|
Post by manisero on Jan 17, 2009 14:26:42 GMT 1
Bedankt. Ja zoals altijd was ik wat achterop geraakt in de seizoensstart, te vlak voor mij, dus ik dacht een kleine inhaalbeweging te maken in de eerste klimmersronde. En voorlopig is die inhaalbeweging toch behoorlijk geslaagd. Die van goidsenhoven is echt een talent, nog steeds maar 26. Weet er iemand eigenlijk wat zo de hoogste skil is die ongeveer al bereikt is? 16-17 ofzo? Of zitte er al aan 20?
|
|
|
Post by captagon on Jan 18, 2009 13:36:16 GMT 1
Lambalk heeft mijn foutje van de rvv vandaag gelukkig recht gezet. Nog een geluk dat er een flatrace in dezelfde week zit als de rvv, anders was het mooi een verloren week geweest.
Morgen eens afwachten hoe de babyvuelta gaat eindigen. De jongerentrui kan ons niet meer ontglippen, de 3e plek van Meeuwis misschien wel. Winnen durven we niet aan te denken, daar is van goidsenhoven te sterk voor.
|
|
thedon
Amateur Team
|
Post by thedon on Jan 19, 2009 0:23:23 GMT 1
dit gaat een hard jaar worden voor ons want de pogingen tot een ritoverwinning zijn maar flauwtjes uitgevallen.hopelijk kan ik nog die top-5 in het algemeen klassement inhalen.
|
|
|
Post by captagon on Jan 19, 2009 13:53:04 GMT 1
Felicitaties aan Koffie Verheyen en Van Goidshoven. Wel een riskante tactiek... als verstappen of Meeuwis voor de punten was gaan rijden was de groene trui aan de neus van vGoidshoven voorbij gegaan. Die bergpunten waren nergens meer voor nodig natuurlijk, de bolletjestrui was al lang en breed in de pocket. Maar uiteindelijk is het goed gegaan, ritwinst en alle 3 de truien gepakt, straf.
Bij ons ging het allemaal net niet... één keer 2e en twee keer 3e in de etappe, 2e in het klassement, 2e voor de groene trui. Lichtpuntje was Wade, die redelijk makkelijk de jongerentrui won.
|
|
|
Post by manisero on Jan 19, 2009 14:23:01 GMT 1
Goh ja met die puntentrui was ik ook niet zo hard bezig, ik had er niet echt bij stil gestaan dat ik inderdaad beter hem voor de punten had laten gaan de laatste rit. Toch een mooie opmars in het klassement gemaakt Nu twee flatraces waar we toch niks te zoeken hebben, tenzij Gauthy verrast, dus rustig aan de rest van de week.
|
|
patjes
U23 Developm. Team
|
Post by patjes on Jan 21, 2009 20:06:08 GMT 1
dikke proficiat aan koffie verheyen . ik was nergens met men renners,je renners zijn te sterk voor mijn team.parijs roubaix rijden we niet mee ,maar de schelde prijs nemen we deel met, dirksen,brendlinger en berrewaers.veel verwacht ik er ook niet van,maar je moet deelnemen anders blijven de supporters weg en dat is dan wel minder inkomen voor het team.daarna maken we ons klaar om naar nederland te reizen.de amstel-goldrace rijden we met klaren net terug hersteld van een gebroken vinger,gangloff en vanheiningen hebben koersritme nodig.in de waalse pijl rijden 3 renners heylen,berrewaers en mazilu.l.b.l. rijden we niet mee.en dan is het de tour de romandie waar 4 renners aan deelnemen ,stenson,vanelstlande,piazza en chauvin.ziezo ,ik wens iedereen veel succes .
|
|
|
Post by dmitrov on Jan 21, 2009 22:10:55 GMT 1
Vandaag ne mooie transfer gedaan denk ik:
25 jaar oud :13 bergen
voor een dikke 8,5 miljoen
lijkt mij een koopje
|
|
|
Post by captagon on Jan 22, 2009 2:47:50 GMT 1
hij kan dan wel 25 zijn, een renner die sinds april 2007 getraind wordt en als hoogste skill 13 heeft is een kneus. Ik heb niet opgelet, dus ik ken hem niet. Als hij bv. een 8 op flat heeft neem ik mijn woorden terug. Als dit niet zo is ben je ten prooi gevallen aan een ernstig gebrek aan visie. Niemand zal jou punten of geld geven voor de leeftijd van je renners. Zolang ze niet presteren kun je je zo jong kopen al je wilt, je zal in de marge blijven worstelen. En al ben ik zat, ik heb gelijk. Misschien duur het nog wat seizoenen voor iedereen het door heeft, het is nu eenmaal zo.
|
|
|
Post by dmitrov on Jan 22, 2009 8:30:07 GMT 1
Ik heb hem ook nie gekocht puur voor te trainen. Mijn beste bergrenner tot nu toe had 10 op bergen. Dus voor mij is dit wel een verbetering. Tis idd nog wel afwachten of hij iets kan presteren.
|
|
|
Post by manisero on Jan 22, 2009 13:32:36 GMT 1
Lijkt mij toch geen slechte koop, al heb ik nog altijd geen idee van prijzen in peloton Zeker niet als je zelf bijvoorbeeld vlak traint?
|
|
thedon
Amateur Team
|
Post by thedon on Feb 3, 2009 1:42:55 GMT 1
goeie wielrenner te koop bij merckx pride's!!!
Emmett De Conde (6637) : Leeftijd:24 Gezondheid:gezond Fitheid:80% Lengte:1m87 Gewicht:72kg
|
|
patjes
U23 Developm. Team
|
Post by patjes on Feb 3, 2009 20:16:04 GMT 1
eindelijk,toch een plaats op geschoven (van 14 naar 13). het is te hopen dat ik nog een paar plaatsen op schuif naar boven en zo kan blijven rijden in 2de divisie. ik zal nog veel moeten trainen om met de beste mee te kunnen. maar ik zal blijven proberen tot het eind van het seizoen. ik heb nog een paar aankopen gedaan ,wel toekomst gericht.maar wel kleppers binnen een drietal seizoenen.morgen rijden we de giro mee,geen grootse verwachtingen .ik hoop op een paar ritten te winnen en de eerste tour zonder gekwetsten uit te rijden.succes
|
|
cindy
U23 Developm. Team
|
Post by cindy on Feb 17, 2009 13:14:55 GMT 1
Zeer geslaagde Giro voor mij dankzij de 4de plaats in het klassement voor Everaet. Had niet gedacht dat hij al zo goed was
|
|
|
Post by captagon on Feb 17, 2009 18:02:47 GMT 1
Blij dat Meeuwis toch de Giro nog heeft kunnen winnen, het leek moeilijk te worden, maar het is uiteindelijk binnen. Wel wat teleurgesteld dat er buiten de ploegentijdrit geen etappe gewonnen is. Wel 3 keer 2e geworden en 1 keer derde.
|
|
|
Post by dmitrov on Feb 19, 2009 17:00:57 GMT 1
Voor mij is de Giro ook wel redelijk geslaagd met 3 ritzeges
|
|