|
Post by chakra on Nov 26, 2008 11:53:22 GMT 1
Mijn team ID 13090
1. Hoe wordt het aantal nieuwe supporters berekend? Als ik mijn getallen vergelijk met wat wiki-nederlands zegt, klopt het helemaal niet. En wiki-frans of wiki-engels geven zelfs geen aantal berekeningen, maar wel een afbeelding van het supporters-scherm. Wat dan in de nederlandse versie niet staat. Een Belg vindt zijn weg wel overal hé. Wiki in het pools is een beetje te ver gegrepen. Versta ik niks van.
2. De +10,+8, etc zijn dat de percentages van het aantal vaste supporters die je dan erbij krijgt (afhankelijk van eendagsrit, kleine tour of grote tour) bovenop de supporters die je dan al hebt (vaste en seizoen en andere)? 3. Wordt een rit in een tour beschouwd als eendagsrit? 4. De waarden (+25, +15) van de tour is dat op het einde van de tour? 5. Zijn dit de effectieve waarden? 6. Gelden deze waarden voor alle Div?
Thks op voorhand voor het antwoord
|
|
|
Post by NikeBoy on Nov 26, 2008 20:42:02 GMT 1
Om een globaal antwoord te geven op al uw vragen : de wiki is mis ! De getallen van supps na elke race en na een tour zijn die van het oude systeem en zouden moeten verwijderd worden van de wiki ! Hetgeen wel correct is : - vaste supporters:deze steunen je team door dik en dus, het maakt niet uit hoe je team presteert. Het aantal vaste supporters hangt af van je divisie hoe hoger hoe beter.
- seizoenssupporters:een aantal supporters dat je team het hele seizoen steunt, de hoeveelheid hangt af van je eindpositie vorig seizoen en de divisie van toen. De seizoenssupporters van de vijf laatste seizoenen zullen elke week merchandise kopen. Op het einde van het seizoen zullen de supporteers van vijf seizoenen geleden zullen vertrekken en de supporters van het afgelopen seizoen zullen erbij komen.
- opportunistische supporters:deze supporters zullen komen en gaan op basis van je rituitslagen van 1 week. Hoe meer je wint die week hoe meer opportunistische supporters je zult krijgen. deze supporters zullen op het einde van de week vertrekken nadat ze hun merchandise gekocht hebben. DE hoeveelheid opportunistische supporters hengt af van je ritresultaten, de divisie waar je in zit, het aantal deelnemers in een race en zelfs het weer.
- teleurgestelde supporters:niet meedoen in een rit of meedoen met minder als drie renners in een tour zal enkele supporters teleurstellen en ze zullen de fanclub die week verlaten. Maak je geen zorgen, de volgende week zijn ze weer terug. Niet meedoen in een eendagsrit daarentegen zal geen gevolgen hebben.
|
|
|
Post by chakra on Jan 4, 2009 4:27:49 GMT 1
Thks voor het snelle antwoord en sorry voor de late reactie. Is er dan niemand bezig met het updaten van wiki in het nerderlands?
Welke zijn dan de nieuwe getallen?
|
|
|
Post by NikeBoy on Jan 4, 2009 12:27:28 GMT 1
Het updaten van de wiki kan je zelf, dat is nu eenmaal het concept van wiki De nieuwe cijfers worden niet vrijgegeven, dara moet je zelf maar zien achter te komen
|
|
|
Post by chakra on Jan 4, 2009 16:29:56 GMT 1
Okiedokie. Thks voor het snelle antwoord.
|
|