rene
U23 Developm. Team
|
Post by rene on Aug 29, 2006 17:46:54 GMT 1
AHA. nu lees ik hier dat den Il Padrino himself bij mij in de reeks speelt met Hattrick!!! nu moogt ge is raden wie ik ben, maar da zal wel nie moeilijk denk...
--René--
|
|
|
Post by jimstar on Aug 30, 2006 11:39:55 GMT 1
Ik was supporter maar is een week of 2 geleden afgelopen maar kga er mij terug een aanschaffen ... nja een bovennatuurlijk halen is niet zo moeilijk neem nu dat hij 2 keer per seizoen stijgt ... dan heb je toch als je in uw geval denkik met uitstekend begint dan heb je per seizoen 2 bij dus even berekenen uitstekend => uitmuntend => wonderbaarlijk => bovennatuurlijk daar zijn we al na 4 seizoenen bovennatuurlijk nja ik verkoop mijn beste spelers ook niet ... ik verkoop mijn B-trainees (die nu ook wereldklasse en wonderbaarlijk zijn) daarmee koop ik dan versterking en ondertussen blijft mijn middenveld enorm goed he
|
|
|
Post by jimstar on Aug 30, 2006 11:40:20 GMT 1
maar ik denk eraan om over een seizoen te veranderen naar scoren ...
|
|
|
Post by premium on Aug 30, 2006 15:02:23 GMT 1
managerzone.com is ook een zeer leuk alternatief voor hattrick, het is niet zo druk als bij hattrick en je kunt dus al in 5 of 4de klasse beginnen in NL volgens mij ook in belgie. en er is 2x per week een competitie wedstrijd en je kan elke dag 2 vriendschappelijke wedstrijden spelen dus dat maakt het leuk en het is gratis tenzij je speciale vriendschap[pelijk toernooien speelt of supporter wordt, maja je kan net zo goed gewoon iemand uitdagen en dan kan je ook vriendschappelijk wedstrijden blijven spelen, ik ben vanaf hattrick naar dit spel overgeschakeld en ik vindt het wel een aanrader.
|
|
|
Post by jimstar on Aug 30, 2006 18:11:45 GMT 1
ik heb mijn ploeg aangevraagd ...
|
|
|
Post by Il Padrino on Aug 30, 2006 18:45:16 GMT 1
kheb managerzone even gespeeld, maar je moet er meer tijd in steken dan hattrick. dat had ik er niet voor over. rene: zoedie?
|
|
rene
U23 Developm. Team
|
Post by rene on Aug 30, 2006 18:50:18 GMT 1
neenee, tis Jarre hier!! Ik moet tegen u dees weekend... trouwens, ik wil nu niet zagen, maar hoe zit met mijn €90000 verlies van die biddons?? Nog zoiets, moest er op mijn rekening hier ineens een paar miljoentjes staan, dan kan het wel eens zijn dat ik in hattrick zondag de verkeerde ploeg opstel... ge kent de werkwijze van De Vole Zwette toch een beetje hé?? een beetje omkoping hier en daar moet kunnen
|
|
|
Post by Il Padrino on Aug 30, 2006 18:55:19 GMT 1
;D dat van die biddons moet ik nog uitzoeken. vermoedelijk komt dat omdat je prijs te hoog was en ik daar nog geen rekening mee heb gehouden.
|
|
regez
Cycling Tourist Group
|
Post by regez on Sept 2, 2006 9:20:26 GMT 1
Mss kunnen we onderling wat oefenmatchen met elkaar spelen?
|
|
|
Post by hyperman on Sept 4, 2006 11:18:47 GMT 1
Ik speel al HT van 11-11-2002, best lang dus. Ik zit voorlopig nog in 4de, al gaat het niet goed.
Veel zal te maken hebben met mijn training. Ik train verdedigers. tot voor kort was dit nog financieel heel goed. Maar 2 seizoenen geleden kreeg je voor een bovennatuurlijke verdediger nog 3.5 miljoen soms tot rond de 4 miljoen en meer. Nu krijg je er amper 2 miljoen voor.
|
|
|
Post by Il Padrino on Sept 4, 2006 11:31:36 GMT 1
6-2 pandoering voor de rene!
|
|
rene
U23 Developm. Team
|
Post by rene on Sept 4, 2006 12:38:49 GMT 1
jaja lach maar als we vorig seizoen niet met een botteam hadden gezeten had gij nu in zesde zitten sukkelen
|
|
|
Post by Il Padrino on Sept 4, 2006 12:50:36 GMT 1
dan had je 6-2 op je neus gekregen van een 6e klasser, nog erger ;D
|
|
|
Post by wisman on Sept 4, 2006 15:20:24 GMT 1
[Veel zal te maken hebben met mijn training. Ik train verdedigers. tot voor kort was dit nog financieel heel goed. Maar 2 seizoenen geleden kreeg je voor een bovennatuurlijke verdediger nog 3.5 miljoen soms tot rond de 4 miljoen en meer. Nu krijg je er amper 2 miljoen voor.]
Ik train middenveld en heb het zelfde probleem . Ooit nog middenvelders voor 5 mil. verkocht nu mag ik blij zijn als ik 3 mil vang. De transfermarkt is volledig ingestort, niks aan te doen.
|
|
rene
U23 Developm. Team
|
Post by rene on Sept 4, 2006 15:50:27 GMT 1
ik heb geluk gehad vandaag. ik had een briljante mid van 20 jaar en ik dacht dat die zeker wel een miljoentje waard zou zijn. maar toen ik achteraf naar de prijsvergelijking keek, schommelden die prijzen rond de 850-900. Maar tot mijn verbazing merkte ik vanmorgend dat er toch iemand op geboden had....
|
|