|
Post by freewillie on Nov 19, 2008 13:54:14 GMT 1
proficiat! ik had De Henau maar aan 80% laten rijden, zo kan ie aan 100% beginnen in de vuelta. Holleman is wat tegengevallen helaas.
|
|
|
Post by wimpie on Nov 19, 2008 14:01:17 GMT 1
Ik ben zeer content met de 5de plaats van Langelier, aangezien hij niets van vlak heeft! Ja vorig jaar had ik twee rondezeges wel met dezelfde renner! Jij met twee verschillende renners en zoals we al wisten heb je steeds een sterk blok in de rondes!
Mooie prestatie! Waarom denk je da je in de Vuelta geen eindoverwinning kan behalen?
|
|
|
Post by Arda66 on Nov 19, 2008 15:26:26 GMT 1
misschien heeft Baril een kleine kans, maar zal wellicht net tekort schieten (hij is niet zo sterk in heuvels). De rest van de deelnemers zullen wellicht elk een rit mogen uitkiezen...
wellicht komen deze renners aan de start: L. Thijssen 1. Baril 2. Faure 3. Hoogeveen 4. Talpe
|
|
|
Post by wimpie on Nov 19, 2008 16:23:47 GMT 1
Mijn ploeg staat nog nie bekend er is maar één zekerheid Langelier Neen kheb al een paar andere mannen op het oog zoals Dotinga en Vinuela de rest wordt nog te bepalen Nu eerst twee kleinere rondes en paar eendagswedstrijden!
|
|
|
Post by Berserker on Nov 19, 2008 19:04:50 GMT 1
Vandaag nog een mooie overwinning met Massacret, die een serieuze sprong in het klassement maakte van plaats 20 naar plaats 4!! Een handvol seconden voor Langelier Rindone kon nog korter eindigen (4de plaats, misschien podium?) maar winnen zou hij nooit gedaan hebben Als ik deze redelijk jonge renner (23 jaar) nog wat train op het vlakke zal hij binnen enkele seizoenen een gooi kunnen doen naar de eindzege Als De Henau op 100% rijdt wint hij de Tour, is belangrijker dan een ereplaats in de Vuelta? Mijn Vuelta-ploeg zit nog vol gaten Proficiat gekiere met je individuele en teamprestatie! Nu sta ik 3de in de reeks, nog opletten dat ik niet promoveer, nee grapje
|
|
|
Post by Arda66 on Nov 19, 2008 20:21:10 GMT 1
Bedankt, ik had er na de bergritten een goed gevoel op om de eindwinst te halen. Na de tijdrit had hij bijna 4 minuten achterstand op Langelier, geen enkel probleem voor Tabard om dit nog te overbruggen.
Maar ik denk ook als De Henau voluit gaat dat hij misschien nog net voor mij eindigt... en zoals je zegt zal hij in de Vuelta (wellicht) ook moeten tevreden zijn met een ereplaats...
|
|
|
Post by Berserker on Nov 19, 2008 21:20:43 GMT 1
Langelier had te weinig tijd genomen hoor, die verloor altijd minimum 10 min. zoals wimpie vooraf zei Ieder zijn keuze qua tactiek natuurlijk, als Orca's sterk wilt presteren in alle grote rondes is dat zijn goed recht maar een overwinning in de Tour staat wel mooi op het palmares... Jouw palmares nu dus
|
|
|
Post by wimpie on Nov 19, 2008 21:29:11 GMT 1
Ja ik had ook niet verwacht om met Langelier de Tour te winnen maar met die 5de plaats ben ik zeer content aangezien ik top-15 had voorop gezet voor Langelier!
