|
Post by pottel on May 1, 2007 21:31:36 GMT 1
jep waren maar 6-7 actieve ploegen en voor de aanpassing vant prijzengeld aan het aantal deelnemende ploegen was dat een echte goudmijn vooral dienen gir, groene trui, gele trui 6 ritzeges en iedereen in de top 10 toen heb ik geld geschept
|
|
|
Post by biebie on May 1, 2007 21:55:41 GMT 1
how jong dan heb je idd wel goudenzaken gedaan toen ;D speelde ik toen ook al maar dit spelleke
|
|
|
Post by Quatannens on May 1, 2007 21:59:52 GMT 1
Vorig seizoen was het ook moeilijk voor mij om geld te winnen. Ik zat met shevas in de reeks (staat nu tweede in 1:1) en er was toen een renner (van Veenendaal) die zowat alles won, hij heeft de 3 grote tours gewonnen... Ik moest blij zijn met een zevende plaats enzo
|
|
|
Post by biebie on May 1, 2007 22:16:08 GMT 1
oei :s mja toen waren de prijzen hoger dus zal je toen mss evenveel gewonnen en verdiend hebben als ik nu mss dit seizoen zal doen ...
|
|
|
Post by Il Padrino on May 2, 2007 8:14:39 GMT 1
Mijn idee was dus om de huidige geldprijzen te houden voor 1:1 en dan per divisie lager er 10% af te doen. Maar dan zijn de prijzen misschien te laag? Misschien zijn de huidige prijzen goed voor divisie 2?
|
|
|
Post by Schizm on May 2, 2007 8:38:56 GMT 1
Als je de vergelijking met vorig jaar zou maken dan denk ik dat je divisie 3 als basis moet nemen , de 2e divisies zijn nu al duidelijk veel sterker dan welke divisie dan ook vorig jaar. Maar vraag is natuurlijk wil je het prijzengeld gemiddeld op hetzelfde niveau houden als vorig jaar ?
|
|
|
Post by biebie on May 2, 2007 9:10:48 GMT 1
hebben jullie al een idee wat tot nu het hoogste is wat een renner op 1 skill heeft?? is dat 6 of mss nog hoger?
|
|
|
Post by Il Padrino on May 2, 2007 10:31:17 GMT 1
Maar vraag is natuurlijk wil je het prijzengeld gemiddeld op hetzelfde niveau houden als vorig jaar ? Wel, dat is dus mijn vraag; voor welk niveau is het huidige prijzengeld? Dan kan ik zien hoeveel er moet bijkomen/afgaan voor de andere divisies volgend jaar.
|
|
|
Post by Il Padrino on May 2, 2007 10:32:20 GMT 1
hebben jullie al een idee wat tot nu het hoogste is wat een renner op 1 skill heeft?? is dat 6 of mss nog hoger? Ik heb dat net eens gecheckt. Er zijn enkele renners met 7 op flat. Dat is het hoogste van alle skills.
|
|
|
Post by stefkeswoon on May 2, 2007 10:39:44 GMT 1
Ik vind het een beetje gek om het prijzengeld te veranderen. Uiteindelijk is de prestatie van een winnend team even geweldig in 1e divisie als in 4e divisie, aangezien de tegenstand relatief gezien even sterk zou moeten zijn. Met een sterk team tegen sterke teams winnen is even moeilijk als met een zwak team tegen zwakke teams winnen. Daarom lijkt het me logisch om het prijzengeld gelijk te houden. Ik zou eerder de sponsoring en de extra's verhogen in hogere divisies. Je sprak er bijvoorbeeld van om kleine sponsorcontractjes aan te bieden doorheen het seizoen. Kan je die dan niet hoger maken voor hooggeklasseerde teams? En natuurlijk ook de hoofdsponsor meer geld laten geven naargelang de divisie van je team. Je sprak er ook van dat op termein de drie grote rondes enkel door 1:1 zou gereden worden. Zorg er dan bijvoorbeeld voor dat het prijzengeld van die rondes hoger is dan de vervangende wedstrijden in lagere divisies. Ook de bonussen op het einde van het seizoen kan je verhogen in hoge divisies. Mij lijkt die optie logischer. Maar je doet natuurlijk wat je wil.
