zjoere
Cycling Tourist Group
|
Post by zjoere on May 31, 2007 19:40:45 GMT 1
eigelijk niet eerder iemand die : gelijkstelde aan , en niet zo'n oog heeft voor beduidende cijfers
|
|
davidov
U23 Developm. Team
Vibi's 4:1
|
Post by davidov on Jun 1, 2007 12:49:01 GMT 1
haha Joop, geweldig.
De giro gaat mij nu wel goed af. 3-e in de stand dan plaats 6-8-13 en 20.
Ik hoop dat ze allemaal nog een paar plaatsen opschuiven. Mijn voorsprong op de 3-e in de divisie stand is nu 290 punten. Hopelijk kan ik deze vorm aanhouden en schuif ik een divisie op!
Suc6 nog iedereen. En die holleman dat alles wint, pfff
|
|
davidov
U23 Developm. Team
Vibi's 4:1
|
Post by davidov on Jun 12, 2007 16:46:34 GMT 1
4 zeges in de Giro. Een 2-e en 3-e plek in het algemeen klassement. Daarnaast de groene trui gepakt en 2-e bij de bollen.
Op naar de TDF en mss ondertussen een kleine cours meepakken.
|
|
|
Post by keptijn on Aug 12, 2007 21:08:53 GMT 1
hopelijk zal het dit seizoen iets minder rustig zijn op dit forum. Wat zijn jullie doelstellingen voor dit seizoen?
|
|
|
Post by keptijn on Aug 14, 2007 7:55:50 GMT 1
eens snel alle ploegen overlopen. Het is onvoorstelbaar hoeveel ploegen er geen trainer hebben. Ook zijn er verschillende ploegen met ene trainer die op alle trainingstypes een paar punten hebben. Lezen die dan geen regels en forum? Gelukkig zijn er nog een handvol ploegen die het spel wel door hebben. Flat wordt het meest getraind. Twee ploegen leggen zich toe op bergtrainingen. In de rangschikking zullen deze ploegen snel genoeg naar boven komen (letterlijk en figuurlijk).
|
|
|
Post by keptijn on Aug 16, 2007 22:15:07 GMT 1
volgend seizoen beter zeker? ik zal hier waarschijnlijk niet veel meer komen kijken. Als iemand hier toch leven in wil blazen,stuur mij dan maar een igm.
|
|
|
Post by diederik100 on Aug 21, 2007 14:41:12 GMT 1
ik heb juist een account gemaakt en zit in 4.1 Heb je enkele tips om een goede start te maken en niet direct failliet te zijn?
|
|
|
Post by captagon on Aug 21, 2007 15:02:39 GMT 1
Ten eerste, de wiki en het forum goed doorlezen voor je ook maar iets gaat kopen of doen met je team. niet prutsen met contracten van renners. Een trainer kopen die 20 heeft op een bepaalde skill (flat of mountain wordt het meest gebruikt. niet de fout maken die veel beginners maken, met een trainer die 5 heeft op meerdere skills) En dan verder de goede renners selecteren voor de races en oppassen niet te veel (of liefst, geen) extra fitness te gebruiken in de eerste ritten van rondes. Niet te zot doen met je geld, door renners te kopen of materiaal te selecteren. Goed nadenken ook over je sponsor, wil je meer geld per week, of heb je meteen een grote smak geld nodig om een goede trainer te kopen en neem je dan genoegen met wat minder sponsoring per week?
|
|
|
Post by keptijn on Aug 22, 2007 8:21:29 GMT 1
goede starters uitleg
zo te zien worden in onze divisie de knikkers maar door een select groepje gedeeld. Hopelijk kan Diederick snel genoeg een ploeg vormen die ook af en toe een graantje meepikt. Nog een goede tip: voor de grote rondes ga je waarschijnlijk geen renners hebben die potten kunnen breken. Dus concentreer je op een bepaalde rit die je renner ligt en zet hem dan in voor de volle 100%. volgens mij is dat de enige manier om een beetje geld te verdienen. Je kan ook je beste renners sparen voor de losse ritten. Vermits de meesten hun beste renners gebruiken in de rondes. En dan soms moeten laten rusten en vervangen door hun mindere vervangers in de tussenritten.
|
|
|
Post by keptijn on Aug 24, 2007 7:19:56 GMT 1
I parijs-Nice hebben we de gele trui leedzaam zien vertrekken naar Bozet van FC Windei. Bozet won de laatste rit met een uitzonderlijke inspanning en snoepte met 43 seconden de leiderstrui af van Ferdin.
De ploeg is op wraak belust en hopelijk zal dit al te zien zijn in de rittenkoers Tirreno-Adriatico.
|
|
|
Post by keptijn on Oct 17, 2007 20:33:24 GMT 1
toch spijtig dat hier niemand iets post, ondanks de meer dan 1000 bezoekjes.
|
|
|
Post by vinni26 on Oct 17, 2007 20:44:14 GMT 1
nu wel
|
|
|
Post by keptijn on Oct 17, 2007 20:51:09 GMT 1
na een lange afwezigheid een nieuwe poging om onze divisie topic nieuw leven in te blazen. De voorbije periode is er veel gebeurd. We hebben veel gewonnen, maar belangrijke punten ook laten liggen. Zo was er bijvoorbeeld de Giro. De manager dacht dat de trainer de ploeg ging inschrijven omdat ze toch in de buurt al het parcour aan het verkennen waren. En de trainer dacht dat de manager dit wel zou doen (het is tenslotte ook zijn taak). Met gevolg dat Windei onze koppositie in de rangschikking heeft afgesnoept. Ondertussen hebben we de kloof al een beetje gedicht. Maar vermits onze ploeg niet over de financiële middelen beschikt om een goede ronderenner aan te trekken. En we nog niet lang genoeg bezig zijn om zelf een allround renner te kweken. Zullen we geen potten breken in de Tour en is de kans reëel dat Windei terug uitloopt. En in de na tour criteria vallen er niet genoeg punten te rapen om dat goed te maken. Dus door het misverstand tussen manager en trainer, moeten wij genoegen nemen met een tweede plaats. Gelukkig is er geen kaper op de kust om deze 2de plaats af te nemen.
Hopelijk komen er nog managers van 4.1 naar hier. Dan kunnen we wat verwachtingen uitwisselen en bijstellen.
|
|
|
Post by keptijn on Oct 17, 2007 20:52:03 GMT 1
yes, yes volk!!!!
|
|
|
Post by keptijn on Oct 19, 2007 14:21:32 GMT 1
Het blijft hier DOODkalm.
Wat zijn jullie verwachtingen voor de Tour de France?
De mijne winnen! Maar realistisch gezien zou ik al hel blij zijn met de groene trui. Voor de bolletjestrui kom ik als flattrainer niet direct in aanmerking. Waar ik zeker voor ga zijn enkele ritoverwinningen. Een bijstelling van mijn ambities zal zeker nodig zijn halverwege de tour. Maar 1 ding is zeker, vermits ik geen fitness kan trainen, kan ik niet veel verwachten van mijn renners in de 2de week.
|
|