dawizz
U23 Developm. Team
|
Post by dawizz on Dec 9, 2008 16:58:06 GMT 1
Hoi ik heb een renner die erg goed meerijd in de ronde van Polen, ondanks twee lekken banden op 1 koersdag. Zijn sturen is dan ook angstig laag, zelfs nul!, hoe stijgt dit? Ik kan er niet op trainen. Maar stijgt sturen b.v. wanneer hij in een koers niet lekrijd? Of daalt het dan nog verder en neemt de kans de vlgnde dag alleen maar toe? Ik kon ik wikkipeloton niet echt een duidelijk antwoord vinden, het bleef (voor mij dan toch...) vaag, Daar las ik dat telkens wanneer hij lek rijd deze vaardigheid stijgt en daarmee neemt de kans op herhaling af? of juist niet?
|
|
|
Post by chakra on Dec 9, 2008 18:58:49 GMT 1
Ik dacht elke keer dat die lek rijdt of valt stijgt zijn skill sturen of durf met enkele tienden. Na x aantal keer vallen of lekrijden stijgt de skill. Je kan er inderdaad niet op trainen. Enkel meerijden en hopen dat die zich niet kwetst bij het vallen.
|
|
dawizz
U23 Developm. Team
|
Post by dawizz on Dec 9, 2008 19:37:40 GMT 1
Dus elke keer dat die valt, stijgt sturen en op een gegeven moment popt sturen en valt hij wat (ietsje) minder?
|
|
|
Post by halewijnv on Dec 9, 2008 20:02:58 GMT 1
Telkens hij lek rijdt stijgt zijn skill sturen met 0,1. Dus na 10 maal lek rijden stijgt de skill sturen met 1. 200 keer lek rijden en je renner staat op sturen 20. ;D Ook dan kan hij nog lek rijden, maar de kans is dan gewoon een stuk kleiner.
|
|
dawizz
U23 Developm. Team
|
Post by dawizz on Dec 10, 2008 20:20:22 GMT 1
snapput nu eindelijk................!?!! Dank!
|
|
|
Post by floppiwoppi on Dec 14, 2008 12:51:29 GMT 1
Allez.. iedereen maar hopen dat zijn renner zoveel mogelijk valt.. )
|
|