|
Post by hansie on Mar 6, 2009 22:14:25 GMT 1
ik tip ook op Van Wijk of Langelier, alleen al in die rit waarin er ongeveer 75km heuvels en bergen op het programma staat zullen die mannen 10-15min terugpakken op de top-10 die er nu staat. Zelf hoop ik met ridder een top-10 te behalen. Aanderekker is in deze TdF al zeker niet gespaard gebleven. Ik vrees dan ook dat De Caters het niet zal redden, maar de laatste rit zou wel eens beslissend kunnen worden doordat Van Wijk en Langelier zich zullen moeten sparen voor de Vuelta. spannend...
Kwil nog niet teveel vooruit blikken op de vuelta, maar zoals ik iedereen hier hoor zal die razend interessant worden, alle sterkste allrounders zullen aanwezig zijn en ze denken allemaal dat ze gaan winnen. Veel schoon volk!
Zo te zien(divisieklassement) heb ik een uitstekende beslissing genomen door de grote rondes op de 2de plaats te zetten. Daarom pleit ik ook om het puntensysteem eens grondig te herzien. Want het blijft leuker om aan een grote ronde deel te nemen.
|
|
|
Post by halewijnv on Mar 7, 2009 12:23:34 GMT 1
Ikzelf tip ook op van Wijk, hoewel er inderdaad nog wel wat ander schoon volk niet kansloos is. Letellier zal alleszins te kort komen met die kleine voorsprong die hij nu heeft op de veel sterkere 'mountain'renners. Z'n voorsprong wordt in 1 bergrit zomaar weggefietst. Mocht Janszen meegedaan hebben, was dit toch misschien net iets anders geweest... Janszen beschikt toch nog over 3 'hoofdskill'punten meer dan Letellier. Maar ja, er is en blijft nog steeds die kapitale fout van de manager in de Giro (waar hij enkel meereed om een ritje mee te pikken).
|
|
|
Post by halewijnv on Mar 7, 2009 12:40:26 GMT 1
Nog even dit ter zijde... Voorlopig nog ver van de podiumplaatsen, maar wel met toekomstmuziek: Kaeller en van Oosterbos. Voorlopig nog op een 39 en 40ste plaats in het algemeen klassement, maar nog maar 21 jaar oud. Hopelijk kunnen ze zich verder blijven ontwikkelen zoals ze bezig zijn, dan kunnen we nog mooie dingen verwachten...
|
|
|
Post by droopy on Mar 7, 2009 13:24:39 GMT 1
De Caters hoopt van zijn kant zonder al te veel kleerscheuren de bergen door te komen. Na 2valpartijen en een lekke band in 2dagen lijkt zijn eindklassement verder weg dan ooit.
Verder wens ik Larrieu te feliciteren met zijn zege gisteren. Boettel en Jacobin betalen nog leergeld en slaagden er niet in het af te maken.
|
|
|
Post by halewijnv on Mar 7, 2009 17:00:59 GMT 1
De Caters hoopt van zijn kant zonder al te veel kleerscheuren de bergen door te komen. Uiteraard schrijven we De Caters nog niet af voor eindwinst. We zouden daarmee een toprenner oneer aandoen. Er zal nog keihard gebikkeld moeten worden.
|
|
|
Post by Berserker on Mar 8, 2009 13:25:37 GMT 1
Klassementen kan ik in 1.1 wel vergeten, dus ik ga voor zoveel mogelijk ritzeges. Hier kan ik me beter maar aan houden... Een klassement voor Rindone is verder weg dan ooit, iedereen die nu voor hem staat eindigde vandaag voor hem of in zijn wiel... Benieuwd wat de komende dagen nog brengen. Verder maakte Langelier veel indruk vandaag, jammer dat hij al zo ver stond in het klassement. Letellier houdt voorlopig nog goed stand.
