|
Post by jimstar on Aug 28, 2006 11:09:18 GMT 1
Ik vind hattrick toch nog steeds 1 van de beste online spelen .... logisch denkik maar peloton is ook wel leuk
|
|
|
Post by jimstar on Aug 28, 2006 11:10:38 GMT 1
ahja ik speel in vijfde klasse mijn team is FC SlorekeN en kheb eerste en tweede klasse weggelaten in de poll want het is maar een kleine kans dat er hier zitten mja je weet maar nooit he
|
|
|
Post by Il Padrino on Aug 28, 2006 11:37:55 GMT 1
ik speel ook in 5e. Team heet Wiseguys
|
|
|
Post by fcbportillo on Aug 28, 2006 12:00:00 GMT 1
ik speel het niet meer,ik speel liever soccerproject(veel meer wedstrijden)
|
|
tim
U23 Developm. Team
|
Post by tim on Aug 28, 2006 12:47:32 GMT 1
Ik speel ook geen hattrick meer. Ik speel nu soccerproject omdat er gewoon veel meer is te doen.
|
|
|
Post by jimstar on Aug 28, 2006 12:56:16 GMT 1
soccerproject is echt nog moeilijker dan sokker.org all die verschillende stats :s en je ziet niet eens aan iets dat het een keeper is of wat dan ook :s veel te ingewikkeld ik hou het graag simpel
|
|
|
Post by jimstar on Aug 28, 2006 12:58:26 GMT 1
ik speel ook in 5e. Team heet Wiseguys je hebt wel mooie rating voor de spelers die je hebt ! een goed opgebouwde ploeg dus op wat train je ? ik voorlopig nog op spelmaken (positiespel) hoogste zijn nu 2 reusachtige en 2 bovennatuurlijke maar jammergenoeg slects 2*zwak en 2*slecht in vorm
|
|
|
Post by Il Padrino on Aug 28, 2006 14:53:07 GMT 1
jah, maar vergeleken met de andere teams uit mijn divisie is de TSI van m'n spelers wel tamelijk laag. ik ben al 2 seizoenen aan het trainen op scoren. nu heb ik 2 spitsen met 'bovennatuurlijk' op scoren. ik had vorig seizoen echt een scoor-probleem, dus nu zou dat hopelijk verholpen moeten zijn volgend seizoen ga ik ook terug naar spelmaken overschakelen.
|
|
|
Post by wisman on Aug 28, 2006 14:58:58 GMT 1
Speel 5 de klasse in nederland, moet zeggen hattrick begint een beetje te vervelen. Ik al mijn middenvelders verkocht voor 10 mil, ga lekker rentenieren.......zzzzzzz
gr
|
|
|
Post by Il Padrino on Aug 28, 2006 15:16:15 GMT 1
bwa, ik speel het al meer dan 2 jaar. beu ben ik het niet, maar ik ben er dan ook niet echt fanatiek mee bezig. tis een leuke bezigheid.
|
|
|
Post by jimstar on Aug 28, 2006 18:45:46 GMT 1
idd ik speel het ook al zo'n 2 jaar en ik kijk er wel elke dag maar mja het is meer ik log me in elke dag ik doe ook niet veel kijk eens naar training en wedstrijden
|
|
|
Post by kizzeke2 on Aug 29, 2006 14:18:28 GMT 1
ik helemaal niet... ik ben bezeten door hattrick... ik heb een heel exel bestand gemaakt voor hattrick met 10 pagina's ik speel het van 19/05/06 dus ik zit wel niet erg hoor, ik zit in IX.229... maar ik heb spelers die al mee kunnen draaien in 7e klasse... jammer genoeg zijn op hattrick de financiën wat moeilijk te behouden, sta nu zwaar in de min maar normaal zou ik er mij uit kunnen halen maar die intresten zijn zo moeilijk te betalen... ik train helemaal anders dan jullie... de eerste 4 weken train ik spelmaken, voor mijn middevelders daarna 4 weken verdedigende posities( verdedigen ) dan 2 weken conditie ( want die gaat nu achteruit als je die niet traint... heb er al 2 zakkers) daarna 2 weken keepen, voor men reserve keeper daarna 4 weken scoren... het gaat natuurlijk trager dan heel de tijd hetzelfde te trainen maar binnen 2 seizoenen zijn al men spelers gestegen en doe je dit niet dan gaan je aanvallers wel beter scoren maar je verdedigers blijven hetzelfde... daarom doe ik da... een bezeten hattrick fan dus... iemand al gehoord van de beker der lage landen en klasses??? die organiseer ik maar das enkel voor belgen en nederlanders tot en met 6e klasse dus er zijn er nie veel zeker van jullie die daar van gehoord hebben... we zijn wel met 60 dus niet zo'n kleine beker he;D RSC GENT is mijn team!!!
|
|
|
Post by kizzeke2 on Aug 29, 2006 14:21:03 GMT 1
|
|
|
Post by wisman on Aug 29, 2006 15:28:28 GMT 1
Speel al vanaf 30-6-2003,
Meerdere trainingen lijkt op het eerste oog beter, maar hoe jonger je spelers hoe sneller ze trainen, op de manier die jij hebt gekozen zul je ook oudere spelers moeten trainen.
Ik heb zes jonge middenvelders en die train ik gewoon door en door en door, dan verkopen , nieuwe trainee kopen traien traien en nog eens trainen en zo blijft het balletje rollen.
Met de verkoop van mijn middenvelders koop ik weer spelers voor andere posities.
Zo verdien je het meeste geld, daar draait heel hattrick om GEEEEEEEEEEELD,
gr
|
|
|
Post by kizzeke2 on Aug 29, 2006 17:25:24 GMT 1
ja das waar maar bij mij om de 7 weken ongeveer gaat er iets naar omhoog, in mijn divisie kunnen we alleen maar dromen van bovennatuurlijk of zo dus als er bij ons iets omhoog gaat is da al zeer goed... maar ik heb een zeer jong team, daarom dat ze ook zo rap stijgen men gemiddelde leeftijd is maar liefst 22 jaar... ja idd alles draait om geld maar ik bekijk da zoals gelijk in het echt... ik verkoop niet echt men topspelers voor veel geld... liever houden en winnen... wie van jullie is hier supporter bij hattrick? groetjes
|
|