dawizz
U23 Developm. Team
|
Post by dawizz on Dec 4, 2008 10:27:07 GMT 1
Hoi Luitjes. ;DIk speel dit spel errug kort, maar het is tof! en goed voor je onthaasting....? Ik begon met 12 zeer slechte renners, kocht er een paar bij die ietsje beter zijn. Maar echte uitslagen rijden zit er nog niet in. Wat kan ik nu het beste doen met de oude (lees onverkoopbare) renners? Ontslaan? Of net zo lang en net zo vaak te koop aanbieden tot iemand ze wel neemt? Nu heb ik al meer dan 20 man, en dat is veel (of niet?) ze kosten geld, maar de meeste zijn het echt niet waard! op de transfermarkt moet je naast geduld (en geld!?!) ook geluk hebben en goed zoeken naar koopjes, vaak koop ik renners goedkoop, omdat ze wat ouder zijn...? Maar ik kan ze de aankomende tijd goed gebruiken. Maar wat nu te doen met de mindere helden?
|
|
|
Post by kuijpie on Dec 5, 2008 10:49:34 GMT 1
zorg dat je iig genoeg renners hebt om alle races te kunnen rijden, op laag niveau kan een hele slechte renner op 100% nog best wat punten en pieken voor je verdienen. Als je eenmaal meer dan 25 renners hebt(het maximale aantal dat je op 100% kunt trainen) kan je langzaamaan je echt beroerde renners gaan ontslaan.
|
|
dawizz
U23 Developm. Team
|
Post by dawizz on Dec 5, 2008 13:21:01 GMT 1
Dat probeerde ik al met twee renners die ik niet kon verkopen. De transferperiode was voorbij maar er blijft maar "te koop" bij beide heren staan? En als ik contractonderhandelingen wil beginnen floept de pagina naar "mijn ploeg" maf toch? De transferperiode was in beide gevallen gisteren verlopen! En nog steeds lukt het niet!??
|
|
|
Post by chakra on Jan 18, 2009 9:47:35 GMT 1
Hopelijk zijn jullie problemen al opgelost. Je beginrenners even toch bekijken. Soms zittten daar 2 "kraks" tussen. Je kan proberen ze te verkopen, maar wat je er voor krijgt is niet de moeite waard. Tenzij je heel veel geluk hebt en een sympathieke sponsor vindt. Ik heb ook geprobeerd om mijn beginnelingen te verkopen en ja ik heb er verkocht aan 10 EUR en zelfs eentje aan wat meer dan 1000. De meesten heb ik moeten ontslaan. Ze presteerden onvoldoende en/of maken te weinig of geen progressie.
Good luck en succes
|
|