|
|
|
Post by Schizm on May 2, 2007 10:39:55 GMT 1
Maar vraag is natuurlijk wil je het prijzengeld gemiddeld op hetzelfde niveau houden als vorig jaar ? Wel, dat is dus mijn vraag; voor welk niveau is het huidige prijzengeld? Dan kan ik zien hoeveel er moet bijkomen/afgaan voor de andere divisies volgend jaar. vermits je er vorig jaar al wat van af hebt gedaan zou ik zeggen 2e divisie (en omdat het voor volgend seizoen is zou ik al zeggen 3e want de boel zal daar ook niet meer verzwakken)
|
|
|
Post by Schizm on May 2, 2007 10:46:02 GMT 1
Ik vind het een beetje gek om het prijzengeld te veranderen. Uiteindelijk is de prestatie van een winnend team even geweldig in 1e divisie als in 4e divisie, aangezien de tegenstand relatief gezien even sterk zou moeten zijn. Met een sterk team tegen sterke teams winnen is even moeilijk als met een zwak team tegen zwakke teams winnen. Daarom lijkt het me logisch om het prijzengeld gelijk te houden. ik hoor anders van enkele teams uit de 4e divisie dat ze nu met de vingers in de neus (bijna) alle races winnen (het gaat dan over teams die vorig jaar 3e of 4e eindigden in hun reeks). Momenteel valt het prijzengeld nog wat laag uit omdat ze met veel bot-teams in de reeks zitten maar als die straks vervangen worden door echte teams (waarvan de renners minder getraind zullen zijn) dan zullen ze wsl. nog steeds winnen en ook echt poen pakken.
|
|
|
Post by biebie on May 2, 2007 11:06:28 GMT 1
hebben jullie al een idee wat tot nu het hoogste is wat een renner op 1 skill heeft?? is dat 6 of mss nog hoger? Ik heb dat net eens gecheckt. Er zijn enkele renners met 7 op flat. Dat is het hoogste van alle skills. amai da begint duidelijk al te tellen ;D
|
|
|
Post by Quatannens on May 2, 2007 11:42:08 GMT 1
Inderdaad. Ik ben superfier op mijn enkele rennertjes met 5 op een stat (en dan zijn de andere meestal nog niet echt goed )
|
|
|
Post by biebie on May 2, 2007 16:18:46 GMT 1
Ik vind het een beetje gek om het prijzengeld te veranderen. Uiteindelijk is de prestatie van een winnend team even geweldig in 1e divisie als in 4e divisie, aangezien de tegenstand relatief gezien even sterk zou moeten zijn. Met een sterk team tegen sterke teams winnen is even moeilijk als met een zwak team tegen zwakke teams winnen. Daarom lijkt het me logisch om het prijzengeld gelijk te houden. ik hoor anders van enkele teams uit de 4e divisie dat ze nu met de vingers in de neus (bijna) alle races winnen (het gaat dan over teams die vorig jaar 3e of 4e eindigden in hun reeks). Momenteel valt het prijzengeld nog wat laag uit omdat ze met veel bot-teams in de reeks zitten maar als die straks vervangen worden door echte teams (waarvan de renners minder getraind zullen zijn) dan zullen ze wsl. nog steeds winnen en ook echt poen pakken. hoe bedoel je dat het prijzengeld laag uitvalt omdat die ploegen met veel bots zitten? hebben die bot teams dan betere renners dan die menselijke ploegen? of bedoel je dat die nieuwe menselijke ploegen mss wat beginnersfouten gaan maken enzo? om nog ff terug te komen op het vorige: ik ben ook voor om het prijzengeld van de ritten zo te laten, maar dan bv de hogere reeksen meer geld via sponsering enzo te geven
|
|