niels
Cycling Tourist Group
|
Post by niels on Mar 31, 2007 16:47:13 GMT 1
Aloha, kheb weer een paar vraagjes - Jelenia Góra > Karpacz (38) Wat betekent het nummer tussen haakjes na een race? - Tot welke leeftijd wordt een renner als 'trainee' gerekend? Kweet wel, je kunt ze blijven trainen natuurlijk, maar tot wanneer ongeveer gaat het relatief snel? - Kheb nu een coach van 10 Mountain. Hoeveel weken zal een 21-jarige erover doen om te stijgen? Mvg, Niels
|
|
|
Post by Ambi on Mar 31, 2007 16:51:00 GMT 1
1) Het nummer tussen de haakjes is het "ID" van een race. Je zal zo'n nummers ook bij teams en renners zien terugkomen, dit is gewoon iets om hen mee op te sporen. 2) Een renner zal altijd trager gaan trainen omdat hij ouder wordt maar vanaf 35 stopt hij met trainen en kan hij dalen in skill. Ik zou zeggen dat een trainee tot 27 is. 3) Dat kan je nu nog niet zeggen omdat er met trainen een verborgen skill is (Current Abilitiy) en indien dit hoog is traint hij snel, indien dit laag is traint hij traag. Deze skill kan je alleen maar te weten komen door op termijn te vergelijken met andere renners
|
|
niels
Cycling Tourist Group
|
Post by niels on Mar 31, 2007 16:52:30 GMT 1
Ok, bedankt voor je vlugge reactie
|
|
|
Post by the master on Mar 31, 2007 22:24:35 GMT 1
voor alle hattrickers: als er iemand een nieuwe reeks zoekt voor zijn jeugdacademie dan ben je van harte welkom in deze reeks: tonight we dine in hell (39437)
ps: als deze post niet mag zal ik hem verwijderen :-)
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 1, 2007 18:56:34 GMT 1
Op het einde van het seizoen word de fitness gereset. Worden de lonen gereset en de bonussen of niet? Zoniet, dan wordt de mood toch ook niet gereset?
|
|
|
Post by Ambi on Apr 1, 2007 19:02:59 GMT 1
Mood wordt gereset maar lonen en bonussen niet.
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 1, 2007 19:14:28 GMT 1
Dus je moet hun bonussen en lonen nog verhogen om hun mood hoog te krijgen, of ze moeten al zeer veel winnen?
|
|
|
Post by Ambi on Apr 1, 2007 19:19:08 GMT 1
Ik heb me vergist: Mood wordt niet gereset maar Form en fitness wel
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 1, 2007 19:21:05 GMT 1
Ah, ok. Bedankt, maakt form dan iets uit voor de prestaties van de renner zelf, of is het gewoon om zijn average value van het nieuwe seizoen te bepalen?
|
|
|
Post by Ambi on Apr 1, 2007 19:23:29 GMT 1
Form heeft een lichte invloed op de prestaties
|
|
|
Post by droopy on Apr 2, 2007 0:22:20 GMT 1
Een vraag over de verborgen current ability. Is dit iets dat compleet los staat van zijn skills (flat, hill,...)? Of wordt current ability net daaruit berekend?
|
|
|
Post by Schizm on Apr 2, 2007 7:57:28 GMT 1
de current ability staat los van de zichtbare skills.
|
|
|
Post by Quatannens on Apr 2, 2007 9:11:43 GMT 1
En wat is de current ability dan precies? In de FAQ wordt gezegd dat het belangrijk is om races te winnen en het duid aan hoe goed ze momenteel zijn. Hoe is current ability dan belangrijk in een race?
En wat is het nut van current ability om aan te duiden hoe goed ze momenteel zijn?
|
|
|
Post by Ambi on Apr 2, 2007 9:19:31 GMT 1
Current ability is een random factor die bepaald hoe goed een renner kan worden. Zoals in het echte leven heb je mensen die gewoon geen aanleg hebben voor wielrennen hoe hard ze ook trainen. Dit is die current ability
|
|
|
Post by CableGuy on Apr 2, 2007 9:20:31 GMT 1
Ik denk dat een hoge current ability gewoon een extra (verborgen) boost geeft aan de renner.
|
|