|
Post by captagon on Dec 29, 2008 23:12:46 GMT 1
ik zag nog geen divisie forum, dus ik start er maar een. Eens zien of het wat van de grond komt.
Ik ben Wouter, manager van Rabo Drinking Team.
Mijn ploeg bestaat voor het grootste gedeelte uit ongetalenteerde jonge honden. Daarbij heb ik nu 2 grotere namen aangetrokken: Lambalk en Meeuwis. De een gaat op het vlakke iets proberen, de ander in de rondes en in de bergen. Daarnaast is er nog Wade, die gaat proberen in het jongerenklassement iets te presteren.
We rijden mee voor het plezier, niet voor punten of geld. Dit zou wel eens het laatste seizoen kunnen zijn waarin het Rabo Drinking Team geen bot is.
|
|
|
Post by dmitrov on Dec 30, 2008 9:37:23 GMT 1
Hey,
Ik ben Dimitri, manager van Vespiary.
Na een seizoen weggeweest te zijn uit tweede (II.3), zijn we na een eenvoudig seizoen in 3de weer terug.
Geen speciale verwachtingen dit seizoen. Hopelijk kunnen we dit seizoen blijven en mss is een ritje meepakken.
Succes iedereen!
|
|
patjes
U23 Developm. Team
|
Post by patjes on Dec 30, 2008 19:03:36 GMT 1
ik ben patjes ,manager van faema. nu men tweede seizoen in tweede en hopelijk kunnen we daar nog een seizoen bij doen.op het vlakke ben ik minder dan in de bergen. het is te hopen dat ik nu ook 9 ritten kan winnen en 7de eindigen in het eindklassement. veel succes.
|
|
|
Post by captagon on Jan 3, 2009 0:09:09 GMT 1
De eerste ronde is voorbij, proficiat aan cyclic cyclope cycling, die zijn terugkeer naar 2e divisie direct glans heeft gegeven. Bij ons is er net verkeerd gegokt. Meeuwis ging voor de bergpunten en voor de ritwinst. Voor de rit is hij 4e geworden en voor de bergtrui 2e. Die bergtrui hadden we bij nader inzien moeten laten lopen om zo vol voor de ritwinst te gaan. Maarja, achterafgepraat he.Weten we direct waar we staan. Altijd lastig die afweging te maken in een nieuwe divisie. Parijs-Nice is alsnog erg geslaagd te noemen, met ritwinst en een 2e plaats in het algemeen klassement van Lambalk.
|
|
|
Post by dmitrov on Jan 3, 2009 13:04:22 GMT 1
Bij mij viel het mee, ma het had toch beter gekunnen. 1 keer 3de in de rit waar we voor de overwinning gingen, en dan 6de in de eindstand. Wel 1ste int ploegeklassement spijtig da da niks oplevert
|
|
|
Post by NikeBoy on Jan 3, 2009 13:11:44 GMT 1
Wel 1ste int ploegeklassement spijtig da da niks oplevert Het brengt misschien geen geld op maar toch 30 divisiepunten
|
|
|
Post by dmitrov on Jan 3, 2009 18:57:44 GMT 1
Ah da wist ik nie Zo goed ken ik de regels Dan is da voor mij wel goed want ik ga wrs ieder puntje kunnen gebruiken
|
|
cindy
U23 Developm. Team
|
Post by cindy on Jan 4, 2009 13:30:08 GMT 1
Vandaag onverwachts mijn eerste ritzege kunnen behalen. Als mijn poulains zo bezig blijven ga ik mss toch in 2de kunnen blijven !?
|
|
|
Post by captagon on Jan 4, 2009 14:01:54 GMT 1
De ploegen die van 1:1 komen, zijnde ikzelf en de geretardeerde ex-Gust zullen niet in de bovenste helft eindigen, dus ik denk dat iedereen wat meer kans heeft om in 2e te blijven, dan wel te promoveren dan van tevoren gedacht. De prestatie van mijn ploeg vandaag is ook niet slecht. 2 ex rabo drinking team renners (Verleyse&Elen) zijn op 1 en 2 geëindigd in 1:1. (Met dank aan Stoffe die weer eens niet op zijn fiets kon blijven zitten.) het blijven toch een beetje mijn eigen rennertjes he...
|
|
|
Post by zakelijk on Jan 4, 2009 15:43:33 GMT 1
Ik ben nieuw hier, kom van 3:2 en wou eigenlijk niet overgaan.. De vlakken ritten zijn mijn ding niet, heb einde van het seizoen wel (de hill ritten)
|
|
patjes
U23 Developm. Team
|
Post by patjes on Jan 4, 2009 16:13:09 GMT 1
het seizoen is nog lang ,en de renners van faema zijn nog wat hun benen aan het losrijden tot het een beetje meer bergop gaat.dan zullen we onze kans wagen om met de bloemen naar huis terug te keren.
|
|
|
Post by zakelijk on Jan 4, 2009 20:11:32 GMT 1
het seizoen is nog lang ,en de renners van faema zijn nog wat hun benen aan het losrijden tot het een beetje meer bergop gaat.dan zullen we onze kans wagen om met de bloemen naar huis terug te keren. Idd ik ga ook proberen paar punten te pakken, hoeveel waren er vorig jaar hier genoeg?
|
|
patjes
U23 Developm. Team
|
Post by patjes on Jan 6, 2009 19:33:54 GMT 1
Om te antwoorden op zakelijk zijn vraag ,ik denk dat men zevende plaats ongeveer gelijk was aan 1000 punten. twaalfde plaats zal dan wel 500 punten moeten hebben.ik hoop dat we alle twee mee kunnen in de bergen, ik weet ook niet wat de nieuwe ploegen op stal hebben staan. ik wil het wel graag eens weten.op het vlakke heb ik me met 2 renners versterkt tot 12 vlak en in de bergen hebben men beste renners 10 bergen.zo nu weten jullie wat ik heb.op het forum van 2:2 praten ze gewoon over de skill van hun renners ,zonder een hand voor de mond te houden.daar praten ze over de koers als echte kenners ,en over de renners van verschillende ploegen,we zouden ook wel wat leven in de forum van 2:1 moeten krijgen.donderdag MILAAN-SANREMO ,veel koersplezier.
|
|
|
Post by captagon on Jan 6, 2009 20:33:32 GMT 1
Mijn "toppers": Lambalk: 12-3-4 Meeuwis: 7-2-12
Dit zijn de enige renners die voor punten zullen zorgen voor mijn ploeg. Misschien dat ik nog wat renners aankoop, want met de TTT in de Giro kan het geen kwaad om een sterk blok op te stellen.
2:1 heeft niet echt een forumtraditie ben ik bang. Ik heb geloof ik in geen enkel vorig seizoen een 2:1 forum gezien. Of ik heb gewoon niet goed gezocht...
|
|
|
Post by Quatannens on Jan 6, 2009 22:58:00 GMT 1
Elaba, de vorige twee seizoenen (toen ik in 2:1 zat) was er zeker en vast een forum voor deze divisie, alleen was er inderdaad weinig activiteit. Ik vond het ook spijtig
|
|