cpr88
Amateur Team
|
Post by cpr88 on Dec 26, 2006 23:21:06 GMT 1
het divisieforum voor 3:8 als d'andre ook uitvogele da ge u eerst nog een extra account moet maken ... handig is het niet bollie, vl, eigenlijk hadde we nog langer moeten wachten, en dan met 8 tegelijk inschrijve als er een open reeks was
|
|
mrpiet
Amateur Team
|
Post by mrpiet on Dec 26, 2006 23:40:40 GMT 1
Twee accounts is idd niet handig maar nogal nodig als je een forum gebruikt zoals dit denk ik Hopelijk gebruikt iedereen dezelfde nick ingame als op het forum, dan valt alles nogal mee denk ik.
|
|
|
Post by creiferd on Dec 28, 2006 1:06:49 GMT 1
Hello, content d'être dans une des premières division qui participe au forum.
Bonne chance à tous! Veel geluk aan iedereen! Good luck!
|
|
|
Post by bollie on Jan 2, 2007 9:17:53 GMT 1
De eerste etappe van parijs-nice is gereden, en ik moet vaststelle da mijn renners niet echt goed hebben gepresteerd Maar dat was wel allemaal voorzien in mijn master-plan voor parijs nice. Vandaag wordt er een betere prestatie verwacht van mijn renners. Iedereen veel geluk in de etappe van vandaag.
|
|
|
Post by kannibaal on Jan 2, 2007 11:56:51 GMT 1
Jaja, goed begonnen in Parijs-Nice door de eerste etappe te winnen en ook de eerste plaats in het bolletjesklassement, maar de eindzege zal ik aan iemand anders laten want ik doe niet mee in de 2de etappe.
Good luck to you all!!
Kannibaal
P.S.: Gelukkig nieuwjaar!!!!
|
|
|
Post by kevin0vl on Jan 2, 2007 13:22:45 GMT 1
Vandaag gaan we is iets teste seh We gaan voor de tussensprinten en wie weet een deftige plaats. Ik zen eigenlijk ni al te goe vertrokke in da spelleke, want ik rij maar met 2 renners en mennen beste moet/mag rusten Mss volgende races wel meepakke en dan winne !!
|
|
cpr88
Amateur Team
|
Post by cpr88 on Jan 2, 2007 18:55:10 GMT 1
door dat herrijden van vandaag verlies ik winstgeld en punten niet tevreden dus
|
|
|
Post by bollie on Jan 2, 2007 22:01:06 GMT 1
aha da herrijde was e goe id nu emk tenminste punte kan weer beginne nadenke over de rest van men races veel geluk in den tirreno adriatico e
|
|
mrpiet
Amateur Team
|
Post by mrpiet on Jan 2, 2007 23:11:31 GMT 1
kweet nie of ik er iets bij gewonnen of verloren heb bij het herrijden maar ik ga alleszinds voor de eerste en laatste plaats in parijs-nice
|
|
|
Post by kevin0vl on Jan 2, 2007 23:31:19 GMT 1
Verschrikkelijk dat herrijden, maar wel realistischer het plan voor tirreno adriatico is klaar en we gaan er volledig voor Ik sta voorlopig mss wel op een degradatieplaats, maar daar blijfk zeker ni, mijn ritten komen er nu aan
|
|
cpr88
Amateur Team
|
Post by cpr88 on Jan 3, 2007 13:40:44 GMT 1
vanaf de derde divisie zie ik TA er niet meer tussenstaan, achja, komt wel in orde zeker
|
|
|
Post by kevin0vl on Jan 4, 2007 18:30:42 GMT 1
Vandaag men eerste punten behaald !!!! schitterende 2e plek en 2e op elke berg, altijd achter dezelfde Maar de teamnaam staat ne meer int rood, das al iets! Morge of overmorgen hopelijk de eerste rittenwinst en mss een trui in de wacht slepen
|
|
|
Post by kevin0vl on Jan 6, 2007 13:00:42 GMT 1
Vandaag dan eindelijk de tweede rit van TA, kbegin verslaafd te geraken vrees ik Ma bon, vandaag gaan we volop voor de winst !!! Tis te hopen dat lukt!!
|
|
cpr88
Amateur Team
|
Post by cpr88 on Jan 8, 2007 0:23:00 GMT 1
hier spreken we van een geslaagd begin van het pelotonspel we staan ver boven de degradatie, en ook niet op een promotieplaats, want dat wil ik eigenlijk vermijden Doch hebben we een mooie winst gemaakt, in een week met veel races, maar ook met veel aankopen (trainer, etc). de merchandising werkte direct en bracht me de volle 155 euro's op de prijzen zijn verhoogd voor volgende week en er is ook een iets grotere voorraad ingeslagen (die nog kan vergroten als we meer supporters zouden bijkrijgen in de loop van de week)
|
|
|
Post by bollie on Jan 8, 2007 10:34:56 GMT 1
cpr ksnap ni waarom da ge ni wilt promovere, iedereen is eve slegt zenne. nu ist de moment kheb de volle 500 verdiend me de merchandising. keb hierover ook nen topic geopend, gelieve daar is te gaan zien en liefst van al nog mee te doen ook. we worden er allemaal beter van mijn team is wa weggezakt in het klassement en da zal de komende week ook ni betere. tis wachte op de vuelta al pais vasco.
|
|