dcrony
Cycling Tourist Group
|
Post by dcrony on Nov 17, 2006 10:54:03 GMT 1
Ik speel sinds een jaar Hattrick en het bevalt me wel. ook Sokker speel ik sinds een maand of twee en deze lijkt me ook wel leuk. Geen van beide kan echter tippen aan Freekick (speel ik +/- 3 maanden). Bij Freekick heb je veel meer invloed op de resultaten dan bij HT. Je kan verschillende tactieken uitproberen die elk het verschil kunnen maken. Vooral hun match verslag is superieur. Waar er bij HT willekeurige zinnetjes worden gegeven, gebeuren de vermeldingen bij Freekick echt waardoor je kan zien hoe je deze kan verbeteren of vermijden. Het is zeker niet simpel en het duurt het tijdje voor je het onder de knie hebt. Je krijgt een massa info die heel behulpzaam is. Verder kan je individuele training geven aan elke speler. Dit twee keer per dag. Elke speler kan dus twee verschillende stats per dag trainen. Het forum is erg uitgebreid en behulpzaam. Net als de transfermarkt. Het duurde zeker 7 matchen voor ik eens kon winnen. Ondertussen doe ik het erg goed en ben ik al eens gepromoveerd en ook nu heb ik nog steeds kans op de titel in de eerste amateur divisie om te promoveren naar de derde divisie. Dit is werkelijk mijn number one game. Ga zeker eens een kijkje nemen op www.freekick.org en laat me iets weten. Mijn ploeg heet: Goebezig Vilvoorde.
|
|
|
Post by Il Padrino on Nov 17, 2006 15:54:56 GMT 1
heb me geregistreerd, maar kan nog niet inloggen. blijkbaar maken ze de ploegen manueel aan, lijkt me toch nogal wat werk ben wel benieuwd. mijn ploeg heet Wiseguys (zelfde als bij Hattrick)
|
|
|
Post by test on Nov 17, 2006 18:13:45 GMT 1
Als je info nodig hebt, geef een seintje. Ik zal je bookmarken, dan spelen we wel eens een vriendenpartijtje. Er is ook een volledige jeugdploeg (-21) die elke zaterdag hun eigen match spelen in hun eigen divisie.
|
|
dcrony
Cycling Tourist Group
|
Post by dcrony on Nov 17, 2006 18:15:48 GMT 1
het vorig bericht was ook van mij. Vergeten in te loggen ;-)
|
|
|
Post by Il Padrino on Nov 17, 2006 19:22:29 GMT 1
jeugdteams hebben hun eigen divisie!? wow, dat is wel al een heel mooie feature..
|
|
dcrony
Cycling Tourist Group
|
Post by dcrony on Nov 17, 2006 20:26:03 GMT 1
Ik heb je al gevonden maar je bent inderdaad nog niet geactiveerd. Ik kan je dus nog niet bookmarken. Ik schat dat het binnen de drie dagen in orde is.
Tot dan
|
|
|
Post by fcbportillo on Dec 14, 2006 14:11:45 GMT 1
ik ben ook geregistreerd:teamnaam:brugger
|
|
vmaxim
U23 Developm. Team
|
Post by vmaxim on Dec 14, 2006 21:58:30 GMT 1
Ik registreer me nu
|
|
mrnoobie
Cycling Tourist Group
|
Post by mrnoobie on Dec 19, 2006 14:30:19 GMT 1
freekick? xxD hmmz check 1e amateur divisie groep 3... nOObie Sjotters kspeel nu al 3 of 4 jaar (zo lang datk et zelf al niemeer weet ) en kken ook al ewa Eerste Klasse managers (oa Thanquol, Kitoe, Seddryck, enz) ma het hoogste watk ooit heb behaald is 2e divisie, toen ging mijn goesting ferm naar omlaag nu zitk in een fijn groepke met een goede, gezonde competitie mss eens een van jullie leren wat FK is met mijn veteranen? Grtz nOObje *edit* WHHRRAAAAHHHH!!!!!! kzit gwn met dcrony in de groep!!! wtf voor toeval is da xxD
|
|