damien
U23 Developm. Team
|
Post by damien on Apr 24, 2007 17:03:47 GMT 1
Het prijzengeld voor de ritwinnaar hangt af van het aantal deelnemers,maar is dat ook zo voor de winaar van de truien?Of wint men dan effectief het bedrag dat er staat.
|
|
|
Post by Il Padrino on Apr 24, 2007 17:32:47 GMT 1
Dat geldt ook voor truien. Hiervoor wordt het aantal deelnemers bij de eerste rit genomen.
|
|
|
Post by michiel1551 on Apr 24, 2007 17:41:27 GMT 1
er was gezegd dat alle bot teams naar een lagere divisie werden geplaatsd, maar in mijn divisie(3:4) zijn er nog minstens 2. Hoe komt dit
|
|
|
Post by Il Padrino on Apr 24, 2007 18:07:28 GMT 1
Waarschijnlijk zijn die teams bots geworden met de laatste update.
|
|
|
Post by michiel1551 on Apr 24, 2007 18:34:08 GMT 1
word dit nog opgelost of blijft het zo
|
|
|
Post by Ambi on Apr 24, 2007 19:08:08 GMT 1
Blijft zo. Padrino kan niet elke week een bot doorschuiving doen he
|
|
|
Post by banaan on Apr 24, 2007 19:44:30 GMT 1
Er doen slechts 10 renners mee in Parijs-Nice waarvan er 50 de mijne zijn en 5 van een Bot-ploeg. Hoeveel geld zal ik per trui(Ik win ze 90% zeker allemaal) ontvangen?
|
|
trum2
Cycling Tourist Group
|
Post by trum2 on Apr 24, 2007 22:32:53 GMT 1
kan er mij iemand zeggen hoeveel invloed de materiaal keuze eigenlijk heeft?
bedankt!
|
|
|
Post by CableGuy on Apr 25, 2007 6:57:33 GMT 1
Vraagje aan I-P: is het niet mogelijk om wat info te geven op het moment dat de site offline is, in plaats van dat we een foutmelding krijgen? Kan je niet net als ht info geven over wat er aan de hand is en hoe laat je verwacht dat het herstelt is? Wel in tegenstelling tot in HT is hier geen team fulltime aanwezig (of on call) om deze info te verstrekken. Eerste vereiste om zoiets te kunnen voorzien is alvast een detectiesysteem om te beoordelen of er inderdaad iets mis is met de site (dat kan vanalles zijn: bepaalde pagina's die niet laden, heel de site die niet laadt, site is supertraag, inloggen gaat niet, er liep iets mis bij berekeningen of updates ...). Zo'n detectiesysteem lijkt me al niet zo makkelijk om te maken. Daarenboven is het niet evident om wanneer de site omwille van bijvoorbeeld serverproblemen platligt, dan toch nog een pagina te tonen met informatie waarom. En wat bedoel je dan met info? Feit dat de site eruitligt? Dat zie je zo ook wel natuurlijk. Boodschap over wat er mis is? Hm, tegen dat dat achterhaald is, zal het in vele gevallen al bijna opgelost zijn ook, denk ik. Boodschap wanneer de site terug beschikbaar zal zijn? Bij een geplande maintenance is dat te doen, maar bij onverwachte uitval of problemen, moet IP het al opgemerkt hebben + al een inschatting hebben kunnen maken wanneer hij eraan kan beginnen + hoe lang het vermoedelijk zal duren, en ook dat lijkt me niet zo evident op dit moment. Met andere woorden: dit spel is vooral het resultaat van de inspanningen van 1 persoon, en in die hoedanigheid lijkt het me moeilijk om een dergelijk systeem op punt te stellen. Vergeet niet dat het in HT jaren niet gewerkt heeft, en men de info zelf (buiten Hammak) maar heel recent meegeeft (indien ze eraan denken .
|
|
yoda
Cycling Tourist Group
|
Post by yoda on Apr 25, 2007 20:01:32 GMT 1
Zijn de races eigenlijk ieder jaar dezelfde? maw is de Gent-Wevelgem van dit seizoen exact dezelfde als die van volgend seizoen? Of veranderen die telkens?
|
|
|
Post by giguillaume on Apr 25, 2007 20:20:06 GMT 1
wel, soms zal dit wel veranderen als er veel klachten zijn
|
|
|
Post by banaan on Apr 25, 2007 20:51:36 GMT 1
Er doen slechts 10 renners mee in Parijs-Nice waarvan er 5 de mijne zijn en 5 van een Bot-ploeg. Hoeveel geld zal ik per trui(Ik win ze 90% zeker allemaal) ontvangen?
|
|
|
Post by CableGuy on Apr 26, 2007 0:54:45 GMT 1
Het is 10% van het maximum, met andere woorden 12,5k + 12,5k + 20k.
Indien je erin slaagt om elke race de top-5 te behalen en elke keer een andere sprint sprinter en mountain sprinter instelt, dan kan je theoretisch 191.250 € verdienen in een kleine tour. :-)
Na deze tour kan je dus jezelf evalueren door te bekijken hoeveel percent je van dat bedrag hebt gehaald.
|
|
|
Post by wielerfan on Apr 26, 2007 14:11:56 GMT 1
Ik heb 4 vraagjes. 1. Hoe goed worden je wielrenners ong.? 2. Wat heb je aan een Youthscout? 3. Aan hoeveel wedstrijden zo je ong. aan mee kunnen doen? 4. Als je een helm neemt met hill -1% gaat je wielrenner dan ook slechter klimmen.(mountain)
Bij voorbaad bedankt voor de antwoorden
|
|
|
Post by Schizm on Apr 26, 2007 15:10:59 GMT 1
Ik heb 4 vraagjes. 1. Hoe goed worden je wielrenners ong.? 2. Wat heb je aan een Youthscout? 3. Aan hoeveel wedstrijden zo je ong. aan mee kunnen doen? 4. Als je een helm neemt met hill -1% gaat je wielrenner dan ook slechter klimmen.(mountain) Bij voorbaad bedankt voor de antwoorden 1. ze hebben een potentieel tot 20 op elke skill (hoe snel ze stijgen hangt af van de skill van je trainer en van de future ability en de leeftijd van je renners individueel) 2. Een jeugdscout met 20 perception vind voor jou elke week een nieuwe renner met een totale primaire skillwaarde van 14 (of meer als zijn mood goed is). Future Ability en Current Ability bepalen hoe hoog deze verborgen skills bij de gepullde renners kan zijn ! 3. zoveel je zelf wil (dit seizoen 79) maar tactisch kan het misschien beter zijn om sommige wedstrijden over te slaan en voluit voor andere te gaan. 4. als er -1% hill staat betekend dat dit enkel invloed heeft op hill en nooit op mountain.
|
|