|
|
|
Post by shevas on Nov 20, 2008 21:01:02 GMT 1
lang geleden dat ik mij nog eens op het forum heb vertoond, maar ik ben terug. ik zie dat het hier meestal dezelfde mensen zijn in dit topic maar nu zijn we met eentje meer. allemaal inschrijven voor de HEW Cyclassics want de win bonus is op het moment nog gene vette
|
|
|
Post by wimpie on Nov 20, 2008 22:22:44 GMT 1
Ja leuk om nog eens een andere man op ons forum te horen! Ga je winnen mss morgen? Ik sta in ieder geval al ingeschreven
|
|
|
Post by Berserker on Nov 21, 2008 12:09:46 GMT 1
Ja inderdaad lang geleden, welkom terug! Ik heb me ook net ingeschreven voor de HEW cyclassics maar zonder ambitie... Maar ik probeer toch aan elke wedstrijd mee te doen
|
|
|
Post by shevas on Nov 21, 2008 13:56:32 GMT 1
Ja leuk om nog eens een andere man op ons forum te horen! Ga je winnen mss morgen? Ik sta in ieder geval al ingeschreven dat was toch de bedoeling; ik had gehoopt op ritwinst en een top 5 plaats het is dus 2de,6de en 7de geworden. De renner die 7de is geworden moest normaal voor de overwinning gaan maar ondanks 15 op durf is hij 2 maal gevallen en mijn renner die 2de werd is ook gevallen anders had ritwinst er zeker ingezeten. De komende racen rij ik enkel met jongeren en dus ik doe zeker niet mee voor de overwinning.
|
|
|
Post by zimba on Nov 22, 2008 4:32:06 GMT 1
Joris maande me aan nog eens te komen piepen en dus ben ik snel eens door de voorbije pagina's gebladerd. Mijn Zimbaboys hebben nauwelijks al een prijs gereden. Wery was in z'n eentje verantwoordelijk voor ritwinst, puntentrui en eindwinst in Romandië en verder was er louter nog de eindzege voor Ewbank in de Dauphiné. En toch sta ik zowaar op de tweede plaats ! Dat begrijp ik eigenlijk toch niet zo, hoor. Maar des te beter, uiteraard. Hoe dan ook, even bijpraten over de ontwikkelingen binnen mijn team. En dat ziet er niet zo heel best uit. Nauwelijks heb ik al goede jeugdrenners verkregen en zo wordt m'n team er in feite alleen maar ouder op. Als ik dan bezie wat voor een jeugdrenners sommige van m'n kameraden al kregen. Zo heeft er ene een 20-jarige met al 10 op vlak. Bij mij heeft de (veruit) beste 20-jarige slechts 7 en de tweedebeste zelfs maar een 5. M'n oudere renners konden vorige seizoenen al niet echt mee in de grote rondes, en dat zal er niet gauw op beteren, aangezien bij de tegenstanders enkele jongeren stilaan ontbolsterd zijn tot toprenners. Stilaan begint m'n team er wel al wat anders uit te zien. Waarmee ik wil zeggen dat ik toch al eens een gevestigde waarde heb durven verkopen, met Loc Marlaire op kop. Er zouden er nog moeten volgen, maar 't is o zo moeilijk om van m'n hart een steen te maken. Bovendien heb ik al maanden niet meer omgekeken naar de transfermarkt. 'k Zou dus begot niet weten waaraan ik het verkregen geld best zou spenderen.
|
|
|
Post by wimpie on Nov 22, 2008 11:09:01 GMT 1
Dat je tweedes staat betekent dat je met veel renners ereplaatsen behaald! Ik heb ook niet echt zotte talenten meer hoor, zeker geen jonge (onder de 20j bedoel ik dan) mijn beste 20jarige is ook maar 6 op bergen hoor! je moet daar ook veel geluk mee hebben! Is ook afhankelijk van welke leeftijg je ze gepulld hebt hé, als je ze aan 20j pull en 5 of 7 hebben is da wel nog nie zo slecht hé! Vind het leuk dat het forum door andere managers wordt bezocht nu, hopelijk kan dit zo een tijdje nog aanhouden tot het einde van het seizoen Ambities voor de komende ritten mss zimba? in de kleinere rondes?
|
|
|
Post by Berserker on Nov 22, 2008 11:20:14 GMT 1
Joris maande me aan nog eens te komen piepen en dus ben ik snel eens door de voorbije pagina's gebladerd. Aanmanen is zo een zwaar woord, verzoeken is beter Ja je hebt niet veel overwinningen maar wel heel veel ereplaatsen. En met jeugdrenners moet je wat geluk hebben, zo had ik 2 seizoenen geleden eentje met 10 vlak (die won zowat overal waar hij meedeed de witte trui) en vorig jaar ook maar die had een lage CA, dit jaar moet ik het met een renner met 9 vlak doen (enkel in vlakke rittenkoersen) Voor de ronde van Duitsland heb ik wel wat ambitie in het klassement, en natuurlijk ook voor de (min of meer) vlakke openingsrit. En een gelijkaardige rit heb ik ook in de Eneco Tour aangestipt Hoewel een ritzege misschien te hoog gegrepen is...
|
|