|
Post by lander on Nov 23, 2008 13:29:27 GMT 1
Kga mezelf hier nog is ne keer nuttig maken ;D Hallo, Ik heb me vorige week geregistreerd en ben uitgekomen in 4:14. Ik lees hier dat sommige divisies met bots rijden, hoe kan je deze herkennen? Mijn ambities zijn heel beperkt. Misschien hier en daar eens een top-10 plaats in de wacht slepen zou al mooi zijn. Ik heb me wel een degelijke renner gekocht. Vlak 5 Heuvels 2 Bergen 3 Afdalen 3 Sprinten 1 Tijdrijden 2 Zou deze makkelijk in de top-10 kunnen rijden in een Divisie 4? Ik hoop van wel want hij zou er toch een beetje moeten voor zorgen dat ik niet al te lang moet sparen om een goede trainer aan te schaffen. Merchandise ben ik al volop aan het testen, dus hopelijk vind ik hier ook snel mijn weg. Morgen is mijn eerste wedstrijd. Ben eens benieuwd Met dat soort renner geraak je normaal gezien al een heel eind. Ik heb ook een renner met ongeveer dezelfde stats (De Toni) en die won de giro. En ik heb een rijtje van 9 ritten op rij en een van 10 ritten op rij gewonnen. Dub cycling draait goed . Al 39 overwinningen di seizoen.
|
|
|
Post by philipoes on Nov 23, 2008 20:10:32 GMT 1
Je kan bidons beter op € 12 zetten, dan koopt 75% van je supporters er een.
Voor elke 100 supporters heb je dan: € 12 x 75 = € 900 € 15 x 50 = € 750
|
|
|
Post by chakra on Nov 23, 2008 23:47:03 GMT 1
OK, ga het proberen. Dat zou per 100 sups 25 EUR meer moeten zijn dan. Mooi meegenomen. Benieuwd wanneer de update komt.
|
|
brakke
Cycling Tourist Group
|
Post by brakke on Nov 24, 2008 2:24:40 GMT 1
Nog altijd geen update, ik ben benieuwd
Welkom aan de nieuwkomers btw
|
|
|
Post by meldaboy on Nov 25, 2008 8:33:46 GMT 1
Pff trainingsupdate was allerminst een succes te noemen. Enkel 1 renner is in waarde gestegen. Al de rest is dus voor de vuilbak ofzo? Ik ben waarschijnlijk op een of andere manier heel slecht bezig, maar ik weet niet hoe.
Verkoop van merchandise was gelukkig wel wat beter. Dat brengt toch wel een mooie euro op.
|
|
brakke
Cycling Tourist Group
|
Post by brakke on Nov 25, 2008 15:35:32 GMT 1
Ik denk da ge er gewoon te veel van verwacht.
Ik heb ook niet elke week 10 renners die upgraden zene
ik ben al blij als er eentje is
|
|
|
Post by chakra on Nov 25, 2008 19:23:06 GMT 1
Drie renners gepopt. Hangt een beetje af van de skill van de trainer die je hebt. (Getraind met trainer skill berg 16) Toprenners zouden om de 4 tot 6 weken poppen met trainer 20. Dan wel in de skill van de trainer natuurlijk. Let er ook op dat de training minder rendeert vanaf je meer dan 25 renners in training zet. Training van een renner met bvb skill berg 3 laten trainen in berg met een trainer skill berg 10 zal langer duren dan met een trainer skill berg 20. Zelf heb ik een trainer berg nu van 17.
