|
Post by chakra on Dec 18, 2008 14:08:00 GMT 1
Nieuwe plannen Ik had plannen ja, volgend seizoen de pannen van het dak rijden. Er een serieuze lap op geven. Ik speel het spel fair en ik word eruit gebonjourd! Hopelijk willen/kunnen ze het herroepen. Als er vals gespeeld wordt, OK dat begrijp ik. Maar ik zou dan toch eens willen weten wat ik verkeerd zou gedaan hebben. Zodra ik het weet plaats ik dit ook in het forum, zodat jullie er ook van op de hoogte zijn en niet dezelfde fout zouden maken. Op deze manier vind ik het spel niet ernstig genomen. Sorry voor de anderen, maar op deze manier baal ik ervan. Succes met je team.
|
|
|
Post by chakra on Dec 18, 2008 19:55:32 GMT 1
Terug van weggeweest Volgens PM is er geen reden om mij te schrappen. Dus voor volgend seizoen er een lap op geven. Minimum 15 overwinningen, een van de grote touren, van elke trui er eentje binnenhalen. Financieel gezien meer dan 3 miljoen halen. Wat zijn jullie doelstellingen?
|
|
|
Post by zottepeet on Dec 19, 2008 9:13:50 GMT 1
Nou ik wil ook een grote stap vooruit maken!! Ik wil in elke ronde een prijs pakken en over het algemen gezien een rit of 15-20 winnen!!
|
|
|
Post by lander on Dec 19, 2008 12:39:23 GMT 1
Team: dub cycling Reeks:4: 43 Ambities: In een reeks waarin alles winnen al bijna een realiteit is, lijkt me het niet minder dan logisch om 75% van alle ritten te winnen. Voor de rest ga ik proberen zo veel mogelijk geld te verdienen en door het seizoen heen een geheel van 25 trainbaire renners te bekomen. Ik ga het seizoen waarschijnlijk afsluiten met 60 overwinningen. Dit is vrij veel geloof ik, maar nog niet genoeg om me echt in de kijker te rijden. Ik heb enorm veel geld gegeven, maar zo ongeveer alles terug uitgegeven. Als je vooruit wil gaan, moet je geld rollen. Met dat uitgegeven geld heb ik uiteraard straffe jonge renners gekocht. Ik zit nu met een 30-tal renners waarvan er een aantal mogen vertrekken naar andere oorden. Over volgend seizoen heb ik wel mijn twijfels. Ik heb een zeer sterke en brede kern zonder echte uitschieters voor een 4e klasser. Volgens mij zou ik in zo goed als alle reeksen kampioen zijn geworden. Ik stijg dus naar de 3e divisie. Waarschijnlijk zullen mijn renners daar niet veel kunnen uitsteken, simpel omdat ze niet goed genoeg zijn. En aangezien mijn team ook al echte toppers mist, zal het waarschijnlijk gene vette worden in 3e. Is er toevallig iemand die zijn ervaringen uit 3e met mij wil delen? Dat zou verrijkend werken voor mij.
|
|
|
Post by geengebruikersnaam on Dec 19, 2008 13:58:56 GMT 1
Ik ben als tweede in 4e divisie gestegen naar 3e divisie, en daar opnieuw tweede geworden. Dus je hoeft niet meteen te wanhopen. Het gat tussen 3e en 2e divisie daarentegen is groter.
Toen ik naar 3e divisie ging waren mijn beste renners ééntje met 8vlak, nog een tweetal met 7vlak, en 3 renners met 7bergen (en een basis van 3-4 op vlak en heuvels) . Doorheen het seizoen heb ik natuurlijk nog renners aangekocht, en getraind.
Met 60 overwinningen in 4e divisie eindig je zo goed als zeker in de top-5 van 3e divisie, een grote kans zelfs dat je promoveert naar 2e divisie.
|
|
|
Post by zottepeet on Dec 19, 2008 19:14:30 GMT 1
Team: dub cycling Reeks:4: 43 Ambities: In een reeks waarin alles winnen al bijna een realiteit is, lijkt me het niet minder dan logisch om 75% van alle ritten te winnen. Voor de rest ga ik proberen zo veel mogelijk geld te verdienen en door het seizoen heen een geheel van 25 trainbaire renners te bekomen. Ik ga het seizoen waarschijnlijk afsluiten met 60 overwinningen. Dit is vrij veel geloof ik, maar nog niet genoeg om me echt in de kijker te rijden. Ik heb enorm veel geld gegeven, maar zo ongeveer alles terug uitgegeven. Als je vooruit wil gaan, moet je geld rollen. Met dat uitgegeven geld heb ik uiteraard straffe jonge renners gekocht. Ik zit nu met een 30-tal renners waarvan er een aantal mogen vertrekken naar andere oorden. Over volgend seizoen heb ik wel mijn twijfels. Ik heb een zeer sterke en brede kern zonder echte uitschieters voor een 4e klasser. Volgens mij zou ik in zo goed als alle reeksen kampioen zijn geworden. Ik stijg dus naar de 3e divisie. Waarschijnlijk zullen mijn renners daar niet veel kunnen uitsteken, simpel omdat ze niet goed genoeg zijn. En aangezien mijn team ook al echte toppers mist, zal het waarschijnlijk gene vette worden in 3e. Is er toevallig iemand die zijn ervaringen uit 3e met mij wil delen? Dat zou verrijkend werken voor mij. ja ik had een vriend bij jou in de compititie namelik wtc terbeke( was achteraf wel zijn wachtwoord vergeten) daarmee dat ik het een beetje gevolgd heb bij jou ook en heb gemerkt dat er ook niet veel actieve spelers waren in jouw reeks wat niet echt zo plezant is! ik wens je alvast veel succes toe in derde grtz
|
|
|
Post by floppiwoppi on Dec 21, 2008 22:22:52 GMT 1
Ik heb wat minder geluk.. ploeg gekregen begin december.. natuurlijk staan die eerste!!! Niet echt een geschenk, daar die renners zwak zijn (bleven niet dezelfde renners, die die ritten wonnen).. zeg maar vergiftigd geschenk. Hopelijk kan ik in 3de blijven.. alleen tja.. weinig geld.. We zien wel.. Ideetjes of tips?
|
|