|
Post by Il Padrino on May 4, 2007 19:06:21 GMT 1
Ik zal dat dit weekend voorzien. Het zal constant mogelijk zijn, niet enkel tussen 2 seizoenen. Maar er zal natuurlijk wel een prijskaartje aan vasthangen, anders veranderd iedereen om de 5 minuten van naam.
|
|
|
Post by marino on May 5, 2007 9:18:50 GMT 1
Een vraagje: hoe kan ik bonussen voor gewonnen koersen in het contract van een renner opnemen? Ik zie die optie nergens staan.
|
|
|
Post by Il Padrino on May 5, 2007 9:29:33 GMT 1
Race bonus kan pas gegeven worden als de renner in kwestie minstens 75 punten heeft behaald voor z'n team.
|
|
|
Post by marino on May 5, 2007 9:37:32 GMT 1
Hmmm, punten van vorig seizoen tellen niet mee? De contracten lopen wel gewoon door over de seizoenen. Een renner die vorig seizoen veel punten haalde, maar nu nog op weinig punten staat (zwaardere divisie), kan ik geen bonussen aanbieden? Beetje jammer, betaal ik me scheel aan salaris.
En nog een vraagje: wordt je kopman beter als de andere 4 renners in je ploeg op 100% rijden ipv op 70%? Of gaat het er alleen om dat er 4 andere renners in je ploeg zitten om te ondersteunen?
|
|
|
Post by Il Padrino on May 5, 2007 10:26:31 GMT 1
Als de bonus reeds in het contract staat dan zal die ook zichtbaar zijn als de renner (nog) niet zoveel punten heeft behaald.
De kopman wordt niet beter nee, de inspanning geldt steeds enkel voor die renner.
(ps: je kunt nu je ploeg naam veranderen)
|
|
|
Post by Arda66 on May 5, 2007 16:07:58 GMT 1
is er eigelijk een verschil tussen 'cyclist 1' en 'cyclist 4'? wordt cyclist 1 gezien als kopman zodat hij meer zal gaan voor de overwinning of is daar geen verschil in?
|
|
|
Post by Il Padrino on May 5, 2007 16:30:10 GMT 1
Nee, daar is geen verschil in.
|
|
|
Post by nordex on May 6, 2007 9:51:51 GMT 1
en wat zijn de kosten die gepaard gaan met het veranderen van de naam van je ploeg?
|
|
|
Post by NikeBoy on May 6, 2007 9:56:42 GMT 1
50k
|
|
|
Post by keizerkeyser on May 8, 2007 11:56:45 GMT 1
Ik heb nog 4 vragen, die tamelijk newbie zijn, maar ik vind het antwoord niet echt duidelijk en ben ook nieuw ;-) :
1) Hoe worden punten verdeeld bij een wedstrijd, en zijn de punten bij een ééndagwedstrijd hoger dan een etappe in de tour?
2) Kan je terwijl een ronde bezig is, het inspanningspercentage veranderen per etappe? Met andere woorden: kan ik een minder goede renner laten "pieken" in één enkele etappe? (Ik heb nog geen ronde gereden, daarmee dak ik dat graag zou weten voor de Vuelta al Pais Vasco)
3) Door een domme zet zit ik wat in de schulden. Ik kan nu geen renners kopen zie ik. Vanaf wanneer kan ik wel weer renners kopen? Is dat hier ook wanneer je balans hoger dan -200K is?
4) Welke veranderingen zullen in de toekomst worden uitgevoerd? Ik heb gelezen dat Peleton graag een wedstrijdverslag zou toevoegen, maar zijn er nog veranderingen op komst?
|
|
|
Post by Schizm on May 8, 2007 12:30:02 GMT 1
1) voor de puntentelling kijk in deze link aub 2) voor elke wedstrijd kan je inderdaad aparte percentages ingeven. 3) je kan renners kopen als je onder de -100k staat (en je totaalbod (op verschillende renners) kan ook niet onder de -100k op je next week budget zijn). 4) er zitten nog wat veranderingen in de pijplijn, maar wat en wanneer beslist vooral Il Padrino zelf. Als je wat op het suggestions forum rondneust krijg je wel een beetje een idee wat wel, niet of misschien gaat gebeuren ...
|
|
|
Post by Il Padrino on May 8, 2007 12:38:37 GMT 1
Aan het eerste gedeelte van het wedstrijdverslag wordt gewerkt. Momenteel (of liever, de laatste en komende weken) heb ik niet zo veel tijd om nog veel toe te voegen. Maar er zullen altijd wel zaken aangepast of toegevoegd worden, hoor.
|
|
|
Post by stefkeswoon on May 8, 2007 17:34:17 GMT 1
Fijn dat je werkt aan de wedstrijdverslagen! Je hebt ook ergens laten blijken dat je geïnteresseerd was in het groeperen van renners tijdens de race (bijvoorbeeld bij elke tussensprint/bergsprint, of zelfs vaker?).
Aangezien ik denk dat een wedstrijdverslag makkelijker op te stellen is als die pelotons in het spel zitten, vroeg ik me af of je die twee suggesties eventueel gaat combineren? (Want ik kan me voorstellen dat je het verkrijgen van de wedstrijdverslagen moet herinvoeren als je zo'n pelotonverandering doorvoert...)
|
|
|
Post by Il Padrino on May 8, 2007 18:34:40 GMT 1
Idd. De wedstrijdverslagen zijn sowieso opgedeeld in 3 stukken: intro, race en outro. Het intro gedeelte is zo goed als klaar en zal hopelijk tegen volgende week zijn intrede kunnen doen.
Voor het race gedeelte zelf zal ik eerst het groeperen moeten aanpassen, dus dat zal nog iets langer duren.
|
|
|
Post by stefkeswoon on May 8, 2007 18:46:33 GMT 1
Geweldig!
|
|