|
Post by mkicken on Sept 14, 2008 20:11:21 GMT 1
Ik koop me vorige week scout van 20/20/20 Ben ik aan het uitkijken naar vanaaf om tepullen, ik duw zoeken en er komt: Server Error in '/' Application op Doe vorige en nu kan ik geen renner meer zoeken?
|
|
|
Post by ronnyboys on Sept 14, 2008 20:13:41 GMT 1
Server Error in '/' Application. --------------------------------------------------------------------------------
Runtime Error
Transferlijst werkt ook niet meer, renners info ook niet...
|
|
|
Post by Mike on Sept 14, 2008 20:18:35 GMT 1
En sommigen (ik in elk geval) kregen geen training. IP heeft werk spijtig genoeg
|
|
|
Post by lander on Sept 14, 2008 20:21:08 GMT 1
En ik kan niet meer inloggen ^^
|
|
|
Post by ronnyboys on Sept 14, 2008 20:50:29 GMT 1
Oef gelukkig zijn mijn renners getraind want ik heb 2 pops Jammer dat ik niet op transferlijst kan want ik zag net een interresante renner staan :s
|
|
foxy
Cycling Tourist Group
|
Post by foxy on Sept 14, 2008 22:07:06 GMT 1
Hey RaymondC, training heeft volgens mij wel gewerkt. Drie pops... En kan de training wijzigen, renners in/uit, trainer trainen etc... IP zal zeker werk hebben. Hopelijk gaan de verkopen en kopen gerecupereerd worden.
|
|
|
Post by philipoes on Sept 14, 2008 22:40:23 GMT 1
De problemen die er zijn zijn blijkbaar niet consistent. - lander en ik kunnen niet inloggen - RaymondC heeft gene training gehad (zal zijn mening wel gevormd hebben op een stevig aantal pops die hij verwachtte) - sommigen kunnen niet op de transferlijst - sommigen kunnen niet pullen - sommigen kunnen niet bij hun cylist-details - ...
Van die transferlijst is echt wel erg, zo zag op het forum dat iemand een 10 Mountain heeft gekocht voor €50k, stel je eens voor dat je daar de verkoper van bent. Hopelijk is een rollback een van de mogelijkheden want het lijkt me de enige manier om deze dingen recht te zetten.
|
|
foxy
Cycling Tourist Group
|
Post by foxy on Sept 15, 2008 3:48:28 GMT 1
Mijn dochter heeft ook een ploeg op dezelfde pc. Dus zelfde IP-adres. Zij kon inloggen, ik niet. Ik kan wel op forum. (Ah ja). Dus inderdaad geen consisitente bug.
|
|
|
Post by halewijnv on Sept 15, 2008 8:27:31 GMT 1
ik duw zoeken en er komt: Server Error in '/' Application op Doe vorige en nu kan ik geen renner meer zoeken? Ik had hetzelfde voor, maar er is toch een renner gepulled. Ga maar eens kijken tussen je renners, er zal wel een nieuwe bijgekomen zijn. Om de details te zien, zul je echter naar de samenvatting van de renners moeten gaan.
|
|
|
Post by mkicken on Sept 15, 2008 15:29:18 GMT 1
AL gemaakt bij iemand?
|
|
|
Post by lander on Sept 15, 2008 15:33:09 GMT 1
Ik kan nog steeds niet inloggen.
Gebruikersnaam: lander dub Teamnaam: dub cycling
Id's weet ik niet omdat ik niet online kan.
|
|
|
Post by Schizm on Sept 15, 2008 15:39:21 GMT 1
Vermits dit gerelateerd is aan de fout cyclist details error in bugs zal dit ook vanavond worden opgelost. En omdat een back-up zal worden teruggezet en de update opnieuw uitgevoerd zal je dus daarna opnieuw een renner kunnen pullen.
Ik hoop dat ook het niet inloggen hiermee zal zijn opgelost maar hiervoor moet je wsl. bij IP zijn.
P.S. ik zie wel dat je als gebruiker actief staat op dit moment.
|
|
|
Post by ronnyboys on Sept 15, 2008 15:44:07 GMT 1
Nog steeds hetzelfde hier, ik kan niet op transferlijst :s
|
|
|
Post by lander on Sept 15, 2008 18:24:59 GMT 1
Door de backup verlies ik €150.000, vrij veel dus voor een vierde klasser, maar ik ben al tevreden dat ik terug op de site kan.
|
|
|
Post by Il Padrino on Sept 15, 2008 19:18:34 GMT 1
Verlies van wat? Het enige wat je kon verliezen was door een mogelijke transfer, maar aangezien alle transfers van vandaag teruggezet zijn, zal je renner morgen verkocht worden. Hopelijk voor jou tegen dezelfde (of betere) prijs.
|
|