|
Post by stefkeswoon on May 2, 2007 16:20:13 GMT 1
Ik zie het probleem niet echt voor die ploegen uit 4e divisie. Er zal altijd tamelijk makkelijk geld verdiend worden in de laagste reeksen, doordat er altijd bot-teams of amper actieve teams of beginnelingen zullen tussensteken. Beschouw dat ene makkelijke jaar dan maar als een startbonus. In Hattrick (ik weet het, vergelijkingen moet ik vermijden, maar toch) kan je, bij je start in 8e of 9e klasse, toch ook makkelijk geld verdienen om dezelfde redenen?
|
|
|
Post by stefkeswoon on May 2, 2007 16:21:57 GMT 1
En ik heb enkel maar 4 als hoogste skill in mijn ploeg . Volgens mij ben ik in een tamelijk makkelijke reeks beland, aangezien ik (voorlopig) toch nog vrij goede resultaten haal Maar hop, ik ga snel mijn talentjes verdertrainen tot skill 8!
|
|
|
Post by biebie on May 2, 2007 16:23:46 GMT 1
Ik zie het probleem niet echt voor die ploegen uit 4e divisie. Er zal altijd tamelijk makkelijk geld verdiend worden in de laagste reeksen, doordat er altijd bot-teams of amper actieve teams of beginnelingen zullen tussensteken. Beschouw dat ene makkelijke jaar dan maar als een startbonus. In Hattrick (ik weet het, vergelijkingen moet ik vermijden, maar toch) kan je, bij je start in 8e of 9e klasse, toch ook makkelijk geld verdienen om dezelfde redenen? idd die mening deel ik ook en hattrick is natuurlijk iets heel anders dan dit hier eh
|
|
|
Post by purplelaurens on May 2, 2007 16:41:17 GMT 1
als je jeugdscout 20-20-20 is, en delighted, is het dan GEGARANDEERD, dat de pull die 16,45 heeft ? ( met de current abbility ) ... zag zoiets staan in de transfertopic bij een verkoper.
edit: dit dus :
de laatste pull van mijn delighted 20-20-20 scout, (een totale primary skill van 16,45 is dus verzekerd)
|
|
|
Post by Schizm on May 2, 2007 16:45:53 GMT 1
uit 2 posts van IP leid ik dat inderdaad af, één staat in de divisie 1.1 topic de andere stond bij General maar ik weet niet meer in welke thread.
|
|
|
Post by pottel on May 2, 2007 20:34:37 GMT 1
heh dan wordt het tijd om mijn jeugdscout eens opslag te gaan geven denk ik
|
|
janwer
Cycling Tourist Group
|
Post by janwer on May 3, 2007 12:17:02 GMT 1
Ik ben nieuw hier, en ik vroeg me af hoelang voor de wedstrijd je je tactiek nog kan wijzigen. Zou iemand me dit kunnen zeggen?
Thanks a lot!
|
|
|
Post by stefkeswoon on May 3, 2007 12:49:05 GMT 1
Tot een kwartier voor de wedstrijd kan je je tactiek wijzigen.
|
|
|
Post by stefkeswoon on May 3, 2007 15:44:29 GMT 1
Hangt de snelheid van stijgen in experience en leadership ook af van future ability? En heeft current ability ook een invloed op leadership en experience tijdens wedstrijden?
|
|
|
Post by Il Padrino on May 3, 2007 18:32:10 GMT 1
Ivm stijgen: Leadership hangt af van de current ability. Experience hangt nergens van af, behalve van de eindpositie van de rit.
Tijdens ritten: Geen invloed van de abilities voor leadership en experience.
|
|
|
Post by purplelaurens on May 3, 2007 18:42:33 GMT 1
uit 2 posts van IP leid ik dat inderdaad af, één staat in de divisie 1.1 topic de andere stond bij General maar ik weet niet meer in welke thread. ok , jeugdscout loonsverhoging naar delighted
|
|
janwer
Cycling Tourist Group
|
Post by janwer on May 4, 2007 11:24:48 GMT 1
Is het mogelijk om je teamnaam te wijzigen? En indien ja, waar kan je dat dan ergens doen?
|
|
janwer
Cycling Tourist Group
|
Post by janwer on May 4, 2007 11:26:19 GMT 1
En dan heb ik nog een vraagje, als je bij materiaal niets selecteert, wat gebeurd er dan?
|
|
|
Post by Schizm on May 4, 2007 12:20:03 GMT 1
dan spaar je al minstens wat geld uit ... Ik rijd bijna altijd zonder, anderen doen dat nooit , maar de keuze moet je vooral zelf maken.
|
|
|
Post by Schizm on May 4, 2007 12:21:07 GMT 1
Is het mogelijk om je teamnaam te wijzigen? En indien ja, waar kan je dat dan ergens doen? nee , (nog niet ? IP heeft ooit beloofd dat het tussen 2 seizoenen zou mogelijk worden)
|
|