|
Post by NikeBoy on Jan 22, 2008 6:59:50 GMT 1
Das waar !
|
|
|
Post by pottel on Jan 22, 2008 15:28:09 GMT 1
Zalig de eerste zege is er Ahmed (toch goed ingeschat dat hij dit seizoen wel eens definitief kon doorbreken) VDWorp was al een pak beter dan gisteren viel me meteen op en ik denk dat de winnaar van deze ronde ook gekend is he, proficiat doortrappers met de eerste eindzege vant seizoen. Beresi was weer niet super vandaag en La Rosa komt een beetje te kort Padori zijn test komt er morgen aan
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 22, 2008 16:00:38 GMT 1
Yeah, ik blijf een mooie stand houden in het sprintklassement Ik sta tweede met evenveel punten (er gaan er geen meer bijkom hoor ) Dus ik maak zeer waarschijnlijk winst aan deze ronde
|
|
|
Post by pottel on Jan 22, 2008 16:16:56 GMT 1
Zeker en vast zenne Ahmed neemt een weekje rust, laatste rit gaat em een beetje slapen, die is niet voor hem gemaakt ze. Ik gok op de groene trui in dat ander rondetje, daarvoor moet Lambregts kunnen zorgen Eerste test is perfect verlopen, ging voor een ritzege en een ereplaats in de groe trui en een goed klassement voor Beresi, en dat zal wel lukken. en heel even op de eerste plek, komt dat tegen
|
|
|
Post by droopy on Jan 22, 2008 17:36:45 GMT 1
Van der Worp komt er inderdaad door, wat een beetje materiaal al niet kan doen... Nu zijn mood nog op delighted krijgen in 1:1, er zijn eenvoudigere zaken. Gaat Berenguer Milan San Remo rijden? Dan is hij wel heel gerust op een goede afloop.
|
|
|
Post by pottel on Jan 23, 2008 9:22:06 GMT 1
Geef em een nieuw contract he Ik heb mijn betere renners een nieuw contract gegeven vorig seizoen, en nu hopen dat hun mood zo blijft he
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 23, 2008 12:21:19 GMT 1
Ik heb mijn beste renner vorig seizoen een beter contract aangeboden en zijn mood zakte van content naar unhappy Zou mood veel uitmaken volgens jullie? Weeral doet ittekes niet mee... Die ploeg heeft zeer veel goede flatrenners, dus ik veronderstel dat dit niet de bedoeling was. Dan zal hij kunnen toeslaan tijdens de ééndagsritten zeker...
|
|
|
Post by pottel on Jan 23, 2008 13:06:50 GMT 1
Idd denk dat ittekes de eerste maal zijn orders kwijt was en misschien gisteren nog eens geprobeerd zonder succes, maar hij maakt dat wel goed. Klassement is ondertussen vertrouwder voor mij, ik sta achter de doortrappers. Lambregts was vandaag verdomd sterk, 2des en dat aan 70% . Pinault ook zeer goed aan 70% en de renner voor vandaag Bidault (een van mijn grootste talenten) haalt een mooie vierde plek, denk dat dit zijn beste resultaat ooit moet zijn Massonet lek en komt nog zeer goed binnen, heb echt spijt dat ik die de eerste keer niet gekocht heb. Toen had ik het geld, maja zen nu eenmaal een ezel
|
|
|
Post by NikeBoy on Jan 23, 2008 13:23:33 GMT 1
Ik heb mijn beste renner vorig seizoen een beter contract aangeboden en zijn mood zakte van content naar unhappy Zou mood veel uitmaken volgens jullie? Mood geeft ,per level hoger dan content, +2% prestatiestijging. Dus toch wel een aanzienlijke invloed. De vraag is : waarom heeft hij het contract geweigerd ? Ik herhaal nogmaals dat "wanted wage" het ALLERBELANGRIJKSTE is in een contract. Als je geeft wat hij vraagt (en een contractduur van om en bij de 45 weken) dan aanvaardt hij ALTIJD en stijgt hij ALTIJD in mood. Dus je hebt hem minder gegeven dan hij vroeg ?
|
|
|
Post by manisero on Jan 23, 2008 14:46:51 GMT 1
Jammer jammer. Maak ik eens voor de eerste keer kans op een top 10 plaats in een vlakke rit, rijdt hij toch wel lek zeker. Ik hoop dan toch morge de eerste punten van het seizoen te halen.
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 23, 2008 15:54:52 GMT 1
Nee, ik gaf hem wat hij vroeg, alleen gaf ik hem een lang contract maar ik gaf ook andere extra's... edit: Nu vraagt hij bijna het driedubbele van wat hij verdient, dit vind ik toch niet echt realistisch. Zeker niet als je weet dat hij momenteel 0 punten heeft verdiend... Dus ik schat dat ik hem tot de 40k ga moeten betalen om terug op content te krijgen ofzo.
|
|
|
Post by pottel on Jan 24, 2008 8:36:26 GMT 1
das veel Mijn duurste is beresi dacht ik met een dikke 20k en lambregts een 10k Heb die een tijd geleden een contract laten tekenen voor 72 weken, hij vroeg toen 5k heb em het dubbele gegeven en een mooie bonus voor een eindzege en een mega bonus voor een bergprijs Meeste van mijn betere renners krijgen om en bij de 10k en liggen nog voor meer dan 40 weken vast, een van de redenen waarom ik de gender verpatste was zijn contract, hij vroeg 35k en da wou ik niet geven
|
|
|
Post by pottel on Jan 24, 2008 15:52:30 GMT 1
Jes eindzege en groene trui kan ik zeer goed mee leven Padori viel wel volledig tegen, mijn beste klimmer kan dus duidelijk niet mee, zonde maar so be it In ieder geval zeer blij met het resultaat van vandaag
|
|
itteke
U23 Developm. Team
|
Post by itteke on Jan 24, 2008 16:20:46 GMT 1
zoals gezegd de eerste rittenkoers niet kunnen meedoen wegens back-up, de orders voor de tirreno heb ik dan weer niet kunnen instellen vanwege kapotte modem,het seizoen is goe begonnen voor mij . De orders voor heel het seizoen dan maar al instellen zeker? :)Al heb ik dan weer kans dat deze met een volgende back-up allemaal teniet gedaan worden ;D. We gaan deze 2 koersen dan maar proberen goed te maken met de eendagsritten zeker,met speciale aandacht voor men favo:de schyeldeprijs
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 24, 2008 18:06:10 GMT 1
Jeuh, ik sta achtste. Ik nader mijn doel Ook heb ik de tweede plaats voor de sprinttrui kunnen behouden, hetgeen me wel opvalt is dat het niveau in de bergen zeer hoog ligt Ik eindig niet in de top-20 met een 6 en 9 mountain. (Strafste is: Mijn renner met 9 mountain eindigt net achter diegene met 6 mountain )
|
|