|
Post by Schizm on Feb 25, 2007 20:53:37 GMT 1
het gaing wel om 5 seizoenen he niet om 5 jaar maar je doet het hoe je het zelf wil natuurlijk ...
|
|
notjez
Amateur Team
|
Post by notjez on Feb 25, 2007 21:00:30 GMT 1
Dat vind ik ook een goede regel. Vijf seizoenen is nog behoorlijk veel, tegen dan heb je al lang je geld van je trainer terug verdiend en koop je een nieuwe
|
|
|
Post by stefkeswoon on Feb 25, 2007 21:14:10 GMT 1
Mijn kopman voor de Tour de France is vandaag, zondag, voor één week geblesseerd geraakt tijdens de training. Over exact één week start de Tour de France. Ga ik nu mijn kopman moeten missen voor de hele Tour de France? Of kan hij op een of andere manier vòòr zondag 4 maart 12u45 terug gezond geraken?
Dit lijkt me nu ongeveer het meest irritante wat een manager kan meemaken; een renner die enkele uren extra nodig heeft vooraleer hij in een 11-daagse tour stapt. Grrr.
|
|
|
Post by peenuts on Feb 25, 2007 21:18:17 GMT 1
Sorry Stefke, maar ik vrees dat jouw kopman inderdaad forfait zal moeten geven. Niets aan te doen ! Maar omdat je Zita Swoon-fan bent, wens ik je het allerbeste !
|
|
|
Post by stefkeswoon on Feb 25, 2007 21:24:35 GMT 1
Bon, dan begeef ik mij straks naar de klaagmuur en ga zevenendertig pagina's volschrijven, denk ik.
Maar ik zal ook een alinea besteden aan de vreugdemuur omwille van de goede muzieksmaak van de Pelotonners ;D
|
|
|
Post by CableGuy on Feb 26, 2007 7:14:29 GMT 1
Het zal gewoon veel moeilijker worden om met dezelfde renner alles te winnen, en het is maar best ook Daarover zijn nog geen maatregelen afgekondigd, en dus is dit voorbarig. Alleen zal die renner minder prijzengeld mee naar huis nemen.
|
|
|
Post by bobrain1 on Feb 26, 2007 11:50:46 GMT 1
Heb geen enkele stijging van een renner,is er iets aan de hand of heb ik gewoon pech.
|
|
|
Post by Schizm on Feb 26, 2007 12:10:47 GMT 1
je renners stijgen steeds in skill na een training alleen zie je dat natuurlijk enkel echt bij het overschrijden van een geheel getal (dan wordt 3 bvb 4, maar tussenin gaat het van bvb. 3,456 naar 3,654). Waar je dat wel aan kan merken (behalve als het een echt kleine stijging is) is aan de toename van de transferwaarde.
|
|
|
Post by Il Padrino on Feb 26, 2007 13:00:47 GMT 1
Mijn kopman voor de Tour de France is vandaag, zondag, voor één week geblesseerd geraakt tijdens de training. Over exact één week start de Tour de France. Ga ik nu mijn kopman moeten missen voor de hele Tour de France? Of kan hij op een of andere manier vòòr zondag 4 maart 12u45 terug gezond geraken? Dit lijkt me nu ongeveer het meest irritante wat een manager kan meemaken; een renner die enkele uren extra nodig heeft vooraleer hij in een 11-daagse tour stapt. Grrr. Kheb hetzelfde voor
|
|
|
Post by bobrain1 on Feb 26, 2007 13:02:02 GMT 1
dat heb ik niet bijgehouden dus kan ik niet meer zien.
|
|
|
Post by peenuts on Feb 26, 2007 13:17:54 GMT 1
Heb geen enkele stijging van een renner,is er iets aan de hand of heb ik gewoon pech. Gewoon pech !
|
|
|
Post by Schizm on Feb 26, 2007 13:20:22 GMT 1
Heb geen enkele stijging van een renner,is er iets aan de hand of heb ik gewoon pech. Gewoon pech ! het is maar hoe je het bekijkt want of het nu zichtbaar is of niet hij stijgt toch evenveel, alleen is zo'n visuele pop natuurlijk veel leuker om dat het dan echt opvalt ...
|
|
|
Post by Berserker on Feb 26, 2007 20:04:13 GMT 1
Hoe groot is de invloed van leiderschap in een TTT? en hoe word zo een TTT berekend?
|
|
|
Post by Ambi on Feb 26, 2007 20:07:18 GMT 1
In de TTT is het zo dat de tijd van je traagste renner telt, dus als je maar met 1 renner start word alleen zijn tijd gebruikt
|
|
|
Post by Berserker on Feb 26, 2007 20:08:44 GMT 1
Maar is het totale leiderschap van je renners belangrijk of alleen van je teamleider?
|
|