|
Post by Il Padrino on May 1, 2007 12:12:52 GMT 1
Verstandig.. hangt er van af of je het loon kunt betalen eh Elke week zijn er genoeg teams die failliet gaan
|
|
|
Post by Quatannens on May 1, 2007 12:40:11 GMT 1
Ik heb gehoord dat renners enkele en dubbele trainingen krijgen. Krijgt een renner met 0 FA altijd een enkele training en een renner met 20 FA altijd een dubbele training? En een renner met 1 FA, die krijgt dan 1 dubbele training op 20 trainingen? (De rest zijn allemaal enkele trainingen)
En gebeurt dit in een bepaalde volgorde, of is het mogelijk dat een renner met 10 FA, 10 dubbele trainingen na elkaar krijgt en dan 10 enkele?
|
|
|
Post by pottel on May 1, 2007 13:07:07 GMT 1
wtf dubbele trainingen we gaan nog bijleren ze zo ook wel willen weten hoe die verlopen
|
|
|
Post by Ambi on May 1, 2007 13:10:25 GMT 1
Van die dubbele trainingen heb ik nog nooit gehoord hoor. Er staat hier ergens (of stond) een code waarin de training werd uitgelegd. En daar werd de FA in mee berekend (met als doel: hoe hoger FA hoe hoger de uitkomst waardoor meer training). Dus dat verhaal van dubbele trainingen is volgens mij een foute interpretatie.
|
|
|
Post by biebie on May 1, 2007 13:48:00 GMT 1
en FA means?
|
|
|
Post by Ambi on May 1, 2007 13:52:01 GMT 1
Future Ability: Dit is een hidden skill die een grote invloed heeft op de trainingssnelheid van een renner. Hoe hoger dit is hoe sneller hij trained (max 20). Nog andere zaken die mee tellen voor de inviduele training zijn: -Leeftijd -Al dan niet blessures Voor meer uitleg zie ook: peloton.wikidot.com/start Bij training en Youthscout staat er meer uitleg
|
|
|
Post by biebie on May 1, 2007 13:56:40 GMT 1
ok merci ;D
|
|
|
Post by pottel on May 1, 2007 15:16:12 GMT 1
Misschien een zeer onozele opmerking
maar blijft het prijzengeld in alle divisies op het zelfde niveau?
Dit is immo vrij oneerlijk voor ploegen in hogere divisies. Is daar moeilijker punten te nemen en eigenlijk zouden die uit een dikkere pot dan de maximale 100k mogen graaien.
Zege in divisie 1.1 moet toch meer opleveren dan eentje in 4.1, of vinden jullie dat dit niet zo is?
|
|
|
Post by stefkeswoon on May 1, 2007 15:21:13 GMT 1
Daar is al wat gediscussieerd, en ik geloof dat ze van plan zijn om vooral de inkomsten uit sponsoring (=gekoppeld met resultaten) hoger te maken voor hogere divisies. De wedstrijdbonussen zouden 'tzelfde blijven. Maar dat zou dus pas ten vroegste tegen volgend tussenseizoen ingang vinden, denk ik.
|
|
|
Post by Quatannens on May 1, 2007 15:58:31 GMT 1
Dat moet stilletjes aan gebeuren. Nu is het verschil tussen 1:1 en 4:1 nog maar klein, binnen 5 seizoenen zal het verschil tussen 1:1 en 4:4 al een pak groter zijn en tegen dan zal er wel iets veranderd zijn
|
|
|
Post by Il Padrino on May 1, 2007 18:04:08 GMT 1
Is het geld wat je nu kunt verdienen in riiten en tours voldoende voor 1:1? Of liever, voor welke divisie is het huidige prijzengeld volgens jullie?
|
|
|
Post by stefkeswoon on May 1, 2007 18:07:12 GMT 1
Geen idee eigenlijk. Dat zal in de loop van dit seizoen duidelijk worden, vermoed ik? Want Quatannens had wel gelijk toen ie zei dat die verschillen nog niet groot zijn en dat verandering dus niet snel moet plaatsvinden.
|
|
|
Post by Quatannens on May 1, 2007 19:15:44 GMT 1
Ik sta tiende, een middenmoter dus. Ik ben actief in 2:2 en ik verdien genoeg geld om de kosten te betalen. (Lonen renners, inkomstprijzen, loon trainer) Ik denk wel dat hier later verandering in gaat komen, tenzij de lonen van renners niet veel stijgen. Nu is een renner zijn loon 3000 ofzo, maar wat gaat dat zijn met renners die flat 15, hill 8 en mountain 10 hebben? Ik heb geen flauw idee, maar als je zo 16 renners hebt, dan zal je volgens mij toch een pak meer moeten verdienen om hun lonen te betalen.
|
|
|
Post by pottel on May 1, 2007 19:28:16 GMT 1
Tja, vorig seizoen in 3de pakte ik iedere week dik 120k (denkt terug aan die mooie giro waar ik stinkend rijk werd ) dit seizoen zal dat 60k zijn schat ik, hoewel dat misschien vrij hoog geschat is Ik haal veel mindere resultaten, maar toch, zeker de sponserinkomsten, die veranderen maar als je contract afloopt he (was zo dom om het langste te kiezen ) eventueel behou je het prijzengeld maar levert een zege in 1.1 meer supporters op dan eentje in 4.1 dan kan ik er perfect mee leven en loont het misschien ook om te promoveren, aangezien die supporters toch mooie inkomsten genereren is maar een voorstel he Verschillen niet zo groot? Iedere renner die top 5-10 haalt in eerste of 2de divisie wint in 95% van de gevallen in een divisie 3 of 4 voor, ik vin dat er wel degelijk verschillen te bemerken zijn (op een aantal sterkere derde klassers na natuurlijk)
|
|
|
Post by Quatannens on May 1, 2007 19:31:07 GMT 1
Er zijn inderdaad verschillen, maar dat komt vooral omdat je vorig seizoen waarschijnlijk met wat bots in de reeks zat. Dit seizoen zit je met veel meer actieve teams.
|
|