|
Post by colalight on Apr 14, 2007 21:25:35 GMT 1
Door een stomme fout heb ik per toeval al een nieuwe trainer aangenomen. Daardoor stond ik -1000K. Deze week heb ik een pak renners verkocht maar de laatste lopen af zondag rond 19u40. Ik heb die inkomsten nodig om niet failliet te gaan.
Nu sluit de site reeds om 15u wat gaat er dan gebeuren? Hopelijk niet failliet!
Bij transfers kan je niet onder nul gaan maar met het aanstellen van een trainer wel. Dit is toch een kleine bug.
Alle hopelijk komt alles goed en kan ik het seizoen normaal starten.
Hoopvolle groetjes,
Colalight van De Groeihormoontjes
|
|
|
Post by the master on Apr 14, 2007 21:27:01 GMT 1
dit is denk ik een bug. de limiet voor een trainer is ook - 100 000
|
|
|
Post by Ambi on Apr 14, 2007 21:59:59 GMT 1
Dit is een soort van een bug maar is bekend. Als je een scout aanneemd kan je diezelfde week T.O.V. je current finances ook een trainer aannemen waardoor je dus hoog de min in kan gaan. Dit heb ik al aangekaart bij padrino maar hier is nog geen verandering in gekomen. (laatste wat ik door de strenge controles van padrino heb gekregen was dat je andere lopende transfers worden meeberekend in de biedingen ;D) Maar om terug te komen op jou probleem: Ik denk dat als er al hoog genoege biedingen zijn op je renners dat je dan wel zal kunnen overleven. Maar misschien kan padrino bij uitzondering (niet alleen voor jou) de economische update Maandag om 20.00 uur laten doen aangezien de site voor een groot deel van de dag morgen inderdaad plat ligt (met natuurlijk alle transfers 24uur verschuiven.)
|
|
|
Post by colalight on Apr 15, 2007 8:59:19 GMT 1
Laten we idd hopen dat Pandrino de economische update pas maandag doet. Als ik op voorhand wist dat de site plat gingom15u had ik er wel voor gezorgd om tegen dan onder -500K te staan.
Maar goed: hopelijk worden deze kleine kwaaltjes verholpen en kan ik verder blijven doen met mijn ploegske.
Duimen maar, groetjs en succes in het nieuwe seizoen.
Colalight
|
|
|
Post by Il Padrino on Apr 15, 2007 9:27:52 GMT 1
Economische update gaat om 15:00 vandaag gebeuren, want de seizoensupdate gebeurt gelijktijdig. De reden waarom deze uitzonderlijk vroeger is, is omdat ik nadien nog manueel een 50-tal ploegen moet verschuiven naar de Roemeense divisies.
Dat je zo'n dure trainer kunt kopen is mss wel een (kleine) bug, maar je moet zelf ook je financies in het oog houden.
|
|
|
Post by Ambi on Apr 15, 2007 10:08:19 GMT 1
Ok padrino daar heb je wel degelijk groot gelijk. Je financiën liggen bij jezelf. Ik wens je trouwens nog sterkte met je taak om al die roemeense teams te verhuizen
|
|
|
Post by coureurtjen on Apr 15, 2007 10:34:48 GMT 1
mss een idee om het spel te implementeren ooit: leningen?
|
|
|
Post by Ambi on Apr 15, 2007 10:42:18 GMT 1
Het feit dat je in de "-" gaat is al een lening op zich he. Ik probeer altijd uit de min te blijven en dit is mij tot nu toe nog nooit mislukt op peloton. Met een goed management en een beetje geluk kan je gemakkelijk nooit in de min gaan
|
|
|
Post by coureurtjen on Apr 15, 2007 10:45:00 GMT 1
ik heb met Ht heel vroeger een keer in de min geweest (-200k) en sindsien: NOOIT MEER .
|
|
|
Post by Ambi on Apr 15, 2007 11:26:14 GMT 1
IDD liever een weekje of 2 wachten voordat je een nieuwe ... aanneemt dan al direct te kunnen aannemen maar wel 2-3 weken in de min te zitten.
|
|
|
Post by Ambi on Apr 15, 2007 11:29:37 GMT 1
Trouwens ik ben eens gaan kijken naar de renners die je verkoopt en nooit zal je met die renners 500k kunnen verdienen... En zelfs al kon je 500k verdienen moet je nog meer renners verkopen want volgende week zijn er geen races alleen maar kosten. Dan stel ik mij de vraag wat ga je doen met een team met 5 matige renners? Dan kan je beter een nieuw team beginnen denk ik.
|
|
|
Post by colalight on Apr 15, 2007 12:06:23 GMT 1
Tja had idd beter moeten weten. Ga met HT nooit onder nul. Had gedacht dat het niet ging lukken als ik klikte maar blijkbaar dus wel.
Spijtig want met het geld dat ik nu krijg van deze renners (momenteel 140K kom ik er want heb nog 130K nodig), hopen maar. Wie weet haal ik het nog met de bonus van de beste renner.
Duimen maar en anders nioet getreurd maar een nieuw team.
Grtz en succes allemaal
|
|
|
Post by sirconinx on Aug 24, 2007 8:13:18 GMT 1
Ik heb hetzelfde probleem als de topicopener ik sta ook 789K in de min en ja leningen zou goed zijn mss
maar wat gebeurt er als je failliet gaaat ?
|
|
|
Post by Il Padrino on Aug 24, 2007 9:24:46 GMT 1
Dan komt de deurwaarder langs bij je thuis.
|
|
|
Post by sittingbull on Aug 24, 2007 12:24:51 GMT 1
Dan moet je maar niet Min gaan ?? ik kan zelf mijn week lonen niet betalen van wat ik win ) weet je met leningen zul je alleen maar dieper in put geraken want dan heb je weer meer geld om te kopen wat we natuurlijk zullen doen om toch maar punten paken .
|
|