|
Post by deinumite on Mar 14, 2009 10:53:15 GMT 1
Hallo,
Ik speel sinds kort Peloton. Vandaag mijn eerste wedstrijd in div. 3.7. Ik ben erg benieuwd. Afgelopen week veel 18 en 19 jarige renners gekocht met minimaal 2 vlak (ik train vlak met vlak-trainer 20) en heb nu circa 22 renners. Maar nu mijn vraag: Waar dienen de secundaire skills durf en sturen exact voor? Iets met lekke banden en vallen?
Alvast bedankt voor de input. Alle input is welkom trouwens, want ik ben een newbie die 't spel wss erg leuk gaat vinden.
Groet, Deinumite Cycling Deinumite
|
|
|
Post by essesselles1 on Mar 14, 2009 12:45:57 GMT 1
peloton-dutch.wikidot.com/renners : Sturen en durf bepalen hoeveel pech je in een wedstrijd kan tegenkomen. Renners kunnen immers lek rijden of vallen tijdens de koers. Die twee soorten pech veroorzaken allebei tijdverlies. Hoe lager je stuurvaardigheid, hoe meer platte banden je zal oplopen. Hoe minder durf een renner heeft, hoe vaker hij zal vallen. Zowel sturen als durf zijn veranderlijke vaardigheden. Dat betekent dat ze iedere keer wanneer een renner valt of lek rijdt, een beetje verhogen. Zelf probeer ik zoveel mogelijk renners te kopen met een gezamenlijke vaardigheid van sturen en durf van 20, met een minimum voor sturen en durf van 5 afzonderlijk. Ondanks dat koop ik af en toe een toppertje die net niet aan die vaardigheden voldoet, maar dan zijn de primaire vaardigheden gewoon erg goed in relatie tot de leeftijd van de speler. Edit: in het begin had ik de lat iets lager liggen.
|
|
|
Post by deinumite on Mar 14, 2009 13:20:58 GMT 1
Bedankt voor deze wijze les.
Nog een vraagje: wat betekenen de kolommen Pl en Va in 't resultatenoverzicht?
|
|
gillias
Amateur Team
1ste Divisie 3:9! 8ste divisie 2:2!
|
Post by gillias on Mar 14, 2009 13:32:24 GMT 1
Platte banden en Valpartrijen
|
|
|
Post by deinumite on Mar 14, 2009 14:13:58 GMT 1
Ik had een donkerbruin vermoeden, maar ik moest dat even bevestigd zien. Dank je wel!
|
|