|
Post by diederik100 on Oct 22, 2007 16:37:47 GMT 1
mijn verwachtingen: hopelijk een plaats bij de top tien en een ritoverwinning zou mooi zijn, maar bijna onmogelijk denk ik. allez ja et moet nog altijd gereden worden
|
|
|
Post by keptijn on Oct 22, 2007 20:53:57 GMT 1
Een van je renners voluit laten rijden in een rit die tegemoetkomt aan die renner zijn skills. Veel kans dat je dan een rit kan pakken. Want de renners die voor de gele trui rijden gaan niet alles op 1 rit zetten.
Verder moet ik vaststellen dat Windei mijn gele trui na 1 dag al heeft afgepakt. Gelukkig voor mij is 1 van zijn betere renners vandaag gekwetst geraakt. Nu hij met 4 renners verder moet in de tour zal deze uitval ook een negatieve invloed hebben op de prestaties van zijn andere renners. We zullen alleen moeten afwachten hoeveel. Ondertussen blijft Bozet (FC Windei) voor mij de favouriet voor de gele trui. Benieuwd wat er morgen uit de bus zal komen.
|
|
|
Post by vinni26 on Oct 29, 2007 11:51:09 GMT 1
ik heb een klein vraagje ivm fitness
wanneer wordt dit op zondag bijgewerkt is dat na de rit van zondag of ervoor en wat gebeurt er als je een trainer hebt met 20 fitness hoeveel en wanneer krijgt een renner dan bij met fitheid per week
|
|
|
Post by keptijn on Oct 29, 2007 14:16:43 GMT 1
de training gebeurt na de rit van zondag. Iedere training krijgt iedereen er 20 fitness bij. Als je fitness traint komt er die week 20 + de skill van je trainer zijn fitness er bij. Dus als je een trainer met 20 hebt op fitness, dan kan je renner + 40 krijgen op fitness. Hopelijk is dit een beetje duidelijk.
|
|
|
Post by vinni26 on Oct 29, 2007 14:34:07 GMT 1
ja dank je
ik ga volgent seizoen mijn mannetje verder op vlak train en dan ga ik een trainer aanschaffen met 20 op bergen en 20 op fitness gaat duur zijn maar het zal zich afbetalen op lange termijn want men renners zullen fitter zijn tijdens de grote rondes als de rest + ik zal fittere renners hebben bij de kleinere rondes , ik ga minder renners nodig hebben om aan alle wedstrijden kunnen meeterijden ( minder team kosten ) + door de vele wedstrijden is da kans op meer inkomsten groter + men renners zullen veel rapper sterk worden omdat ze veel wedstrijden rijden
|
|
|
Post by keptijn on Nov 2, 2007 0:33:55 GMT 1
de tour de france is beter geëindigd dan verwacht. We hebben verschillende ritten kunnen controleren en binnenhalen. En het mooiste van al op de laatste dag, hebben we de gele trui nog van Bozet (F Windei) kunnen afsnoepen. Maw we hebben van de eerste dag tot de laatste dag in het geel gereden LOL.
Nu begint het natuurlijk te kriebelen om toch nog die eerste plaats in te nemen. Het verschil met Windei bedraagt zo een 100 punten. Veel zal er van af hangen of Windei alles op alles zal zetten om zijn eerste plaats te behouden. Want 100 punten lijkt veel, maar kan soms zeer snel overbrugd worden.
|
|
|
Post by vinni26 on Nov 4, 2007 12:05:40 GMT 1
als hij slim is haalt hij het zo van jouw
hij moet een paar renners opoffer dit seizoen door in eneco tour of tour pologne even zot te doen
ps : hoe zie ik of mijn renner gevallen of plat gereden is
|
|
|
Post by diederik100 on Nov 4, 2007 20:10:34 GMT 1
mja tzal nog spannend worden aan de top! ik wel blij, vandaag mijn tweede overwinning in mijn carriere binnen gehaald
|
|
|
Post by diederik100 on Nov 6, 2007 13:28:47 GMT 1
en vandaag nog een bergtrui erbovenop, het team begint te draaien!! jammer genoeg is ie nu wel 3 weken geblesseerd:s
|
|
|
Post by keptijn on Nov 7, 2007 10:53:07 GMT 1
inderdaad in de duitsland tour is het duidelijk geworden dat de andere clubs stilletjes dichterbij komen. Gelukkig heb ik zonder ritoverwinning toch de gele trui binnengehaald. Dit verkleint de kloof met windei tot een 60-tal punten. Maar windei blijft favouriet. De volgende rondes zijn niet zo goed voor mijn flatrijders. FC windei zijn renners zijn op deze rondes beter. Omdat hij bergen traint en omdat zijn renners betere multiskills hebben. (allé dat denk ik toch)
Maar desondanks wil ik toch mijn best doen om nog wat puntjes te pakken.
|
|
|
Post by keptijn on Nov 7, 2007 16:28:12 GMT 1
en zo zie je maar. Vandaag wat B-renners aan 100% laten rijden en ik sta plots 1ste met een schamele 100 ptn voorsprong.
Volgend seizen zal dit moeilijker worden want ik ga mijn spelersgroep serieus moeten inkrimpen.
|
|
|
Post by vinni26 on Nov 7, 2007 19:21:59 GMT 1
ik zit -180.000 wil dit zeggen dat ik op het einde van het seizoen gedaan heb met praten ?
|
|
|
Post by keptijn on Nov 7, 2007 22:20:21 GMT 1
nee, als je op zondag -500.000 hebt, dan is het gedaan. Maar ik vrees dat je een speler zal moeten verkopen om dit op te halen. Tip: verkoop je speler met het hoogste loon.
|
|
|
Post by keptijn on Nov 7, 2007 22:27:14 GMT 1
net je ploeg gecheckt. Met 13 renners en zo lage lonen kan je niet meer besparen. 't Zal tijd worden om geld te winnen met het koersen.
|
|
|
Post by vinni26 on Nov 8, 2007 22:31:57 GMT 1
wil jij een renner kopen voor 178.000
|
|