|
Post by pottel on Jan 24, 2008 18:12:49 GMT 1
padori wordt 17de en die jongen heeft ook een mooie mountainstat zenne, niveau in de bergen ligt idd zeer hoog. @ittekes, van mij ga je niet veel last hebben zenne, ik heb volgende week maar 1topper over afhankelijk van de komende wedstrijd zal da de beste zijn uit divisie 1.1 seizoen 3 in Belgie of de Beste in divisie 1.1 in frankrijk seizoen 1 en 2 Denk dat nu duidelijk is wie deze zijn he, kijk er naar uit tegen u te mogen rijden zenne
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 24, 2008 18:25:09 GMT 1
Ik heb geen topper meer over Ik ga mij enkel nog inschrijven met Mariens en telkens nen andere prutser Ik ga mij wel inschrijven met renners die toch iets kunnen in La Fleche Wallone, hoewel ik ook wel wil meerijden in Tour de Roumandie
|
|
itteke
U23 Developm. Team
|
Post by itteke on Jan 24, 2008 20:21:24 GMT 1
zo te zien wordt het dus een hapje voor mij tijdens de vlakke ritten
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 24, 2008 21:32:53 GMT 1
Misschien Doortrappers nog?
|
|
|
Post by pottel on Jan 25, 2008 8:16:34 GMT 1
zo te zien wordt het dus een hapje voor mij tijdens de vlakke ritten Doortrappers is er nog en ik heb nog altijd Pinault of Lambregts afhankelijk van de uitslag van zaterdag Heb nog altijd eentje die top 5 kan halen he, maar tis u gejond zenne
|
|
itteke
U23 Developm. Team
|
Post by itteke on Jan 25, 2008 16:27:13 GMT 1
kwas mar ant zwanze ze manne,me een top 10 plaats zenk content ;D
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 25, 2008 16:43:12 GMT 1
Met u renners gade toch beter doen dan top-10 ze
|
|
|
Post by captagon on Jan 26, 2008 14:19:34 GMT 1
Dekselse Blecid... ik zit er al 2 seizoenen mee in de divisie, hij heeft nog nooit een rit gewonnen, en nu in 1e wint hij meteen in de eerste week. Heeft aanderekker een half jaar lang verstoppertje zitten spelen?
|
|
|
Post by droopy on Jan 26, 2008 18:05:03 GMT 1
De kop is eraf! Blecid maakt het waar! Hij zat samen met ploegmaat Stofmeel in de beslissende kopgroep en heeft het meesterlijk afgemaakt.
reactie Blecid: Geweldig, een historische overwinning voor de ploeg! We hadden deze rit met stip aangekruist, maar dan moet je het ook nog doen, en dat hebben we vandaag gedaan met heel de ploeg. Ook persoonlijk is het een revanche. Ik reed de laatste jaren steeds goed, vorig jaar was ik zelfs de beste Belg in de Vuelta, enkel de extra glans van de overwinningen in koninginnenritten ontbrak de laatste jaren. Ik heb vandaag bewezen dat ik het nog niet verleerd ben. De eindstand in de Tirreno is geen doel, ik ga morgen rustig uitrijden en vertrek dan terug op trainingskamp om mij via de amstel gold race voor te bereiden op de Giro. Aldus ritwinnaar Blecid.
reactie van de manager: Met deze overwinning valt er een hoop druk van onze schouders, er begon al een beetje gemor te komen na de toch teleurstellende afsluitende bergrit in Parijs-Nice, hopelijk kan van Der Worp komende woensdag iets forceren in La Primavera. Niets moet, alles kan. Het fietsmateriaal is nu reeds ter plaatse, daar zal het deze keer dus niet aan liggen.
|
|
|
Post by NikeBoy on Jan 26, 2008 18:48:03 GMT 1
Leuk artikel
|
|
|
Post by pottel on Jan 27, 2008 10:40:48 GMT 1
Nice Droopy, als er iedere keer zo een artikel komt mag je er nog een pak winnen zenne
|
|
|
Post by NikeBoy on Jan 27, 2008 12:27:21 GMT 1
Als ik ook zo'n leuk artikel schrijf, laten jullie mij dan ook eens winnen ?! ;D
|
|
|
Post by pottel on Jan 27, 2008 13:12:20 GMT 1
Vandaag nam Lambregts zijn eerste zege van het seizoen. Laten we de beste renner van divisie 1.1 van vorig seizoen even aan het woord: " Vandaag ging het lekker, ik wist dat ik goede benen had, de eerste rit heb ik geen trap teveel gedaan en ik kon nog bijna winnen, de tweede rit was echter een volledige ramp, ik ree snel lek op een zeer slecht moment en mocht dedju mijn klassement ver vergeten. Maar ik wou vandaag eens alles uit de kas halen en heb geprobeerd om iedereen los te rijden ma walet, weeral dienen dekselse oude knaap, ging als een magneet aan mijn wiel. ik was vandaag echt sterk en gelukkig pak ik hier nog de zege in een sprint met drie anders had ik niet goed geslapen zenne. Ma kom een ritzegen, derde plek int klassement en de groene trui is niet slecht dedju. Nu een weekje bekomen van de inspanningen en supporteren voor de ploeg. Ploegleider: De eerste week is perfect begonnen he, 2 ritzeges, 2 groene truien een eindzege en een derde plek. We tonen nog maar eens dat je geen immens budget moet hebben om het goed te doen in eerste divisie; Titelambities hebben we zeker niet maar ik hoop echt dat een top 5 plaats haalbaar is. En nu gak een glaske champieter drinken. NikeBoy: ge moogt van mij gewoon winnen voor u statistieken zenne
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 27, 2008 14:04:30 GMT 1
Ale, mijnen van der Drift haalt na twee grootse inspanningen toch een elfde plaats in het algemeen klassement. Dit vind ik zeker niet slecht voor mijn beginnertje
|
|
|
Post by Joop on Jan 28, 2008 17:26:50 GMT 1
Hupla, m'n eerste witte trui is binnen. Dat was m'n hoofddoel aan de start van het seizoen ;D.
|
|