tje met orders voor de eerste 4-5 seizoensweken en dacht dat ik de eerste week had ingegeven, had dus enkel de eerste rit ingegeven. Dus ik laat een paar puntjes liggen Wel leuk Tavernier wint aan 95%. Allez vandaag een race die me niet licht maar ik beloof dat ik de komende wedstrijden er af en toe eentje zal proberen mee te pikken met Tavernier, Ahmed, Bidault of Thwaites Allez als ik de orders niet vergeet in te geven zoals ik blijkbaar wel vaker voorheb Hehe ik vroeg me al af waar je mannetjes waren Ook ik ga proberen nog ergens een (semi-)klassieker mee te pikken, hoewel het niet makkelijk zal worden. Zelfs voor Janszen is het blijkbaar niet vanzelfsprekend, zie maar Milaan-Sanremo. Vraagje: hoeveel punten heb je zoal nodig voor het behoud in 1.?
|
|
|
Post by NikeBoy on Jan 9, 2009 20:29:53 GMT 1
Vraagje: hoeveel punten heb je zoal nodig voor het behoud in 1.? Seizoen 3 : 657 punten voor 12de plaats (2973 voor kampioen) Seizoen 4 : 766 punten voor 12de plaats (2998 voor kampioen) Seizoen 5 : 934 punten voor 12de plaats (3481 voor kampioen) Seizoen 6 : 624 punten voor 12de plaats (3901 voor kampioen)
|
|
|
Post by radeksken on Jan 9, 2009 22:38:32 GMT 1
Ah oké, bedankt voor de info! Kzal een beetje actiever worden op het forum zodat ik in de toekomst niets mis...
|
|
|
Post by captagon on Jan 10, 2009 11:17:45 GMT 1
Seizoen 3 : 657 punten voor 12de plaats (2973 voor kampioen) Seizoen 4 : 766 punten voor 12de plaats (2998 voor kampioen) Seizoen 5 : 934 punten voor 12de plaats (3481 voor kampioen) Seizoen 6 : 624 punten voor 12de plaats (3901 voor kampioen) zijn dit bij seizoen 4 en 6 de punten van de echte kampioen, of van de valsspeler die op 1 eindigde?
|
|
|
Post by NikeBoy on Jan 10, 2009 11:52:11 GMT 1
Dat zijn de punten van de ploeg die toen op nummer 1 is geëindigd, of hij nu meerdere ploegen had of niet.
|
|
|
Post by halewijnv on Jan 10, 2009 21:08:54 GMT 1
Zelfs voor Janszen is het blijkbaar niet vanzelfsprekend, zie maar Milaan-Sanremo. Ik had zelf ook stiekem op een overwinning gehoopt. Maar dat was zonder Bogemans gerekend.
|
|