|
Post by pottel on Jun 23, 2008 9:22:58 GMT 1
Het zou toch niet mogen dat ik in 3de divisie meer supporters zou hebben omdat ik alles win, dan in 1ste divisie met exact dezelfde renners. Een overwinning in eerste is zoveel moeilijker en zou daarom ook zoveel meer waard moeten zijn. Volledig mee eens, concurentie in eerste is echt zwaar, ieder seizoen wordt deze nog lastiger. In derde kan ik bv met mijn renners rustig winnen aan 85% terwijl ik in eerste renners aan 100% zet om een top 5 plek te halen Oa door de inflow van geld in het spel in evenwicht te brengen met de outflow, maar daar zijn Nikeboy en anderen over aan het brainstormen. Zelf kan je steeds suggesties formuleren. Ik heb er vertrouwen in dat ze wel iets zullen vinden. Heb af en toe eens een andere mening dan Nikeboy maar heb vertrouwen in zijn capaciteiten. Vin de sup hervorming in ieder geval al positief. Na een goede week heb ik tenminste een deftig aantal sups en het verschil met vroeger is al veel verminderd vin ik. Kan er in ieder geval al beter mee leven dan vorig seizoen waar ik nog niet de helft van het aantal sups had van een paar derdeklassers die alles wonnen. Komt wel rustig aan goed, is een beginnend spel en heb alle vertrouwen in de oplossingen die er gaan komen. (En als ik ze niet goed vin, zul je me wel horen kreften )
|
|
|
Post by captagon on Jun 23, 2008 18:28:31 GMT 1
Participating teams for division 1:1 Total teams: 5 Total cyclists: 18
Ik hoop dat er nog ploegen zich gaan inschrijven voor catelonië. Ik zou het jammer vinden om mijn laatste races te rijden in een peloton van 25 man...
|
|
|
Post by NikeBoy on Jun 23, 2008 19:13:09 GMT 1
Wees gerust, we schrijven nog in
|
|
|
Post by pottel on Jun 23, 2008 20:25:28 GMT 1
ik schrijf er ook wel 5 in zenne dont worry
Ps kun je wachten met de verkoop van je rennertjes tot na de update van zondag, ik list deze week een aantal renners zodat ik voldoende cash heb om er 1 a 2 aan te trekken dak eindelijk een paar puntjes pak in de bergen
|
|
|
Post by hansie on Jun 24, 2008 12:40:46 GMT 1
ik schrijf er ook wel 5 in zenne dont worry Ps kun je wachten met de verkoop van je rennertjes tot na de update van zondag, ik list deze week een aantal renners zodat ik voldoende cash heb om er 1 a 2 aan te trekken dak eindelijk een paar puntjes pak in de bergen lol Voor mij hoef je niet te wachten hoor Rabo , nee, het lijkt me wel leuk als iedereen klaar is om zijn groot geld boven te halen De eurootje zullen rollen ;D Voorlopig sta ik héél mooi 3des in het algemene klassement, ik maak mss wel kans om deze positie te behouden. De beste klimmer, mss wel in heel peloton is toch overduidelijk Lemeer, ik denk dan ook dat hij nog met meer dan 10 min op de tweede het eindklassement zal winnen. Mooie renner!
|
|
|
Post by jjvdh on Jun 24, 2008 16:57:05 GMT 1
hmm, eurotjes, zelf trek ik komende weken niemand aan.
Dju Van Loey vandaag lek, geen bergpunten, geen aansluiting met de eerste groep... :s
|
|
|
Post by captagon on Jun 25, 2008 13:20:09 GMT 1
Mooi begin van mn laatste rittenkoers. Ritwinst voor Reynders, en goede uitgangsposities voor zijn ploegmaten. rijdend op 70% zit heel de ploeg bij de beste 20 van belgië, lang niet slecht.
Om de druk voor mezelf even te verhogen zal ik een doelstelling formuleren voor catelonië: - Alle ritten winnen - Alle truien winnen - Elke renner uit de ploeg moet een podiumplek behalen (geel, groen of bollen) - In totaal 6 podiumplaatsen moeten behaald worden (het streven is natuurlijk 9) - Nr1 positie in de divisie na de ronde (gaat wel heel erg moeilijk worden denk ik)
Arrogant? misschien... Haalbaar? ZEKER!!! Ben benieuwd
|
|
|
Post by droopy on Jun 25, 2008 16:42:09 GMT 1
Vandaag nog eens 2de zoals in 'the good old times'. Als iemand als Reynders aan 100% rijdt voor een rit, dan weet je het wel zeker, ook al is mijn Meeuwis gemaakt voor deze rit.
