buffalo
Cycling Tourist Group
|
Post by buffalo on Dec 8, 2007 12:00:54 GMT 1
Het nieuwe seizoen start maandag, hier kunnen we wat discussieren zeker...
|
|
pieje
Junior Team
|
Post by pieje on Dec 8, 2007 14:54:29 GMT 1
doen we! ;-) Ik ben de manager van Solandando Racing, nieuw in deze reeks, en ben dus erg benieuwd naar de eerste ronde's
|
|
buffalo
Cycling Tourist Group
|
Post by buffalo on Dec 8, 2007 15:05:36 GMT 1
Ik ben manager van Cycling Buffalo's. Wat zijn je verwachtingen voor Parijs-Nice en met welke renners neem je deel?
|
|
pieje
Junior Team
|
Post by pieje on Dec 9, 2007 19:00:30 GMT 1
Toch wel bij de betere renners die ik heb, maar ik vrees dat dat niet genoeg zal zijn voor deze reeks dus de verwachtingen zijn niet te hoog gespannen ;-) en welk zijn jouw verwachtingen?
|
|
buffalo
Cycling Tourist Group
|
Post by buffalo on Dec 9, 2007 20:14:23 GMT 1
Tgoh meedingen om promotie zou mooi zijn... Mijn beste zouden net niet aan de top reiken van de gemiddelde beste in 3de (heb 1 seizoen niets getraind ) Maar ik zou toch genoeg puntjes moeten kunnen sprokkelen om bovenaan te eindigen ...
|
|
pieje
Junior Team
|
Post by pieje on Jan 7, 2008 16:19:59 GMT 1
aah de site staat terug online! Wnr zou de competitie terug beginnen? Ik hoop dat er niet te veel peloton ondertussen vergeten zijn in onze reeks...
|
|
shane26
Cycling Tourist Group
|
Post by shane26 on Jan 17, 2008 14:58:03 GMT 1
He collega's ik ben nieuw in de reeks en hoop af en toe eens geld te winnen. ik heb niet te veel goei renners maar was veruit den beste in 4.28 spijtig genoeg was er geen concurentie. zal nu wel anders zijn. ik heb waarschijnlijk te veel duur renners om een heel jaar uit te doen zonder problemen dus ik moet wel iets winnen.
alle maandag de grote herstart. veel geluk aan allemaal " maar niet te veel he"
|
|
pieje
Junior Team
|
Post by pieje on Jan 17, 2008 17:59:08 GMT 1
jij ook veel succes en als je geen concurrentie had vorig jaar, vermoed ik dat jij wel een spaarcentje opzij hebt kunnen zetten, niet?
|
|
shane26
Cycling Tourist Group
|
Post by shane26 on Jan 20, 2008 11:07:27 GMT 1
ja dat heb ik wel maa rik heb ook dure renners en trainer. dus kost veel geld elke week. ach we zien wel. ben al blij als ik is kan winnen.
|
|
bananen
Cycling Tourist Group
|
Post by bananen on Jan 24, 2008 18:12:23 GMT 1
Ik ben (zoals mijn forumnaam al doet vermoeden zeker ) de manager van Bananen. Waar ik het eerste seizoen nog vocht tegen de degradatie, het tweede een middenmoter was, ben ik nu stevig gestart. Ik heb enkele coureurs die altijd de punten halen en de rest stelt eigenlijk niet zoveel voor. Doel dit jaar is niet degraderen en af en toe eens een rit winnen.
|
|
shane26
Cycling Tourist Group
|
Post by shane26 on Jan 30, 2008 11:26:46 GMT 1
Toch al 1 koers gewonnen maar das dan ook alles. toch veel moeilijker dan een reeks lager blijkbaar. hopelijk trainen mijn renners goed en kan ik volgend seizoen wat beter uit de hoek komen. nu zal het maar mee draaien zijn denk ik.
|
|
pietn
Cycling Tourist Group
|
Post by pietn on May 5, 2008 14:25:23 GMT 1
Yozl ,
kben nieuw in de reeks (WC Blijf van men Leif). Tzou leuk zijn mocht er opnieuw geforum'd worden... kzit al 2 seizoen in een passieve reeks. Mijn doel is gewoon niet degraderen, verder zien we wel.
cheerz
|
|
kristof
Cycling Tourist Group
|
Post by kristof on Jul 7, 2008 14:07:09 GMT 1
Hoi,
Ben manager van aregsep. Na drie jaar vierde, m'n eerste jaar in derde. Het doel was in deze reeks te overleven. Het loopt toch wat vlotter dan verwacht. Wat zijn de ambities van jullie?
|
|
bananen
Cycling Tourist Group
|
Post by bananen on Jul 8, 2008 13:13:38 GMT 1
Ik zit al heel mijn leven ;D in 3.11 en volgend seizoen terug.
Telkens start ik zeer goed (sta in top 2) maar zoals elk seizoen heb ik een terugval met de grote rondes.
|
|
|
Post by whitestripe on Jul 8, 2008 18:02:11 GMT 1
Ik dacht niet te degraderen, het gaat net iets beter ;D edit: mijn ploeg is Wheeld And A Biscuit trouwens
|
|