|
|
|
Post by pottel on Mar 9, 2009 9:31:38 GMT 1
Ik heb nog eens een zege genomen met van der schot en Heb Tavernier en Thwaites nog altijd die nog niet uitgehaald hebben, ziet er weer goed uit vin ik En voor de Vuelta schrijf voor mij Vinnis ook maar op die een top 10 plek wilt halen. Misschien te weinig bergen om met de absolute top mee te gaan maar we zijn zijn bergen aant bijtrainen On verra he, sta in ieder geval terug een beetje beter int klassement want was een beetje zielig geworden
|
|
|
Post by Faaneuh on Mar 9, 2009 21:35:24 GMT 1
Van Wijk doet het goed... de enige die meekan in de bergen Barrea staat op 16 min mss zit er wel een top 3 in voor Van Wijk
diene Ingelrulst ziet er mij ook wel een staf gastje uit
|
|
|
Post by halewijnv on Mar 10, 2009 11:07:48 GMT 1
Zonder z'n gekwetste ploegmaat Van Nerum (die in de laatste rit nog eens mocht pieken) en met die duimspijker die hij weer eens niet zag liggen, heeft Letellier op weg naar L'Alpe d'Huez nu toch een ferme tik gekregen. Met een man overboord, wordt het behalen van een podiumplaats nu wel heel erg moeilijk... Jammer want zondag had Letellier nog redelijk goed stand gehouden in een toch nog iets zwaardere bergrit...
|
|
|
Post by wimpie on Mar 10, 2009 18:02:27 GMT 1
Volgens mij zal het gaan tussen Van Wijk, De Caters en Letellier en ik denk persoonlijk Letellier! Ik sta op een voorlopig derde plaats maar verwacht dat ik toch nog zal zakken naar plaats 10 ofzoiets dergelijks! Beetje teleurgesteld in rit van gisteren maar vandaag en zondag waren zeer mooie prestaties van Langelier!
Ik kijk al uit naar de Vuelta met een zeer sterk deelnemersveld!
Greetz
|
|
|
Post by droopy on Mar 10, 2009 22:09:49 GMT 1
Ik verwacht Letellier, De Caters en Ingelrulst op het podium in Parijs.
|
|
|
Post by Schizm on Mar 11, 2009 7:38:31 GMT 1
Ik verwacht Letellier, De Caters en Ingelrulst op het podium in Parijs. ² en waarschijnlijk ook in die volgorde, al zou het allemaal wel is erg dicht bij elkaar kunnen uitkomen. Van Wijk en Langelier willen naar de Vuelta en verliezen zowiezo in de laatste rit te veel. Zelf ben ik vrij tevreden met de goede plaatsen in de klassementen zonder geldprijs, (1e bij de jongeren en (wsl.) 2e bij de ploegen). Sisti valt dan weer zwaar tegen en zal wsl. amper goed zijn voor top 10.
|
|
|
Post by Berserker on Mar 11, 2009 22:47:25 GMT 1
Mijn prognose: 1. Letellier 2. Ingelrulst 3. De Caters Ik zie Van Wijk nog heel ver terugvallen, hetzelfde voor Langelier. Voor mij is de Tour alleszins geslaagd met 2 ritzeges en de groene trui. Spijtig dat er geen plaats in de top-10 inzat, maar misschien volgt er morgen nog wel een extraatje Maar er volgen nog doelen dit seizoen voor mijn team.
|
|
|
Post by halewijnv on Mar 12, 2009 8:05:34 GMT 1
Mijn prognose: 1. Letellier 2. Ingelrulst 3. De Caters Ik hoop dat je gelijk krijgt, al ben ik er verre van zeker van. Ik zie ze alle drie binnen de minuut in Parijs eindigen. Wie er dan 1, 2 en 3 zal worden... Ik zou er geen geld op zetten.
|
|
|
Post by Schizm on Mar 12, 2009 13:08:07 GMT 1
Ingelrust verbaasd alweer, en wint de tour zelfs nog overtuigend, proficiat !
Zelf zou ik zonder die platte band van Sisti het ploegenklassement nog gewonnen hebben, 3 secondjes , jeezes. Aan de andere kant is die niet meer verhoopte 6e plaats van Sisti ook maar met 3 secondjes voorsprong.
|
|