Alle truien? De jongerentrui zal Piccart wel winnen, ondanks een valpartij en een lekke band staat hij 2de. Als al de rest lukt, is het echt stoppen op uw hoogtepunt.
|
|
|
Post by pottel on Jun 26, 2008 12:19:40 GMT 1
Hehe ik kan dus niet mee in de bergen he Maja das geen nieuws Zen wel van plan de chequeboek eens boven te halen volgende week zenne, heb echt nood aan een deftige klimmer die ik op flat kan bijscholen. Padori is niet slecht maar kan niet meer voldoende mee in de bergen, spijtig wel. Is moeilijk renners te vinden die in eerste iets kunnen doen Mo allez giro gaat goed, Straks pakt Beresi misschien nog de punten, 2 ritzeges en een keer dicht tegen, das beter dan verwacht eigenlijk
|
|
|
Post by droopy on Jun 26, 2008 12:59:06 GMT 1
Lemeer is er nog niet helemaal in de Giro. Hij zal het wel halen, toch zou ik voorzichtig zijn, een beetje pech met vallen en lekrijden, wat ik absoluut niemand toewens, kunnen nog verrassend uitpakken.
Feit is wel dat hij zo goed als in elke wedstrijd waarin hij startte een prijs won. Toch zal ik hem blijven uitdagen met mijn renners. Of hij de beste is en zal blijven weet ik zo nog niet... We zullen zien, dat de beste moge winnen!
|
|
|
Post by captagon on Jun 27, 2008 17:43:30 GMT 1
ritzege 2 is binnen, alle tussensprints zijn tot nu toe gewonnen en alle nr1 en nr2 posities in de belangrijke klassementen zijn ingenomen. verleyse moet morgen winnen, en Jamin zal goed moeten presteren voor de bergtrui, wil hij een podiumplek behalen. Of de eerste plek in de divisiestand uberhaupt theoretisch wel mogelijk is weet ik niet, en heb geen zin om het uit te rekenen, maar ik ga het wel proberen.
Morgen voor de laatste keer met het hart bonzend in de keel wachten tot het 13u is... ik zal het missen.
|
|
|
Post by Schizm on Jun 28, 2008 13:36:16 GMT 1
Mooi begin van mn laatste rittenkoers. Ritwinst voor Reynders, en goede uitgangsposities voor zijn ploegmaten. rijdend op 70% zit heel de ploeg bij de beste 20 van belgië, lang niet slecht. Om de druk voor mezelf even te verhogen zal ik een doelstelling formuleren voor catelonië: - Alle ritten winnen - Alle truien winnen - Elke renner uit de ploeg moet een podiumplek behalen (geel, groen of bollen) - In totaal 6 podiumplaatsen moeten behaald worden (het streven is natuurlijk 9) - Nr1 positie in de divisie na de ronde (gaat wel heel erg moeilijk worden denk ik) Arrogant? misschien... Haalbaar? ZEKER!!! Ben benieuwd petje af, vooral het gemak waarmee je de nr.1 van de divisie haalt heeft me verbaasd, nog jammer dat Jamin vandaag net te kort komt zo heb je toch net niet al je doelstellingen gehaald, maar desondanks een prachtprestatie...
|
|
|
Post by thib555 on Jun 28, 2008 13:56:51 GMT 1
Inderdaad een zeer mooie collectieve prestatie van Rabo drinking team. Ik ben echt is benieuwd naar de skills van zijn rennerkes. Wanneer komen ze op de lijst???
|
|
|
Post by jjvdh on Jun 29, 2008 12:11:31 GMT 1
Verdorie, ik wou vandaag eens voor de zege gaan, valt Van Loey toch wel zeker?! :s
|
|
|
Post by captagon on Jun 29, 2008 21:46:25 GMT 1
petje af, vooral het gemak waarmee je de nr.1 van de divisie haalt heeft me verbaasd, nog jammer dat Jamin vandaag net te kort komt zo heb je toch net niet al je doelstellingen gehaald, maar desondanks een prachtprestatie... Bedankt voor de complimenten. Inderdaad jammer dat Jamin het laat afweten, maar in zijn verdediging kan gezegd worden dat hij, als hij minder goede ploeggenoten had gehad, 2e was geworden in het algemeen klassement en 3e voor de bergtrui. Ik ben blijkbaar hardleers... vergeten de contracten van Jamin en Tresinie te verlengen, en ze zijn vertrokken. Alleen verleyse, reynders en sarton zullen dus hun weg naar de transfermarkt vinden.
|
|