|
Post by floppiwoppi on Oct 31, 2008 17:55:43 GMT 1
Als ik veel teams overloop.. rijden er veel met als tenue Peloton (allen wit met lichtblauw).. JE kan moeilijk zeggen dat dit toeval is . Als je dan de stand bekijkt.. lijkt het wel of ik tegen 30 man van hetzelfde team aan het rijden ben. Misschien een oproep om toch wat creatief te zijn.. en jouw tenueke wat te bewerken. Is ook leuker.. Niet dat het mijne zo bijzonder is.. :-*maar toch. hoe: Bewerken in paint.. copy past en geflikt is het!
|
|
|
Post by floppiwoppi on Oct 31, 2008 23:59:09 GMT 1
Bij nader inzien.. maken er wel diverse teams werk van.. doch bij de rituitslag blijft het eerste tenueke van kracht.. Kan men het bewerkte tenueke niet 'switchen'?! Dit maakt het juist zo 'meer jouw team'.. (
|
|
|
Post by Schizm on Nov 1, 2008 10:16:13 GMT 1
truitjes zijn er enkel voor premium users, omdat iedereen een maand gratis premium krijgt kan je op sommige plaatsen hun origineel truitje nog zien (eigenlijk een bug dus) maar bvb. niet bij de resultaten.
|
|
|
Post by floppiwoppi on Nov 1, 2008 22:52:07 GMT 1
Blijft dit dan van kracht.. of verdwijnt je eigen ontwerp als je niet meer premium neemt/bent.
|
|
|
Post by Pissboy on Nov 3, 2008 14:44:25 GMT 1
Je eigen ontwerp verwijnt als je niet meer premium bent.
|
|
|
Post by Il Padrino on Nov 3, 2008 14:56:53 GMT 1
Normaal gezien wordt dat gewoon gedisabled, zodat je het terug hebt hebt wanneer je opnieuw premium zou nemen. Schizm: op welke pagina's kun je de originele truitjes nog zien?
|
|
|
Post by Schizm on Nov 3, 2008 15:01:22 GMT 1
Normaal gezien wordt dat gewoon gedisabled, zodat je het terug hebt hebt wanneer je opnieuw premium zou nemen. Schizm: op welke pagina's kun je de originele truitjes nog zien? "participating teams" voor de rest nergens denk ik.
|
|
|
Post by Il Padrino on Nov 3, 2008 15:03:09 GMT 1
Ok, ik zal dat eens bekijken. Snelle respons, ook
|
|
|
Post by Schizm on Nov 3, 2008 15:10:15 GMT 1
ik was in de "buurt" is wsl. al ooit gezegd maar het zou ineteressant zijn mochten teams zonder premium een vaste kleurencombinatie per seizoen toebedeeld krijgen (dus bij de start van het seizoen elke ploeg in een divisie één van de 20 kleurencombi's toekennen v/h Peloton-truitje) vooral voor de resultaten en standen maakt dat de boel overzichtelijker.
|
|
|
Post by Il Padrino on Nov 3, 2008 15:22:29 GMT 1
Dat kan lastig en verwarrend worden wanneer je promoveert en het volgende seizoen opeens in een andere kleur rijdt. Bovendien neem je een reden weg om Premium te nemen. Er is een reden waarom ploegen zonder Premium allemaal een hetzelfde generieke shirt hebben
|
|
|
Post by Schizm on Nov 3, 2008 15:36:55 GMT 1
Dat kan lastig en verwarrend worden wanneer je promoveert en het volgende seizoen opeens in een andere kleur rijdt. Bovendien neem je een reden weg om Premium te nemen. Er is een reden waarom ploegen zonder Premium allemaal een hetzelfde generieke shirt hebben dat verwarrend is ook maar even he dat is als het nieuwe seizoen in het echte wielrennen de eerste wedtrijden herken je ook een pak renners niet meer zo snel in het peloton maar na een koers op vijf gezien te hebben ben je dat toch al redelijk gewoon. En ik weet wel dat het premium interessanter maakt als iedereen in dezelfde shirt rijd, Daarom dat die kleurencombinaties dan ook vastgelegd zouden moeten zijn, dan heb je minder kans op je favoriete kleuren. Als je als GBA-fan in het rood met wit moeten rijden, neem je misschien ook sneller premium
|
|
|
Post by floppiwoppi on Nov 5, 2008 14:09:35 GMT 1
Zo kan je mss ook stellen wie geen premium neemt.. zowiezo het truitje van de hoofdsponsor verkrijgt. Met dien verstande dat natuurlek de sponsorpot groot genoeg is, anders rijden er nog 2 quick-stepper rond.
|
|