caner26
U23 Developm. Team
|
Post by caner26 on Sept 3, 2007 12:24:23 GMT 1
www.maxithlon.com/Maxithlon is de eerste en enige online atletiek manager game, waarin je je atletiek club kunt leiden tot de glorie. Ik ben net begonnen maar ziet er best aardig uit. Er moeten zeker wat actieve nederlanders bij, dus vandaar deze post. Ik zal Peleton daar ook even promoten.
|
|
|
Post by stefkeswoon on Sept 3, 2007 15:30:33 GMT 1
'k Heb me ingeschreven om te zien wat het geeft. De handleiding is alleszins bijzonder uitgebreid voor een beginnend spel. Goed dat daar werk van is gemaakt. Jammer van de ontelbare spelfouten .
|
|
caner26
U23 Developm. Team
|
Post by caner26 on Sept 3, 2007 17:36:22 GMT 1
De Italianen zijn al 7 seizoenen bezig. Nederland is bijna klaar met jaar 2 Het spel is zeer uitgebreid moet ik zeggen, ben nu al een paar dagen bezig om het allemaal te bevatten. De Wiki vertaling is net gedaan volgens mij. Als je wil helpen met spel checken dan denk ik dat je, je ei wel kwijt kan daar
|
|
evc
Amateur Team
|
Post by evc on Jan 12, 2008 11:40:53 GMT 1
Hier was ik al lang naar op zoek, naar een atletiek manager spel. Ik heb me net ingeschreven, wachten tot ik de activatiemail krijg, en dan eens kijken
|
|
evc
Amateur Team
|
Post by evc on Jan 12, 2008 20:20:55 GMT 1
Het ziet er echt wel tof uit! Ik heb er weer een nieuwe verslaving bij
|
|
|
Post by Bertito on Jan 22, 2008 11:48:33 GMT 1
Het ziet er echt wel tof uit! Ik heb er weer een nieuwe verslaving bij Daar moogt ge zeker van zijn. In welke divisie zit ge?
|
|
|
Post by Schizm on Jan 22, 2008 12:05:37 GMT 1
Please use english here because you are on the International subforum, if you want to discus this game in dutch this thread has to be moved to the Belgie or Nederland Algemeen (non-peloton) forums by the moderator of this section !
|
|