|
Post by keizerkeyser on Nov 24, 2008 22:11:49 GMT 1
Nudat er een nieuwe update is, is mijn beste renner geblesseerd geraakt. Eerst was dat niet zo, wat eigenlijk oneerlijk is dat ik nu nadeel ondervind terwijl dit niet had gemoeten. Nog iemand met dezelfde ervaringen?
|
|
|
Post by jjvdh on Nov 24, 2008 22:27:53 GMT 1
jup
jeugdpull gedaan om 20h gisteren: 18jr 123223, steering 19, bravery 18.
ik ben die kwijt ik pull opnieuw en ik krijg nen 23 jarige prutser.
ook iets onaanvaardbaar dus.
|
|
|
Post by Il Padrino on Nov 25, 2008 10:27:31 GMT 1
Wil je nu dat we aan iedereen vragen die een blessure heeft gekregen om deze te verwijderen? Of wie niet tevreden is met z'n jeugdpull dat we deze z'n stats verbeteren?
|
|
anc38
U23 Developm. Team
|
Post by anc38 on Nov 25, 2008 12:51:23 GMT 1
het is maar te hopen dat je dat niet moet doen ik vind er trouwens helemaal niets oneerlijk aan, voor hetzelfde geld had je tijdens de eerste (niet-bewaarde) update meer blessures of een slechtere jeugdpull
|
|
|
Post by Schizm on Nov 25, 2008 14:42:54 GMT 1
idd. diegene die dat aan de hand hadden houden nu wijselijk hun mond maar zouden de pulls en blessures teruggezet worden naar die van zondagavond zou je hun weer horen zeuren, en als daarna al diegene die ooit benadeeld worden door een back-up die werd teruggezet zich beginnen af te vragen waarom nu wel en toen niet is het hek helemaal van de dam ... ge moet gewoon u niets van die jongens aantrekken IP, er is niks onaanvaardbaar gebeurt !
|
|
|
Post by NikeBoy on Nov 25, 2008 15:06:31 GMT 1
"er is niks onaanvaardbaar gebeurt !"
Dit is onaanvaardbaar !! ;D
|
|
|
Post by jjvdh on Nov 25, 2008 19:58:31 GMT 1
In andere online spellen gebeuren dergelijke dinges niet.
|
|
|
Post by keizerkeyser on Nov 25, 2008 23:56:01 GMT 1
Wil je nu dat we aan iedereen vragen die een blessure heeft gekregen om deze te verwijderen? Of wie niet tevreden is met z'n jeugdpull dat we deze z'n stats verbeteren? Dat zei ik toch niet? Als ik hiervoor al geen topic meer mag openen, waarvoor dient een forum dan? Wat voor een reactie is dat... Ga nog wat verder slijmen. En dat is dan een moderator... Ik zou eerst wat meer leestekens in uw zin gebruiken, zodat het wat leesbaarder is (om van werkwoorden nog te zwijgen, maar dat kan iedereen wel eens overkomen).
|
|
|
Post by Il Padrino on Nov 27, 2008 12:41:54 GMT 1
We weten allemaal wel dat het niet leuk is om na de tweede update vast te moeten stellen dat er renners geblesseerd zijn geraakt, terwijl dit de eerste keer niet het geval was. Idem met jeugdpulls.
Het is nooit leuk om backups te gebruiken, want deze opmerkingen komen dan gegarandeerd. Het is echter niet zo dat dit met vaste regelmaat gebeurd. Andere online games hebben dit soms ook voor (zelfs Hattrick, na meer dan 10 jaar!). We beseffen zelf ook wel dat dit geen goede reclame is voor het spel.
Maar backups gebruiken blijft een noodprocedure, en als we dit kunnen vermijden, dan zullen we het alternatief gebruiken. Maar de week update is een belangrijk proces dat meteen vele ploegen beïnvloedt (en renners, en divisies, ...). Soms is het nu eenmaal niet mogelijk om manuele aanpassingen te doen omdat te veel elementen zijn aangetast.
We kunnen ons alleen maar verontschuldigen voor het ongemak. Maar je moet ook begrijpen dat ondanks het geklaag, we geen toegevingen gaan doen voor individuen die een blessure extra hebben of een mindere jeugdpull trekken. Je mag er in een topic over klagen en we zullen die niet verwijderen (geen nazi praktijken hier), maar eigenlijk zijn dergelijke topics nutteloos.
|
|