Heb een 5 tal renners met een progressie in TV van meer dan 2000. (Zelfs eentje met meer dan 3500) Lijkt me op het eerste zicht een toprenner te worden. Maar na 1 of 2 updates kan je nog niet echt veel zeggen met de veranderde transferformule.
|
|
|
Post by meldaboy on Nov 26, 2008 9:33:48 GMT 1
Ik verwacht niet meteen heel veel hoor. Lijkt me ook logisch met een trainer die enkel 5 heeft op vlak. Had misschien toch wel wat hoger moeten mikken op dat vlak. Het eerste dat me nu te doen staat is sparen voor een trainer met pakweg 15 en die dan gestaag optrainen naar 20. De enige renner die gestegen is, kreeg een vermeerdering van 2963. Lijkt me wel de moeite met een 5-trainer. Is ook nog maar 19 en heeft al een 4 op vlak.
Alle andere renners bleven gelijk qua waarde en uiteraard was er dus ook geen pop.
Wel nog een vraagje: * Als die andere renners ook de volgende week(en) geen vermeerdering in waarde krijgen, wil dit dan zeggen dat ze totaal niet trainen. Behalve op fitheid dan?
|
|
|
Post by chakra on Nov 26, 2008 11:41:57 GMT 1
Dat klopt. Enkel de renners die je training zet, zullen op de door jou aangeduide skill trainen. De andere renners krijgen (net zoals diegenen die wel trainen) 20% fitheid bij.
Soms moet je iets riskeren. Met je kapitaal kan je aardig in rood gaan. Voor de aankoop van een renner tot -100.000 €. En voor merchandise tot -200.000 €.
Ik stond de eerste week ook rood (vorige week op -165.000 €) maar dankzij een goede Vattenfall en een prima Deutschland Tour - (bergtrui) dik terug positief. Enfin voor een beginneling dan toch. Als ik de bedragen zie wat sommige neertellen voor een transfer. Haal dat er maar eens uit.
Wel geluk gehad om tijdens de zogenaamde "crisis in het peloton" renners spotgoedkoop te kunnen kopen. Er werd haast niet geboden die week van 12/11. Iedereen naar Diksmuide zeker naar het monument van de gesneuvelden.
Misschien best om een klein risico te nemen en zo vlug mogelijk een nieuwe trainer aan te schaffen, Skill 15 = 300.000 €
|
|
|
Post by meldaboy on Nov 26, 2008 13:45:25 GMT 1
Ah ik wist niet dat je ook negatief kon gaan. Die trainer zal voor binnen een weekje of 2 zijn denk ik. Voorlopig is het nog niet bepaald dringend aangezien ik maar 1 renner had die in waarde is gestegen na de training. Ik had alle renners wel laten trainen op vlak. Ik ben net op 13/11 begonnen, dus net de crisis gemist
|
|
|
Post by zottepeet on Dec 12, 2008 19:14:12 GMT 1
ik ben begonnen met trainer 8 en nu heeft hij 16!! Ik heb hier gelezen dat het goedkopre is om een traner te trainen dan van in het begin direct een goede te kopen. Verder sta ik 3de in 4:8 en heb ik 5 ritoverwinningen dit seizoen! Heb 2 ritten gewonnen in de vuelta en ben al 5 maal 2 de geweest!!!
|
|
|
Post by chakra on Dec 14, 2008 9:23:12 GMT 1
Het is inderdaad goedkoper om te beginnen met een trainer met lagere skill en hem dan op te trainen. Alleen duurt het allemaal wat langer voordat je met een toptrainer zit. En met een lagere skill-trainer die gewoon gelukkig is, duurt het ook langer alvorens je renners progressie maken. Proficiat met je Sprintaco's op 4de plaats in 4:8.
|
|
|
Post by zottepeet on Dec 14, 2008 20:30:19 GMT 1
ja sorry 4de plaats! kdacht dat ik al hoger stond!!!
|
|
|
Post by zottepeet on Dec 17, 2008 23:35:19 GMT 1
j
|
|
|
Post by zottepeet on Dec 17, 2008 23:36:47 GMT 1
ja sorry van dat laatste!!! kwou graag ff wete of de meeste mensen wat tevreden waren over seizoen? En of er speciale plannen zijn voor volgend seizoen
|
|